päiväkodin täti pahoitti lapseni mielen

  • Viestiketjun aloittaja eräs äiti
  • Ensimmäinen viesti
blondi
Mua oikeesti melkein itkettää tää juttu sen takia että tällaisia ihmisiä on oikeesti olemassa. Minäminäminä, muuta ei nähdä kuin oma napa ja koko maailman pitäisi pyöriä sen ympärillä.
 
eräs äiti
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Luin ekan ja vikan sivun, siis onko tää koko ketju tosiaan ap:n intosta siitä, että hän ei tehnyt mitään väärää? Loistava provo? :D Eihän nyt kukaan voi olla noin hölmö, ettei tajua että mitä tuossa on väärää.
Provo, kyllä. :D
Aasiakkaisiin kyllästyneen lastentarhanopen näppäimistöltä perjantai-illan riemuksi.
 
tyhmä oot
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
aamulla tyttö 5v sanoi ettei halua päiväkotiin ja suostuin koska olen itse kotona(lomautettu). soitin päiväkotiin ja kerroin että tyttö viettää vapaapäivän. asia sopi heille. sitten kymmenen jälkeen tyttö sanoi että haluaakin päiväkotiin kun on lelupäiväkin ja kaikkea, sanoin että selvä ja vein hänet päiväkotiin. päiväkodin hoitaja sanoi mielestäni aika ilkeästi että hänenhän piti olla poissa eikä heillä ole nyt ruokaa varattuna tytölleni. vein tytön sitten kotiin. aion maanantaina valittaa johtajalle!
Olivat jo varmaan kerenneet tehdä tilauksen paljonko lapsia syömässä. Lapsiko sinua määrtää? Ota aivot käyttöön jos niitä on.
 
jeps
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
8 sivua! Uusi porvoo-ennätykseni. :)
hehheh.
just just.
pitäisiköhän hankkia terapiaa ja jos lapsen isä on vanhempi, hän voisi huoltaa lapsen?
Olen 29-vuotias lastentarhanopettaja-sosionomi joka odottaa ensimmäistä lastaan. :)
Oletko varma, että olet näin vanha ja sulla on tämmöinen ammatti ja olet raskaana!?

Tarkista lääkäriltä... ehkä et muista kaikkea...
 
sivusta seuraaja
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Luin ekan ja vikan sivun, siis onko tää koko ketju tosiaan ap:n intosta siitä, että hän ei tehnyt mitään väärää? Loistava provo? :D Eihän nyt kukaan voi olla noin hölmö, ettei tajua että mitä tuossa on väärää.
Provo, kyllä. :D
Aasiakkaisiin kyllästyneen lastentarhanopen näppäimistöltä perjantai-illan riemuksi.
ARVASIN!

Ei kukaan voi olla niin tyhmä ku aloittajan provohenkilö :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Luin ekan ja vikan sivun, siis onko tää koko ketju tosiaan ap:n intosta siitä, että hän ei tehnyt mitään väärää? Loistava provo? :D Eihän nyt kukaan voi olla noin hölmö, ettei tajua että mitä tuossa on väärää.
Provo, kyllä. :D
Aasiakkaisiin kyllästyneen lastentarhanopen näppäimistöltä perjantai-illan riemuksi.
:D Loistavaa. Mutta tunnetusti tuollaisia tyyppejä kyllä on... :whistle:
 
vierailija
Jos olet peruuttanut tulemisen aamulla,niin ei saa enää tulla hoitoon.Juurikin tuon ruoan takia,koska ruoka tilataan lautasten mukaan,ainakin meidän pk:ssa.Joku hoitaja saattaa olla myös varattu toiseen ryhmään jo,jos on vajetta,kun nyt "Minttu" EI tulekaan tänään hoitoon,eikä ole otettu esim.sairaslomalle sijaista.Päiväkodin henkilöstömitoitus on lain mukaan.Jos ilmoitat ettet tule,niin ET tule.Oli sulla paikkaa tai Ei. T:päiväkodin hoitaja
 

Yhteistyössä