päiväkodin täti pahoitti lapseni mielen

  • Viestiketjun aloittaja eräs äiti
  • Ensimmäinen viesti
hohhoh
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap, pyydän hartaasti. Mene ja tee valitus tapahtuneesta!
on täällä sentään yksi järkeväkin!!! tottakai menen ja teen valituksen jos lapselleni vittuillaan!
Tottakai menet, saa koko pk. tietää millaista typeryyttä on liikkeellä!

Pääsisköhän yleisöksi? B)
Mä tuon popparit, kuka tuo limpparia B) Ap:n kannattaisi ehkä laittaa korvatulpat niin ei tuulisi niin kovasti pään sisällä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
jumalauta. etkö tippaakaan kunnioita toisia? Luuletko että hoitajilla ei ole muuta tekemistä kuin soitella edestakaisin lapsesi ruoista ja miettiä riittääkö hoitohenkilökunta ja voidaanko tehdä esim. kirjallista tai suunnittelutyötä, kun onkin vähemmän lapsia, ja sitten taas tuleekin enemmän lapsia.


tajuatko että siellä on muitakin lapsia kuin omasi?

noin ei vain yksinkertaisesti voi toimia. se on rumaa, itsekästä ja röyhkeää ja vie toisilta resursseja ja aiheuttaa turhaa työtä ja rahanmenoa.
ehtikö ne lähettää montakin hoitajaa lomalle noin tunnissa??? soittoni ja tytön viemisen välissä oli noin tunti!
Kenties. Ainakin olivat peruneet ruuan ja sit joutuivat siitä soittamaan uudestaan. Ja keittiö tekemään sen. Jne. Silmät irti omasta navasta!
 
eräs äiti
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Lastensuojeluun ilmoitus tuollaisesta röyhkeydestä. tuollaisten lapset pitäisi saada laitoshoitoon pompottelemasta muita, ilkeitä kiusaajia tulee noiden teinien lapsista.
sinut pitäisi pakko sterilisoida!
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
AP:lle on nyt 7 sivua yritetty selittää, kuinka normaalit ihmiset toimii ja ei mene perille. Eiköhän luovuteta...?
ainoa normaali täällä olen minä! ja tuo yksi joka on puolellani!
No juu, tästäkin kommentista voi jo päätellä aika paljon.
 
eräs äiti
Olipa virkistävää! :D Kiitos seurastanne, nyt menen katsomaan Totuuden hetkeä.
Terveisin ap, oikeasti itsekin päiväkodissa töissä ja esittämänsä kaltaiseen äitiin kyllästyneenä.
 
jojo
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
AP:lle on nyt 7 sivua yritetty selittää, kuinka normaalit ihmiset toimii ja ei mene perille. Eiköhän luovuteta...?
ainoa normaali täällä olen minä! ja tuo yksi joka on puolellani!
No juu, tästäkin kommentista voi jo päätellä aika paljon.
OT: muistin tuossa tarinan äidistä, joka oli seuraamassa poikansa valatilaisuutta. Juhlallisuuksiin liittyneestä ohimarssista hän kertoi naapurilleen: "Meidän Kalle se oli ainoa, joka osasi marssia tahdissa!"
 
c
En edes vaivaudu lukee koko ketjua mutta aapeen kirjoituksen luin ja tyuttös pitää sua pelinappulana vielä isona, ollaan jupas eipäs.
Ihan oikein sano pk:n täti toki ei ole lapsen vika tämä asiakaan. Olisit selittänyt tilanteen lapsellesi ja toivottavasti myös näin teit.
 
No huh..
ja sitten ihmetellään miksi lapset ja nuoret voivat niin huonosti nykyään.. Tälläisiä vanhempia,niinkuin ap,ei tulos voi oikeesti olla lapselle parasta..
Kaikki pitäis saada ja hirveä haloo kun ei asiat meekään just niinku haluis ja sitten heti aletaan syyttelemään toisia omasta pahasta olosta..loistavaa esimerkkiä lapsellesi,Eräs äiti...
Ehkä oikeesti kannattais kattoo peiliin..
 
just
lasten ei pitäisi tehdä lapsia.
aikuisuuteen kuuuluu että olet aikuinen, olet vastuussa tekemisistäsi ja sanomisistasi ja pidät sanasi ja tuot jotain yhteiskuntaan etkä vaan odota saavasi.

noin ei toimita. kukaan täällä oleva ei kehtaisi eikä toimisi noin, vaikka kehtaisi. koska se on rumaa toisia kohtaan. jos jotain on sovittu, niin tehdään. lastenhoitajilla on raskas työ ja tekemistä aivan tarpeeksi ilman että heidän pitäisi soitella edestakaisin 20 lapsen menemisistä ja tulemisista.
 

Yhteistyössä