päiväkodin pihalla nähtyä.

• Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti
eräs
näin seuraavan tapahtuman : poika n 4 vuotta, huutaa. Hoitaja telkee lapsen pihalle ilman mitään ulkovaattteita kenkiä yms ja pitää etuovea sisältä kii ettei lapsi pääse sisälle. Poika seisoo siellä muutaman minuutin ja yrittää päästä sisälle. Sit tulee se hoitaja ja pukee lapsen todella kovakouraisesti pihalla ja räpättää tälle. mitä mieltä?

m
Päiväkodin tädillä palanut pinna ja toiminut kuten kiukuspäissään kuka tahansa saattaisi jossain tilanteessa toimia. Soittaisin yksikön esimiehelle ja kertoisin tapahtuneesta.

bud
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Päiväkodin tädillä palanut pinna ja toiminut kuten kiukuspäissään kuka tahansa saattaisi jossain tilanteessa toimia. Soittaisin yksikön esimiehelle ja kertoisin tapahtuneesta.
Joo, mutta pk:n täti EI saa tuollaista tehdä. Ei vaikka kuinka palaisi pinna.

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja äiti x 4:
no normi päivä päiväkodissa. luuletko että muksu tuosta traumatisoitu?
No ei todellakaan ole.

Soita ap sinne pk:n johtajalle ja kerro mitä näit.
Lapsihan olis voinut lähteä mihin vaan siitä.

äiti x 4
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
No mikä tuossa on kamalaa? aikuinen näki lapsen koko ajan, pari minuuttia jäähyä tekee joskus hyvää jos tulee tarpeeseen

....
itse todistin, kun hoitaja teki saman tempun kaksivuotiaalle, laittoi vaippasillaan oven ulkopuolella, ja pakkasta oli noin 15astetta. Olin sijaisena kyseisessä päiväkodissa, jossa muutenkin oli vmäisiä hoitajia, pomo samaa rintamaa.

ap
Siis tuli itselle myös hirveän paha mieli. Oma lapsi on naapurissaeskarissa ja toivon ettei tällaisia ylilyöntejä tapahdu. Jouduin lähteen pois en nähnyt miten tilanne loppui.

äiti x 4
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
no normi päivä päiväkodissa. luuletko että muksu tuosta traumatisoitu?
Eipä oo tullu yhessäkään päiväkodissa vastaan tollasta temppua. Ei se ihan arkea kyl oo.
kukaan ei sun työkavereista ei ole koskaan tehnyt mitään vastaavaa? ok. sehän hyvä, mutta ei uskottavaa

bud
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
No mikä tuossa on kamalaa? aikuinen näki lapsen koko ajan, pari minuuttia jäähyä tekee joskus hyvää jos tulee tarpeeseen
Tottakai jäähy tekee terää joskus, mutta ei tuolla tavalla, ulos ilman päällysvaatteita! Luulisi kasvatusalan ammattilaisen osaavan jonkun paremmankin keinon.

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
itse todistin, kun hoitaja teki saman tempun kaksivuotiaalle, laittoi vaippasillaan oven ulkopuolella, ja pakkasta oli noin 15astetta. Olin sijaisena kyseisessä päiväkodissa, jossa muutenkin oli vmäisiä hoitajia, pomo samaa rintamaa.
:eek: :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Villi Visio:
Kuulostaapa uskomattomalta.. pakko epäillä provoksi.
Osaako nimittäin 4-vuotias jo kotona kertoa tuollaista tapahtuneen?
Luetunymmärtäminen hakusassa...
Ymmärrys on kyllä hanskassa, turhaan huolestut :hug:
Tarkoitin vaan sitä, että osais 4-vuotias varmaan jo kotona kannella hoitajan tekosista? Eli vaikee jotenkin uskoa hoitajan uskaltavan tehdä tuollaista.. Kiinni jäis. Voihan olla että oon itse liian hyväuskoinen :)

Mutta kaikkia hullujahan sitä on olemassa, ilmoitusta vaan tietenkin eteenpäin.

Helvetti sentään kun on just päikkäriaika ryhmiksessä. Muuten lähtisin samantien hakemaan esikoista pois. Tuli sen verran ahdistunut olo tästä ketjusta + siitä videosta mikä eilen oli täällä (italialaisesta päiväkodista).

ap
Tämä hoitaja seisoi oven toisella puolen ja tuijotti poikaa. Kyllä mäkin saatan tehdä kotona niin et avaan ulko oven niin omat ymmärtää ettei voi ilman haalaria lähteä ulos, mut missään tapauksessa en vieraan lapselle noin tekis ja vielä kasvatusalan ammattilainen! Ja TÄÄ EI OLE PROVO.

Yhteistyössä