PÄIVÄKODIN HOITAJALLA STRINGIT!!!!

  • Viestiketjun aloittaja anita0000
  • Ensimmäinen viesti
anita0000
Oksennus meinasi tulla kun perjantaina olin hakemassa tytärtäni päiväkodilta. Siinä hoitaja pyllisteli jonkun lapsen edessä ja farkkujen alta pilkotti siniset STRINGIT?! Hyi yök, tämä asia pyörinyt koko viikonlopun mielessäni. Miksei tuollaisessa työssä, jossa sinun täytyy kyykkiä ja nostella asioita, voida pitää kunnollisia alusvaatteita? Mitä lapsetkin ajattelevat kun tädillä timantit vilkkuu takapuolesta... ja eikö noita kinkyhommia voisi jättää sinne makkarin puolelle.
 
vierailija
Oksennus meinasi tulla kun perjantaina olin hakemassa tytärtäni päiväkodilta. Siinä hoitaja pyllisteli jonkun lapsen edessä ja farkkujen alta pilkotti siniset STRINGIT?! Hyi yök, tämä asia pyörinyt koko viikonlopun mielessäni. Miksei tuollaisessa työssä, jossa sinun täytyy kyykkiä ja nostella asioita, voida pitää kunnollisia alusvaatteita? Mitä lapsetkin ajattelevat kun tädillä timantit vilkkuu takapuolesta... ja eikö noita kinkyhommia voisi jättää sinne makkarin puolelle.
Mitä kinkyä on stringeissä?
 
vierailija
Oksennus meinasi tulla kun perjantaina olin hakemassa tytärtäni päiväkodilta. Siinä hoitaja pyllisteli jonkun lapsen edessä ja farkkujen alta pilkotti siniset STRINGIT?! Hyi yök, tämä asia pyörinyt koko viikonlopun mielessäni. Miksei tuollaisessa työssä, jossa sinun täytyy kyykkiä ja nostella asioita, voida pitää kunnollisia alusvaatteita? Mitä lapsetkin ajattelevat kun tädillä timantit vilkkuu takapuolesta... ja eikö noita kinkyhommia voisi jättää sinne makkarin puolelle.
Mitä kinkyä on stringeissä?
 
anita0000
Hieman epäselvä viesti, pilkottivatko siniset stringit




vai jotakin timantin näköistä?


Miksi keskitytte kaikkeen ei olennaiseen? Stringit ne olivat, joissa oli jotain kiiltäviä "timantteja" En halunnut niin tarkasti niitä katsoa, sillä oikeasti tuli niin ällöttävä olo itselle. Kyllä mielestäni tuollaisella alalla täytyy vähän miettiä mitä pukee päällensä.
 
Miksi keskitytte kaikkeen ei olennaiseen? Stringit ne olivat, joissa oli jotain kiiltäviä "timantteja" En halunnut niin tarkasti niitä katsoa, sillä oikeasti tuli niin ällöttävä olo itselle. Kyllä mielestäni tuollaisella alalla täytyy vähän miettiä mitä pukee päällensä.
Ei tuossa sitten mitään huiolestumisen syytä ole. Lapsethan pitävät "jalokivistä" eli tädin stringit ovat varmaankin ihailun kohteena. Oma lapsesi saattaa pian pyytää sellaisia itselleen...

Edit: näin jälkikäteen ymmärsin, mistä puristaa. Isätkin (miehesi?) noutavat lapsia ;)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
anita0000
Ei tuossa sitten mitään huiolestumisen syytä ole. Lapsethan pitävät "jalokivistä" eli tädin stringit ovat varmaankin ihailun kohteena. Oma lapsesi saattaa pian pyytää sellaisia itselleen...

Edit: näin jälkikäteen ymmärsin, mistä puristaa. Isätkin (miehesi?) noutavat lapsia ;)
Tiedän, että mieheni ei tuollaista katsele! Muiden miesten puolesta en osaa sanoa, mutta vaikea uskoa että kukaan haluaisi persvakoa katsella!
 
vierailija
Joo totta. Miehesi saattaisi innostua... Tosiasia on että stringit on alushousut ja niissä on helppo olla. Kokeile oikeesti itsekin! Viikon kun olet niitä pitänyt niin et ymmärrä miten olet voinut nykyisiä alkkareita koskaan pitää. Ei ne kuulu s&m juttuihin. Ei ollenkaan. Ei ainakaan minun maailmassa ja olen hoitoalalla.
Koklaa. Oikeesti
Ps. Sun miehestäkin ne vois olla kivat.
 
Tiedän, että mieheni ei tuollaista katsele! Muiden miesten puolesta en osaa sanoa, mutta vaikea uskoa että kukaan haluaisi persvakoa katsella!
Minä voin miehesi puolesta kertoa, että kyllä hän ihan kiinnostuneena katselee :rolleyes:, mutta ei tietenkään myönnä sitä sinulle.
Minulle on joskus hampurilaisbaarissa tapahtunut vastaavaa kun tyttö kumartui ottamaan jotakin alhaalla olevasta vetolaatikosta - hieman sekoilin tilauksen kanssa. Stringinaru oli musta, pakarat nätit, ei "timantteja".
 
vierailija
Joo totta. Miehesi saattaisi innostua... Tosiasia on että stringit on alushousut ja niissä on helppo olla. Kokeile oikeesti itsekin! Viikon kun olet niitä pitänyt niin et ymmärrä miten olet voinut nykyisiä alkkareita koskaan pitää. Ei ne kuulu s&m juttuihin. Ei ollenkaan. Ei ainakaan minun maailmassa ja olen hoitoalalla.
Koklaa. Oikeesti
Ps. Sun miehestäkin ne vois olla kivat
Ja hei .... persvaon kohdalla on just se string joten se ei ole paljaana. Olet varmasti nähnyt sen yläosan pilkottavan housuisra kun toinen on ollut kyykistyneenä. Et persvaon peittävää string-osaa
 
vierailija
Jakkupukuunko niiden pitäisi pukeutua? Vai univormuun?

Päiväkotien hoitajista valtaosa on amiksia (lähäreitä). Ei niiltä voi kovin kummoisia odottaa varsinkaan mitä tulee hyvään makuun.
 
vierailija
Oikeasti pienet on sullakin elämän kuviot ap, jos tällainen asia järkyttää sua. Toisaalta ehkä kertoo sen, ettet jaksa käsitellä omia ongelmia, kun pitää tällaisesta asiasta nostaa haloo. Voisit ehkä ystävällisesti huomauttaa tarhantädille, että sun mielestä ei ole sopivaa, kun hän esittelee alusvaatteitaan vanhemmille/lapsille. Eikö ongelma ole enemmän siinä, että farkut ovat liian matalavyötäröiset, kun alusvaatteet tulevat näkyviin?
 
vierailija
Hölmö aloitus, mutta tavallaan ymmärrän ap:ta. Stringit tai ei, töissä ei kuuluisi alushousujen vilkkua. Luulisi, että jotkin lantiofarkut on hankalatkin töissä. Mutta ei ne lapset välitä, vilkkuuko pyllynkolo, stringit, mummokalsarit tai hilluuko päiväkodintädit alasti. Lapset ei järkyty niin vähästä.
 
vierailija
Hölmö aloitus, mutta tavallaan ymmärrän ap:ta. Stringit tai ei, töissä ei kuuluisi alushousujen vilkkua. Luulisi, että jotkin lantiofarkut on hankalatkin töissä. Mutta ei ne lapset välitä, vilkkuuko pyllynkolo, stringit, mummokalsarit tai hilluuko päiväkodintädit alasti. Lapset ei järkyty niin vähästä.
Totta. Mutta joskus ois kiva kuulla päikyn tädeiltä, mitä lapset kertovat heille ja toisilleen vanhemmistaan.

Itse mietin, että olisiko ollut kohteliasta sanoa asiasta tytöille suoraan, kun pari viikkoa sitten kävelin kaupungilla, niin pari arviolta 17v tyttöä käveli edellä niin tiukissa valkoisissa farkuissa, että kaikki takapuolesta kuulsi kunnolla läpi. Toisella oli mustat täysin narut stringit ja toisella violetit vähän leveämmällä stringiosalla ja peppukolmiolla olevat. En kuitenkaan sanonut heille mitään, kun olin vaimon ja tyttären kanssa liikkellä. Mut jäin miettimään, että olivatkohan tytöt tajunneet, että kaikki eivät tyydy tuollaisen näyn nähdessään katselemaan, vaan saattavat käydä käsiksi. Katseitahan he tuolla pukeutumisellaan kerjäsivät.
 
Vieläkö jotkut niitä käyttää. Eikö ne olleet muotia joskus 2000, kun sellasia tauski-farkkuja käyttävillä hupakoilla oli stringit (ja kananpersetukka). Ehkä lastenhoitotäti on sellaisen muotitietoisen stringipyllynaistauskin sringipyllistelyjen tuloksena syntynyt 2.n polven stringipylly.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Nou hätä,kohta ei hoitajilla näy kuin silmät kaavun läpi jos niitäkään.Sitten voi vanhemmat arvuutella kukas se hoitaja tänään olikaan.Monikulttuurisuus on nurkan takana.
 
vierailija
Kumpi nyt on parempi. Se että narut pilkahtaa välillä vai että alushousujen reunat paistavat housujen läpi aina kun pyllistää tai kumartuu, tai jopa kun nojat työpöytään seisaallaan?

Meillä on sairaalalta vaatteet ja näiden kankaat on sen verran ohuet että ei paljoa piilotella mitään alusvaatteita. Ja minä en näe kyllä stringeissä mitään eroottista vaikka narut näkyvät. Sehän on sama kuin rintaliivien olkaimet. Ja nekin vilahtelee.
 

Yhteistyössä