PÄIVÄKODIN HOITAJALLA STRINGIT!!!!

  • Viestiketjun aloittaja anita0000
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä voin miehesi puolesta kertoa, että kyllä hän ihan kiinnostuneena katselee :rolleyes:, mutta ei tietenkään myönnä sitä sinulle.
Minulle on joskus hampurilaisbaarissa tapahtunut vastaavaa kun tyttö kumartui ottamaan jotakin alhaalla olevasta vetolaatikosta - hieman sekoilin tilauksen kanssa. Stringinaru oli musta, pakarat nätit, ei "timantteja".
kyllä me kaikki leikisti uskotaan että olet mies, menee jo epätoivoiseksi. :rolleyes:
 
vierailija
Meillä on sairaalalta vaatteet ja näiden kankaat on sen verran ohuet että ei paljoa piilotella mitään alusvaatteita. Ja minä en näe kyllä stringeissä mitään eroottista vaikka narut näkyvät. Sehän on sama kuin rintaliivien olkaimet. Ja nekin vilahtelee.
Onko kaikilla sairaaloilla kaikilla hoitajilla sellaiset housut? Mua kiinnostaa hoitoala, mutten voi sietää stringejä. *puistatus* Käyttääkö joku kolleegasi muuta niksiä?
 
Onko kaikilla sairaaloilla kaikilla hoitajilla sellaiset housut? Mua kiinnostaa hoitoala, mutten voi sietää stringejä. *puistatus* Käyttääkö joku kolleegasi muuta niksiä?
Nykyään ei taida hoitajilla alushoususääntöjä olla, mutta 80-luvun alkupuolella oli. Ei saanut käyttää pilkullisia / kuviollisia alushousuja (joita silloin yleisesti käytettiin) työpuvun alla. Potilaat olivat valittaneet, että näkyy läpi.
 
Totta. Mutta joskus ois kiva kuulla päikyn tädeiltä, mitä lapset kertovat heille ja toisilleen vanhemmistaan.
Hoitsuna työskennelleenä voin sanoa, että kaiken. Sain kuulla lapsilta vanhempien harrastavan xxx-puuhia, isän jääneen työttömäksi, vanhempien väleistä, uusimmista ostoksista ja perhe-elämän käänteistä. Välillä tulee aikamoisia satujakin, mutta onneksi niitä oppii lukemaan. Hoitajat sen sijaan (etenkin ne teidän arvostamat vanhemmat mummopöksyt) tykkäävät jauhaa pahaa lapsista ja heidän vanhemmistaa kahvihuoneessa kun me "amislähärit" oltiin puuttumatta paskanjauhantaan ja keskityttiin järjestämään lapsille kiva hoitopäivä. Keskittykää enemmän kyrpiintyneiden hoitajien asenteeseen ja puheisiin kuin nuorten alushousuihin, joilla ei ole teidän lapsenne hoitoon nähden mitään merkitystä - toisin kuin lasten sänkyjä ravistelevilla, vanhempia haukkuvilla tantoilla, jotka tykkäävät antaa luunappeja.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Vaikka mä kuinka pyllyistä tykkäänkin, niin mä en tykkää nähdä kenenkään persvakoa "väärässä" tilanteessa.

On ällöä, kun olet ravintolassa syömässä ja joku tulee istumaan juuri sun näkökentään puoli persettä paljaana.

Se on myös ällöä, kun puoli persettä on esillä, jos joutuu työnsä puolesta kumartelemaan. Olit sitten hoitotäti, puutarhuri tai asfalttimies.
Miettikää nyt, joku turkkilainen painija karvaselkänsä kanssa latomassa laattoja maahan, stringit ja puolikas karvanen perse esillä... ällöä.

En mä nyt mitään valitustulvaa kyseisestä asiasta nosta, mutta ei se mua erityisesti lämmitäkkään....
 
vierailija
Kumpi nyt on parempi. Se että narut pilkahtaa välillä vai että alushousujen reunat paistavat housujen läpi aina kun pyllistää tai kumartuu, tai jopa kun nojat työpöytään seisaallaan?

Meillä on sairaalalta vaatteet ja näiden kankaat on sen verran ohuet että ei paljoa piilotella mitään alusvaatteita. Ja minä en näe kyllä stringeissä mitään eroottista vaikka narut näkyvät. Sehän on sama kuin rintaliivien olkaimet. Ja nekin vilahtelee.
nooh mun mielestä se o naprempi et niitä alsuvaatteiden väriä ei nää. vaan ne näkyy just sillain ne rajat housun läpitte :)
 
Vaikka mä kuinka pyllyistä tykkäänkin, niin mä en tykkää nähdä kenenkään persvakoa "väärässä" tilanteessa.

On ällöä, kun olet ravintolassa syömässä ja joku tulee istumaan juuri sun näkökentään puoli persettä paljaana.

Se on myös ällöä, kun puoli persettä on esillä, jos joutuu työnsä puolesta kumartelemaan. Olit sitten hoitotäti, puutarhuri tai asfalttimies.
Miettikää nyt, joku turkkilainen painija karvaselkänsä kanssa latomassa laattoja maahan, stringit ja puolikas karvanen perse esillä... ällöä.

En mä nyt mitään valitustulvaa kyseisestä asiasta nosta, mutta ei se mua erityisesti lämmitäkkään....
ne kerrat kun olen kyseisiä kalsareita julkisella paikalla nähnyt niin housut on kyllä niin ylhäällä ettei sieltä peräpää vilku. narut vaan on sen verran ylös nostettu että ne näkyy.
onko ne nyt sitte väärin puettuina ollu ihmisillä. :eek:
 
ne kerrat kun olen kyseisiä kalsareita julkisella paikalla nähnyt niin housut on kyllä niin ylhäällä ettei sieltä peräpää vilku. narut vaan on sen verran ylös nostettu että ne näkyy.
onko ne nyt sitte väärin puettuina ollu ihmisillä. :eek:
Hehehehe... en kyllä tiiä. Mä en itse niin välitä pukea päälleni mitään, minkä on tarkoituskin mennä persvakoon :ROFLMAO:
 
vierailija
Oksennus meinasi tulla kun perjantaina olin hakemassa tytärtäni päiväkodilta. Siinä hoitaja pyllisteli jonkun lapsen edessä ja farkkujen alta pilkotti siniset STRINGIT?! Hyi yök, tämä asia pyörinyt koko viikonlopun mielessäni. Miksei tuollaisessa työssä, jossa sinun täytyy kyykkiä ja nostella asioita, voida pitää kunnollisia alusvaatteita? Mitä lapsetkin ajattelevat kun tädillä timantit vilkkuu takapuolesta... ja eikö noita kinkyhommia voisi jättää sinne makkarin puolelle.
Hehhehhee mitkä naurut sain tästä , et taida olla mikään päivänsäde
 
vierailija
luulenpa että pk hoitsu pyllistelee ahkerammin kun isit hakevat pk:sta pikkunatiaisiaan...
Mistä tiiät? vai onko se joku tunne juttu et se tuntuu hyvälle kun isi tsiigaa sitä pyllyä? vai onko se siis sellanen juttu et tykkää jos pyllistää kauemmin olin kerran noissa kaste juhlissa ja sitten oltiin parin lapsen kaa siellä ja se äiti niin oikeen kunnolla pyllisti mun nokan eessä mitä se tarkottaa??
 
vierailija sssss
en tiedä... voi vaan arvata... se on ehkä vallantunnetta miehiin... isit ovat peukalon ja etusormen välissä, seksi se on joka maailmaan pyllistää.... ehkei vaimo kotona pyöritä..
 
vierailija
en tiedä... voi vaan arvata... se on ehkä vallantunnetta miehiin... isit ovat peukalon ja etusormen välissä, seksi se on joka maailmaan pyllistää.... ehkei vaimo kotona pyöritä..
toi loppu oli kyl hauska loru siis kiihotutteko te naiset siitä et jos isi on vaimon vieressä ja se tsiigaileekin sun muotoi siinä ja ajattelee tuhmia sitten?.. mut miten se on peukalon välissä jos tsiigaa vaan sitä pyllyä? tai miten siinä jää sitten koukkuun kii?.. eli ajatteletko sinä tuhmia aina isistä ja luotko sellasia katseita vaik vaimo siin vieres ja kiihottaako se sitten sua?
 
Entäs nämä hoitajat jotka kulkevat tiukoissa urheilutrikoissa? Onko ne hyväksyttävämpiä?
Et kai sä tosissas vertaa urheilutrikoita stringeihin? Tottakai urheiluvaatteet on hyväksyttäviä, en mä kyllä osais stringeistä nipottaa sen enempää, tosin mun mielestä on noloa jos asiakaspalveluammatissa alushousut näkyy, on ne sit stringit tai tavalliset, sen verran pitäis katsoa että päällyshousut ne peittää:confused:
 
päiväkoti-ikäinen lapsiko? :confused:o_O
Mun tyttö muuten joskus 5-vuotiaana juuri noiden strassikivien takia pyysi stringejä, kun mentiin lindeksillä naisten alusvaateosaston ohi ja hän näki sellaiset oikein kimaltelevat pökät siellä. Tosin hän ei tiennyt alkuunkaan että mitkä ne on, tai no joo tajus että jotkut alushousut mutta ei sitä millaiset ne on. Sanoin vain että ne on aikuisille ja niitä ei tehdä lasten kokoa. Sitten hän sanoi että osta äiti itsellesi, nauroin vaan että ei ole äidin tyyliset ja ne on epämukavatkin päällä. Asia hoitui ihan sillä:)
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Et kai sä tosissas vertaa urheilutrikoita stringeihin? Tottakai urheiluvaatteet on hyväksyttäviä, en mä kyllä osais stringeistä nipottaa sen enempää, tosin mun mielestä on noloa jos asiakaspalveluammatissa alushousut näkyy, on ne sit stringit tai tavalliset, sen verran pitäis katsoa että päällyshousut ne peittää:confused:
Mitäs jos toi vertaus oli ironinen? Ite sain ainakin sen käsityksen et kerta vaaditaan stringien käyttö kieltoo niin samaa vois vaatia vaikka urheilutrikoista. Veikkaan et ap pelkää ukkonsa kuolaavan niiden perään :D
 
Älä huoli. En usko että lapset mitään pahaa asiasta ajattelevat. Usein lapset tykkäävät timanteista eivätkä osaa yhdistää niitä mihinkään kinkyyn.:D

Mielipide on kuin perseenreikä - jokaisella on omansa.:) Voi olla että sinunkin habituksessa on asioita mitkä eivät miellytä muiden silmää.:coffee:
 
Mitäs jos toi vertaus oli ironinen? Ite sain ainakin sen käsityksen et kerta vaaditaan stringien käyttö kieltoo niin samaa vois vaatia vaikka urheilutrikoista. Veikkaan et ap pelkää ukkonsa kuolaavan niiden perään :D
No siinä tapauksessa menee ajatukset samoilla linjoilla(y) Ei aina tiedä mikä on ironiaa kun yllättävän pöhlöissä asioissa täällä jotkut on tosissaan:D
 

Yhteistyössä