Päiväkodilla joulujuhlat klo 8 aamulla!

• Viestiketjun aloittaja "susu"
  • Ensimmäinen viesti
aapp
[QUOTE="Ope";27580208]Tiedätte juhlapäivän hyvissä ajoin, voisiko ajatella, että yrittäisitte sovitella/vaihtaa työaikaa/ -päivää? Harva, OIKEASTI harva on ammatissa, josta ei voisi saada vapaata. Tietysti ymmärrän sydänkirurgian kardiologin, jolla on vaativa sydämensiirto sinä aamuna...[/QUOTE]

mun pitää olla tuolloin joulukirkossa oman lapsiryhmäni kanssa...ei sitä voi perua.

Alkuperäinen kirjoittaja mä70;27580854:
no mä voin sanoa heti kättelyssä,et jos mul on 7 vuoro,niin aivan varmaa on että mä en pääsis noihin aamujuhliin!Ihan lähihoitaja vaan olen vanhuspuolella ja meillä on työntekijät niin kortilla,et tollasen takia ei vapaita anneta.Nytkin käydää kauheeta soppaa,kun joku on saikulla,toisrt joutuu pakosta tekee aamu-ja iltavuoron putkeen,kun ei vaan löydy tekijöitä..Mene siihen vielä ilmottaa et mä meen 8 juhliin..mistäs se työntekijä siihen saadaa,ei mistään.
mites jos vaikka koittais vaihtaa sitä vuoroa ajoissa....

aina ei vaan pääse, eikä sellaista aikaa olekkaan mikä kävisi 40:lle vanhemmalle, mutta moni kykenee sumplimaan kyllä.

"wilma"
paljon parempi vaihtoehto olisi jos on jostain puuro&glögitarjoilusta kyse,että os joku liukuva aika 7.30-9 niin varmaan silloin monikin ehtisi ennen töihinmenoa pyörähtää.Samalla tavoin kun isän-ja äitienpäivän aamiainen.

Yhteistyössä