What a...
Mun lapset 5vee ja 2,5vee ovat 10pv/kk päivähoidossa kun olen äitislomalla. Mieheni on hoitanut haun. Haku on tapahtunut kahtena päivänä viikossa kello 16.30. Hän meinaa myöhästyä hausta ruuhkan vuoksi. Kysyin jos haku visi olla 16.45. Johon päivähoidon aluepäälikkö sanoi: Kun kerran olet kotona niin hoitoaikaa ei voi pidentää :O Siis haloo...Hakumatka on 5km ei siis lähinurkalla.
nyt mun pitää pienein herättää päiväunilta ja lähtee hakemaan tyttöjä..ja eikö mun vanhempainvapaa koske tuota vaavia eikä isompia joita koskee päivähoitooikeus????
Lapset siksi päivähoidossa kun muut kunnan palvelut ei ylety landella tänne asti. Ja turha irtisanoa hoitopaikkaa kun kuitenkin joudun töihin menemään ensi syksynä.
Siis jääkö vanhempainvapaa päivähoidon alle?
nyt mun pitää pienein herättää päiväunilta ja lähtee hakemaan tyttöjä..ja eikö mun vanhempainvapaa koske tuota vaavia eikä isompia joita koskee päivähoitooikeus????
Lapset siksi päivähoidossa kun muut kunnan palvelut ei ylety landella tänne asti. Ja turha irtisanoa hoitopaikkaa kun kuitenkin joudun töihin menemään ensi syksynä.
Siis jääkö vanhempainvapaa päivähoidon alle?