päivähoidon aloittaneet, miten on mennyt?

Ipi79
no meilla alkaa vasta helmikuussa paivakoti, mutta tytto on ollut nyt kaverilla hoidossa!!! Hyvin on menny. Tytto jaa sinne mielellaan, ei itke kun lahden. Se on vahan sattunut sydameen kun meen hakee ja lahetaan ni tytto alkaa itkee! Siin tulee vahan sellai fiilis et KIVA, aidil ollu koko pva ikava ja sit baby itkee ku lahetaa hoidosta! nO kai vaa pitas olla tyytyvainen etta hoitaja on kiva! :D mut silti sydanta riipasee!!!

Ite oon kyl ollu TOSI vasynyt!! :( arki iski kovemmin kuin luulin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ipi79:
no meilla alkaa vasta helmikuussa paivakoti, mutta tytto on ollut nyt kaverilla hoidossa!!! Hyvin on menny. Tytto jaa sinne mielellaan, ei itke kun lahden. Se on vahan sattunut sydameen kun meen hakee ja lahetaan ni tytto alkaa itkee! Siin tulee vahan sellai fiilis et KIVA, aidil ollu koko pva ikava ja sit baby itkee ku lahetaa hoidosta! nO kai vaa pitas olla tyytyvainen etta hoitaja on kiva! :D mut silti sydanta riipasee!!!

Ite oon kyl ollu TOSI vasynyt!! :( arki iski kovemmin kuin luulin!
Lapsi itkee siksi että purkaa kovan ikävänsä kun vihdoin näkee äidin.se ei tunnu kivalta mutta menee ajan kanssa ohi.
mulla ainakin tyttö skarppasi koko päivän hoidossa ja sit kun pääsi kotiin niin purki kaikki tunteet koska kotona se on turvallisinta =)


 

Yhteistyössä