No toisilla on omat fetissinsä, sulla tollaine - ei sitä tartte hävetä......kunnes sitten tulisi se haiseva kaljamahamies kohdalle. Nam.
Asiakkaat saa valita......kunnes sitten tulisi se haiseva kaljamahamies kohdalle. Nam.
hoosianna taavetin poika, hoosiaaaa'na.... sun perseesi laulais Would like to try that bitch...Kuulostaa kivalta roolileikiltä, josta saa vielä kaiken kukkuraksi rahaa. Haluaisin kokeilla.
Mahtaa sinulla olla tylsä seksielämä.Huh huh.
Vastaukset kertovatkin paljon palstan tasosta.
Olisi aika jo saadakin taas perseeni laulamaan. Siitä ihanuudesta on ihan liian pitkä aika.hoosianna taavetin poika, hoosiaaaa'na.... sun perseesi laulais Would like to try that bitch...
Oon erimieltä.Kyllä seksissä tarttee olla molemminpuolista vetovoimaa, mitä huoraamisessa ei koskaan voisi olla.
Miten nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa?Mahtaa sinulla olla tylsä seksielämä.
No joo, voi, mutta se on epätodennäköistä. En usko et kovin usein tulisi niitä joiden kanssa synkkaisi. Itse taas en ole mikään lutka, mua ei halvalla ainakaan saisi.Oon erimieltä.
Huoranakin voi tavata ihmisen jonka kanssa kemiat kohtaa, ja seksi on kiihkeää, jopa todella hyvää.
Voisin helposti huorata päivän, ei siinä mtn ihmeellistä ole.
Sehän on ihan sama kuin irtosuhteiden kanssa. Yhtälainen todennäköisyys saada kemiat kohtaamaan.No joo, voi, mutta se on epätodennäköistä. En usko et kovin usein tulisi niitä joiden kanssa synkkaisi. Itse taas en ole mikään lutka, mua ei halvalla ainakaan saisi.