Päijät-Hämeen kuumeilijat!

jemppi merci... =) olen kyllä paljon levollisemmalla mielellä, mutta olinkin eka kierrosta ihan ylikierroksilla... asioilla on tapana järjestyä... =)

tein vielä clearbluen digillä, mikä tänä aamuna näytti negan niin testin tuossa pari tuntia sitten,niin nyt tuli plussa siihen, eli ovis käsillä... helsingin tohtorit varautukaa aamulla tullaan ja kiireellä... :D
 
Tänään olis siis kp.33/28-40. Testasin aamulla Aconin herkällä. Nega oli 3min jälk, mutta sen jälkeen tuli ihan selkeä, vahva viiva (en tiedä missä vaihees testaamisen jälk, nyt iltasella vasta huomasin). Onko tämä normaalia? Onko teillä samaisesta testistä kokemusta?

Juu ja tiedän, tulosta EI saa tulkita enää tietyn ajan jälk...
 
Maanantai 26.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
Mirka1................kp 1/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 7/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
jennuli................kp 15/27-29.....yk2..........1.haaveissa.......Lahti
Jemppi................kp 20/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 22/38..........yk3.........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 26/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
Tuulia79.............kp 31/35.........yk4..........2.haaveissa.......Hollola
dask...................kp 37/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 39/29........yk1.........2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 39/37.......yk1..........1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
[color]
 
Hui! Lista johtaa teidät harhaan mun osaltani kyllä,en ole raskaana kun mehän emme vielä yritä. Kiertopäivät nyt 7/29-30,menkat tuli ja meni. En vaan ole vknloppuna koneella istunut.

Tänään tulee asunnonvälittäjä arvioimaa kämpän niin katotaan nyt koska myyntiin menee,pakko se on pian laittaa kun ei tuu mitään meidän olemisesta nykysessä,kun mies on jatkuvasti maassa. Asuntotarjonta vaan ei paljon naurata tällä hetkellä :|
Plussaa kovasti kaikille joilla mahdollisuus nyt!
 
mirka1 :hug: en osaa muuta sanoa... :ashamed:
jennan äiti millainen on teidän kämppä mitä hollolasta myytte???? utelee.. =)

(.) terveisiä helsingistä, rynkäsin aamulla ilman puhelua klinikalle ja sanoin että yksi inseminaatio kiitos, lääkäri ei ehtinyt tehdä sitä vasta kuin iltapäivällä, joten tuli sitten helsingin kaupat kierrettyä
munasolu oli irronnut kun lääkärillä oli vihdoin mulle aikaa, mutta lääkäri sanoi jotta ei hätää, ajoitus oli kuulemma hyvä, jostakin limoista päätteli et irronnut ihan lähihetkillä. Simpat jota sisseen ruippasi olivat kuulemma ERINOMAISIA ja sanoi että nyt vaan toivotaan et uimaradat kohtaa, eli toinen inssi takana, pelottaa vaan et eka tehtiin mielestäni liian aikaisin ja tämä viime tippaan, vaikka lääkäri sanoikin että emme myöhästyneet ja on normaalia et hoito tehdään usein ovis plussan jälkeisenä päivänä, no huippulääkäri on että mitäs sitä vastaanväittämään, nyt vaan odottelua sitten taas, siltikin olin onnellinen että ihan luomuna ovuloin oikeasti ja munasolu kypsyy... huokaus, ehdin tänään vielä hammaslääkäriinkin, näin tuhlaat tonnin parissa tunnissa, 200 euroa meni suuhun ja 800 euroa tuonne alemmaksi... =) no pääasia et saa hoitoa.. :D
lämmintä maanantai-iltaa.... :wave:
 
Tiistai 27.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
Mirka1................kp 2/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 8/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
jennuli................kp 16/27-29.....yk2..........1.haaveissa.......Lahti
Jemppi................kp 21/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 23/38..........yk3.........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 27/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
Tuulia79.............kp 32/35.........yk4..........2.haaveissa.......Hollola
dask...................kp 38/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 40/29........yk1.........2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 40/37.......yk1..........1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
[color]
 
jennuli Myynnissä on 77m2 3h+k+parveke. Hissitön talo ylin kerros. Vain olkkarissa ei tehty mitään,muissa pientä pintaremonttia,tytön makkari oikea Nalle Puh-valtakunta =) Ei näkynyt vielä Oikotiellä,esittely ma tai su,myyjä opkk.

Tasainen kuume päällä ja ystävien vauvoja ihailen. Syksy kun tulee tai asuntohässäkkä selkenis niin jaksaa ajatella enemmän perhejuttuja.
Kävin tulevalla työpaikalla niin kovin mukavalta ja rennolta vaikuttaa meno siellä. Lohduttivat myös etten varmaan joudu klo6 vuoroja tekemään,ainakaan aluksi ja ymmärsivät tän meidän muutto+likan hoitopaikka-asian.
Tuulia79 vitsit se on jännää odotella alkaako vai ei. Pidän peukkuja että riesat olisi poistunut sulta ainakin vuodeksi ;)
Se oli kyllä raskaudessa ihanaa ettei tosiaan tarvinnu pelata minkää jutskien kanssa ja aina on menkkojen kanssa niin kauhee olla,ällöä. No jos jotain hyvää niin tulee pakollinen seksitauko ja sen jälkeen on taas mukava touhuta :whistle:
 
Onnea Mymmyryy! Se vuoto ei sittenkään ollut vakavaa? Mahtava homma! :)

Täällä on muuton eka vaihe takana. Eli kamat on tuotu Oulusta mun vanhempien autotalliin täksi viikoksi. Lauantaina päästään muuttamaan sitten uuteen kämppään! Onpas ihanaa. :)
Mäkin vähän mietin sitä sijaintia kun meillä ei oo autoa, mutta en anna sen olla ongelma. Kesällä ei haittaa ollenkaan kun voi pyörällä huitasta siihen soramäen siwaan tai vaikka ihan keskustaan. Eihän sinne ole kuin muutama kilometri. :) Voi olla että talvella kiroan sitä kun ei ole autoa.... heh. no se on sitten.
:whistle:

Mutta kun on asunu vuoden IHAN keskellä kaupunkia talossa joka on täynnä bileitä ja jonka edustalla teinit vetää kaljaa viikonloppuisin niin syrjäinen seutu ei haittaa YHTÄÄN.
;)

Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi ens viikonloppuna muuton yhteydessä.
:x Toivottavasti alkais vaikka kolme päivää myöhässä! Ehtis purkaa laatikot ja löytäisin sen mun kuukupin minkä oon pakannu johonkin kauas!! :LOL:

Plussaonnea kaikille! :wave:
ElinaMaria
 
jennan äiti ok. siskon perhe etsii vaan isompaa asuntoa,mutta pitäisi olla se 4h vähintään, kiva että työpaikka vaikuttaa mukavalta =)
elinamaria jonkun verran sinne työtjärvellekin busseja kulkee että ei ihan aina tarvii kävellä tai pyöräillä ja soramäkeen tulee toinen bussi jolla pääsee myös.. =)
onnea vain vielä uuteen kotiin.. :flower:
mäkin olen ajatellut joskus et pitäisi hankkia se kuukuppi, mutta ehkä sitten jos sitä kaivattua vauvaa ei ala kuulumaan...
tuulia joo mun pitäisi vielä pari viikkoa jännätä, mutta nyt en aio testata kun vasta sit jos menkkoja ei kuulu, viime kierrossa tein about miljoonatestiä... :ashamed:
sain tänään 10 ov koulutuksen suoritettua loppuun, kiva fiilis jos nyt ehtisi keskittyä paremmin töissä ihan siihen työntekookin... tiistai-iltaa... :D
 
Heissan vaan!
Viikonopun juhat on juhlittu ja arkeen palattu.
Toivotaan Jennuli parasta =)
Ja Elinamarialle onnea uuteen kotiin =)

Eilen tuli sellainen pieni häivähdys punaista kun vessassa kävin ja tänä aamuna vähän reilummin ja nyt ei enää ollenkaan että en tiedä mikä on menossa. Nyt olisi kp 29/29-33 jos laskee siitä ihme vuodosta. Toivotaan ettei ala enempään enää tulemaan ja olisikin jotain vaikkapa kiinnittymisvuotoa =) Yltiöoptimisti kun taas olen :)

 
hilipatuinen sulle peukkuja myöskin.. ilmoittele missä mennään... =)

mä oon koukussa tähän palstaan, siis minä joka olen omistanut koneen vasta vuoden...
aamulla luen uutiset koneelta, iltaisin yleensä katson s.postin, ja nyt näihin molempiin olen liittänyt myös kaksplussalla käynnin, että näin tämä vei mukanaan... :ashamed:
mutta täällähän on niin mukavia ihmisiä, että eihän tämä kovin huono valinta ole... :D

mymmyryy miten menee???? joko olet siirtynyt odottajien puolelle?? =)
 
Keskiviikko 28.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
Tuulia79.............kp 2/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 3/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 9/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
jennuli................kp 17/27-29.....yk2..........1.haaveissa.......Lahti
Jemppi................kp 22/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 24/38..........yk3.........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 28/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 39/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 41/29........yk1.........2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 41/37.......yk1..........1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
[color]
 
copy pasteeee:

minä oon nyt tullut luulotautiseksi, meinaan mulla edelleen on huono olo, ja aamusin on saatava jotain suuhun muuten tulee ylös..tää on nyt sitten jatkunut siitä oviksesta asti.. mulla on rinnat kipeet ja sellaset "täydentuntuset" ei oikeen pysty mahalleen nukkumaan, repäsykipuja on välillä kanssa..
mutta jos nyt kuitenkin jaksas tonne kp 28 asti ootella ainakin, tuskin jaksan tonne 19. päivään asti venata, tai no tietty jos se täti kurvaa kylään niin ei voi mitään..
ja tää on muuten vähän nolo :ashamed: mutta mulla yleensä noi pahimmat halut loppuu oviksen jälkeen ja nyt tekee koko ajan mieli, ei siinä, mies on mielissään :snotty:
 
jennuli täällähän minä vieläkin roikun, käyn päivittäin lukemassa kuulumiset,mutten ole ehtinyt kommentoida. Töissä olen asunut ja loput ajat käytännössä nukuskellut. Yöunille meen yleensä jo klo 20-21. Lenkillä tuli just käytyä ja lenkki päättyi jäätelöön lähi kiskalla :ashamed: . Mulla on pötsi kasvanut kun koko ajan on nälkä. Niin nälkä, että hävettää syödä koko ajan...
Peukkuja sulle pitelen täällä :heart: .
umayya kannattais viedä tk:n näyte, jos kuitenkin tärppi ois iskenyt sut tainnoksiin.
Tuulia onnea uuteen kiertoon.
ElinaMaria toi muutto on kamalaa mun mielestä. Toivottavasti saatte sen äkkiä ohi.
 
Torstai 29.5.2008[color]



KUUMEILIJAT
Tuulia79.............kp 3/31-35.........yk5..........2.haaveissa.......Hollola
Mirka1................kp 4/28-40....yk6.........4.haaveissa.......Nastola
Jennan äiti.........kp 10/29-30....yk ........2.haaveissa.....Hollola
jennuli................kp 18/27-29.....yk2..........1.haaveissa.......Lahti
Jemppi................kp 23/32..........tjot........1.haaveissa........Lahti
umayya..............kp 25/38..........yk3.........3. haaveissa.......Kärkölä
humu82..............kp 29/27-28....yk2.........1.haaveissa......Mlä
dask...................kp 40/??.........yk1.........1.haaveissa.......Lahti
Hilipatuinen........kp 42/29........yk1.........2.haaveissa........Mlä
Julietta................kp 42/37.......yk1..........1.haaveissa.......
[color]



PLUSSANNEET[color]


mymmyryy, Mlä, kolmas
[color]
 
mymmyryy niin, no, mä oon nyt vähän jääräpää ja oottelen :ashamed: kun en haluu pudota korkeelta...

ja niin mä nyt pudotetelen näitä juttuja täältä kun oon ollut päiviä kommentoimatta, joten anteeksi jos en kaikille muista sanoa jotain...

jennulille täällä on kaikki mahdolliset sormet ja varpaat pystyssä :heart:

mirkalle unohdin kai pahoitteluni osoittaa :hug:

 
umayya kuule nyt rohkeasti vaan sinne neuvolaan, terppariin... ymmärrän kyllä sun fiiliksen mut silti, tai sitten vaan odotat tuleeko täti ja jos ei niin ehkä sitten jo testaat =)

mymmyryy kiva kun ilmoittelit itsestäsi, no ehkä sä sillä lenkillä sulatit sen jäätelön verran ja ihan ymmärrettävää ettet jaksa kirjoitella, ehkä se lepo on nyt tärkeämpää, kiva kuitenkin kuulla et kaikki on hyvin.. =)

muillekin :wave:
 

Yhteistyössä