Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

MAANANTAI 11.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 14/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 29/27-33.......yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 15/29-33......yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 11/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 45/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 15/31-35.......yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 18/30 ...........yk2..........1. haaveissa......Hollola
minttuli82...........kp 1/23 ..........yk2...........1.haaveissa.......Nastola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs




 
Heippatihei!
Tervetuloa uusille :flower: . En ole ihan perehtynyt mitä täällä on tapahtunut, mutta joskus, kun jaksan selaan pinon läpi (onneksi ei oo montaa sivua).

(.) Meidän Toivosta tuli virallisestikin Toivo. Siunaustilaisuus oli kaunis ja pappi puhui kauniisti ottaen huomioon nuo meidän koululaisemme. Tuhkat on siroteltu ja laatta pitäisi käydä ostamassa tuonne hautausmaalle vielä, mutta onneksi sillä ei ole kiire.
Tänään kävin labrassa otattamassa verta oikeen kunnolla. Ensi viikolla saadaan kuulla ensimmäisten verikokeiden ja patologin vastauksia. Toivottavasti joku syy löytyy, olen kyllä varautunut siihenkin ettei syytä löydy, mutta olisin iloinen, jos joku syy löytyy, ihan mikä tahansa. Yritykseen kuitenkin ryhdytään, kun lupa saadaan, vaikka pelottaakin paljon. Mutta ei voi voittaa, jos ei yritä.
 
jennuli, en mene varhaisultraan, siis sen varsinaisessa merkityksessä. Olen nyt vain "erikois seurannassa" keskenmenon takia ja ultraavat useamman kerran. Meil Nastolassa hyvä tilanne, kun neuvolas ultra ja lääkäriaikojakin saa aina tarpeen mukaan. Eli eka neuvolakäynnille terkka halus sit myös lääkärin ja ultran ja se kyl sopii :) Saa sitten varmuuden, et kaikki niinkuin pitää.
mymmyryy, kyllä muakin pelottaa tämä raskaus, km jälkeen, mutta sanotaanhan sitä, että ei se voi sattua samalle ihmiselle kahta kertaa. Toiv ei. Eli uutta yritystä vaan kun luvan saatte!
 
Mirka1 meille se nyt on tapahtunut jo kolme kertaa peräkkäin, joten meidän seuraavan raskauden km prosentti on yli 50%. Mutta laskin tossa, että enää 6-7 km, niin sitten voitais saada elävä lapsi syliin saakka (jos siis jokainen raskaus menee aina pidemmälle kuin edellinen) :LOL: mustaa huumoria, se on mun mottonani tällä hetkellä...
 
Hei!

Elossa ollaan. Just ja just. Olin ystävän synttäreillä eilen ja tuli oltua sitten pilkkuun asti baarissa. ;) :snotty: Kaiken huippu: mulla oli tänään työhaastattelu. :) Meni ihan ok vaikka olo olikin hiukan hutera tuon eilisen jälkeen.

Vähän mietityttää, että kuinka hyvät mahdollisuudet mun on saada se paikka. :/ No, tein parhaani ja ei auta muu kuin katsoa ja ootella. :D

 
mirka toivotaan edelleen että vauva pysyy matkassa mukana..

mymmyryy musta huumori helpottaa joskus kummasti kipeitä tilanteita :hug: :heart:

elinamaria täällä kesto #krapula# jatkuu... oli kyl hetken poissa mut mut.. töissä on kyllä aika haipakkaa että että... täytyy kuulostella omaa jaksamista...

ja taas sinne olis suunnattava.. :wave:
 
mymmyryy, sori, en tiennyt :( saattoihan se olla jossain tuolla aikaisemmassa HYVIN pitkässä ketjussa. Voi itku. Mut kyllä se nyytti teillekin jossain vaiheessa tulee.
elinamaria ja jennuli, mulla kansa ollut iltaisin "krapulaa", mut onneks vain iltaisin, silloin kun voi maata kotona! Aamulla täytyy aina suoritua töihin. Töistä puheen ollen, täytyy jatkaa hommia. Nyt plussia lisää!!!
 
Mirka onpa hienoa kuulla, että Nastolassa toimii hyvin tuo neuvolatoiminta. Voi siis itsekin positiivisin mielin katsoa eteenpäin, tämä kun on suht uusi paikkakunta meikäläiselle. :)

Mä en oikein tiedä, että mikä mua vaivaa, kun eilen vuodin vain sen hetken ja sitten se loppui kuin seinään....en tajua, mutta ei kait se mitään vakavaakaan ole?
 
TIISTAI 12.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 15/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 30/27-33.......yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 16/29-33......yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 12/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 46/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 16/31-35.......yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 19/30 ...........yk2..........1. haaveissa......Hollola
minttuli82...........kp 2/23 ..........yk2...........1.haaveissa.......Nastola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs




 
ElinaMaria pidän peukkuja töistä!! bd

mymmyryy mustahuumori on tosiaan kipeiden asioiden helpottaja :)


voikun täälläkin olis kestokrapula :LOL: flunssaa vaan puskee...mut ehkä mä selviin, koska KOLME AAMUA KESÄLOMAAN :LOL:
 
KESKIVIIKKO 13.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 16/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 31/27-33.......yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 17/29-33......yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 13/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 47/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 17/31-35.......yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 20/30 ...........yk2..........1. haaveissa......Hollola
minttuli82...........kp 3/23 ..........yk2...........1.haaveissa.......Nastola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs






 
TORSTAI 14.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 17/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 32/27-33.......yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 18/29-33......yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 14/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 48/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 18/31-35.......yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 21/30 ...........yk2..........1. haaveissa......Hollola
minttuli82...........kp 4/23 ..........yk2...........1.haaveissa.......Nastola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs






 
Onpas meillä täällä hiljasta :eek: Mä muuten jään tossa lomalle eli en välttämättä ehi ens viikolla kamalasti täällä pyörimään....töistä pääsee hyvin aina kurkkimaan ;) Mutta vielä ainakin huomenna piipahdan!!

Plussatuulia kaikille :whistle:
 
Hiljaista tuntuu olevan...
Ällötystä hyvin vaihtelevasti, yleensä iltaisin pahempi. Poikkeuksena oli eilinen aamu, palaverin aikana jouduin juosta kolme kertaa vessaan, mitään ei kyl tullut, vaan kuvottaa. Kyllä siinä työkaverit vaihtoivat silmäyksiä ;) Meinasin jo, että joudun kertomaan, mut onneks ei kukaan kysynyt mitään...
 
Täällä ollaan linjoilla pitkästä aikaa. Tyttö repii samalla paidasta, mutta eiköhän tässä pysty jotain kirjoittamaan. Meillä on pitkästä aikaa jäätelöhetki koneen ääressä. Tyttö syö jäätelöä sekä piirtää, kun taas äiti on koneella.

Täytyy ensi yönä pitää olympiaottelu sänkypainissa. Taitaa se ovulaatio tapahtua tänään tai huomenna mikäli kierto on normaali. Tulosta tosin tästä ottelusta ei voi julistaa ennenkuin syyskuun puolella.

Vähän huumoria kehiin, kun välillä tuntuu, että meille on vain tuo yksi tyttö suotu. Hänestä olemme tietenkin onnellisia ja kiitollisia. On vaan muut murheet päällimmäisenä, mutta eiköhän tämä tästä helpota.
 
PERJANTAI 15.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 18/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 33/27-33.......yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 19/29-33......yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 15/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 49/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 19/31-35.......yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 22/30 ...........yk2..........1. haaveissa......Hollola
minttuli82...........kp 5/23 ..........yk2...........1.haaveissa.......Nastola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs







 
LAUANTAI 16.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 19/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 34/27-33.......yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 20/29-33......yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 16/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 50/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 20/31-35.......yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 23/30 ...........yk2..........1. haaveissa......Hollola
minttuli82...........kp 6/23 ..........yk2...........1.haaveissa.......Nastola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs






 
SUNNUNTAI 17.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 20/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 35/27-33.......yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 21/29-33......yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 17/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 51/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 21/31-35.......yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 24/30 ...........yk2..........1. haaveissa......Hollola
minttuli82...........kp 7/23 ..........yk2...........1.haaveissa.......Nastola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs





 
Mä jäin tossa kesälomalle, joten toivottavasti joku ehtii päivitellä, kun en välttämättä tänne kovin usein eksy! Mutta plussatuulia kaikille puhaltelen ja palaan viimeistään syyskuun puolella asiaan ellen satu koneelle istahtamaan ;) :wave:
 
Hei! :wave:

täälläpäs on heti ollut hiljaista kun mä en oo ollu häiriköimässä. :D Vähän oli alkuviikosta masentunu fiilis, tuntui että kaikki kaverit raskautuu... sain kuulla KOLME raskausuutista tällä viikolla. :ashamed: Vähän tulee sellainen fiilis että MIKS joillain kaikki käy niin helposti... Joku yrittää lasta kuukauden ja PAM tulee raskaaksi. :/ Nojaa. kai se vaan pitäisi malttaa odottaa...

Kiitos tsempeistä, toivotaan että saisin paikan. :D

Jempille mukavaa lomaa!

Mä järkkäsin eilen muutamalle ystävälle rapujuhlat. Voi kun oli kivaa!!! Siippa makaa krapulassa mut mulla on hyvä olo! :D kerrankin!!! :LOL:

mä muuten luulen ettei noi mun kp:t oo noi mitä ne sanoo olevansa... mä vähän veikkaan että siitä saa napsasta 7 päivää pois... no antaa olla nyt tuossa. Mä luulen että se ovis nimittäin kolkuttelee nyt ovella. Mutta ollaan oltu reippaita makuuhuoneessa tässä kierrossa... ja harjoituksia jatketaan... :whistle:

Mukavaa ensi viikkoa! :wave:
 
Moikka!

Loma loppuu tänään. Peittoja on heiluteltu ahkerasti, toivottavasti tulis tuloksiakin. Vähän hirvittää mennä töihin kun meillä on siellä aika rankkaa. Siippakin sano et ei saa yhtään stressata työjutuista kun sit ei tuu raskaaksi ;) Oli kyllä kiva loma, just sopivan mittanen. Kerittiin tehä paljon kaikenlaista.

Paljon :hug:.
ElinaMarialle työnhaku onnea!
 

Yhteistyössä