Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

ultrassa oli kaikki hyvin, kätilö oli aivan ihana.. siellä se pikkuinen nukkui, kun heräteltiin se vaan käänsi kylkeä kunnes suostui lopulta heräämään, venytteli oikein kunnolla ja heilutteli käsiään, siellä ne oli varpaat, sormet, selkäranka ja kaikki mitä pitikin.
pikkuisen tuntui ihanalta. pituutta päästä varpaisiin oli 13 cm..
menen vielä toiseen ultraan rv20 kun söin viime vuonna lääkkeitä niin kontroloivat kaikki sellaiset, vaikkakin mittee hättää ei pitäisi olla, mutta ihan hyvä näin ja sen tekee sitten lääkäri ja onhan se ihan kiva nähdä vauva vähän isompanakin..
nyt tarttee kyllä sanoa että olen onnellinen :heart:
(ja anteeksi tämä hehkutus mutta kun olen.. toivon että teistä kaikki pääsee pian tuntemaan samat tunteet.. =) )
 
Jennuli hienoa että kaikki on hyvin! :D

Onnea Mansikkatee kihlautumisesta! :D

Mulla tulee ihmellistä pientä vuotoa tässä koko ajan. :( Ei oo muuten kivaa kun menkat kestää yheksän päivää... :headwall: Onks ees terveellistä pitää sitä kuukuppia yli viikkoa? :ashamed:
 
em mulla kesti välillä 10 päivää.. ei kiva.. kuukupista en osaa sanoa.. :ashamed:

minttuli tervetuloa ilmoittele vielä kp:T niin saan nekin listaan.. =)

nyt sinne iltavuoroon, pikku päikkärit tuli otettua tässä välissä..
 
Eli olis kp 19/?, kun on vasta ensimmäinen luomukierto menossa, niin en tarkkaan osaa sanoa....
Tässä vaan jännäillään mitä kropassa tapahtuu, kun on ollut aika kovia alavatsakipuja koko viikon. Välillä kun nousen työpisteeltä niin vihlasee aivan älyttömästi....mietin jo, että pitäisikö käväistä ihan gynellä.
 
tervetuloa minttuli! =)

Nyt loppui ininä ja valitus. Pahoittelen että teitä täällä sellaisella häiriköin... :snotty: Eihän siihen mikään valitus auta kuitenkaan. :)

Nyt lähen leffaan unohtamaan koko menkka-asian! :wave:
 
Mansikkatee Tuhannesti onnea :flower: :heart: Ihanaa!

Jennuli ihania uutisia, oon tosi ilonen sun puolesta!! :heart: Aivan mahtavaa! Perässä toivottavasti tullaan ;)

ElinaMaria tosi kökö menkat :headwall: Toivottavasti selkenee!!

Minttuli Tervetuloa :wave: Päivitellään sinut mukaan huomisesta lähtien! Toivottavasti plussa yllättää nopeammin, kun kuvitteletkaan =)

 
Mitenköhän on , kun tässä painoa hissukseeen pudottelen ja homma tuntuu kerrankin onnistuvan suht hyvin.. Ajattelin vaan et jos jossain vaiheessa plussa ilmestyy, onkohan siitä haittaa mikäli syön noin 1600-1700 kcal päivässä.

Painoa mulla on nyt 68,5 ja kuudenkympin alle ois tarkoitus päästä. Raskauden aikana en tietenkään pyrkis laihduttamaan mutta haluaisin ettei paino nousisi kauheasti. Onko tietoa kellään?

Ja vielä minttulille tervetuloa joukkoon!
 
Kiitoksia taas onnitteluista.

Me käytiin tänään ostamassa meille pari kirjahyllyä tonni meni että heilahti. Tosin eihän se kahdella jaettuna ole paljoa. Ja ollaan kuitenkin jo kaks vuotta kärvistelty ilman.

ElinaMaria: Mä käytin just noissa mega menkoissa kokoajan kuppia. Tosin vähän siteitäkin ihan loppuvaiheessa. Mulle ei ainakaan tullut niistä mitään. Ei kai pitäiskään kunhan muistaa pestä hyvin ja voihan sitä keittääkin välillä. Kerran mulla tuli alapaa yksissä menkoissa tosi kipeeks kun pidin ihan yhtä kyytiä sitä paljon kun oli pitkä työputki(siis tietty tyhjensin välillä), oli pitkään arka alapää. Mutta jos vaan tuntuu hyvältä pitää niin pidä vaan.
 
Mansikkatee hyvä, kiitos. :)

Kerttu, eihän laihduttamisessa mun mielestä oo mitään riskiä, niin kauan kun saat kaikki tarvittavat ravintoaineet mitä pienen rakentamiseen vaaditaan. :) Ja alempi painohan on hyvä raskauden kannalta, ei sitten tarvitse pelätä sokeriarvoja tms.

Mä pidän muista pinoista palstataukoa nyt. Kroppa ei oikein tunnu toimivan ja tuntuu että tästä raskausajattelusta on tullut vähän koko elämää hallitseva piirre. :ashamed: Mutta tämä on ainoa pino missä vielä aion käydä. :) jotenkin koen tämän erilaiseksi kuin nuo muut pinot. Varmaan koitan vähentää täälläkin käymistä... Täällä ei kuitenkaan ole sellaista pakonomaista tunnetta kuten muissa joskus on. :)

mutta käyn tässä pinossa vielä, koitan kuitenkin käydä aika harvakseltaan. :) (saa nähdä miten onnistuu) Blogia kirjoitan edelleenkin, joten sieltä voikäydä lueskelemassa mun kuulumisia tarkemmin.

Mukavaa loppuviikkoa!

ElinaMaria
 
TORSTAI 7.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 10/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 25/27-33.......yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 11/29-33......yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 7/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 41/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 11/31-35.......yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 14/30 ...........yk2..........1. haaveissa......Hollola
minttuli82...........kp 20/? ..........yk1...........1.haaveissa.......Nastola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs




 
Julietta: mikäs sun tilanne, katselin kp listaa?!
Mansikkatee: lle onnittelut!
Mulla ummettaa, närästää ja nälkä koko ajan! Kamala istua kaikki työpäivät, mitä ihmeellisimmillä syillä käyn kävelyllä välillä. Turvonnut olen kuin pikku possu, odotan vain milloin painosta huomautetaan (naisvaltainen työyhteisö...)!
jennuli: milloin aiot kertoa työpaikallasi raskaudesta vai oletko jo kertonut? Jos, niin millä rv:lla?
Mulla alkaa iso projekti syyskuun alussa jonka kesto on 2010 loppuun, kiva ilmoittaa, et "sori, en ole käytettävissä enää helmikuun jälkeen..."
 
mirka mä kerroin tiimiläisille jo keväällä kun kävin tosiaan siellä vauvaklinikalla ja jouduin olee poissa sillai et ilmoitin aamulla etten tänään tuu. loput työkaverit ovat saaneet tietää tässä yksitellen ja pikkuhiljaa.. =)
 
PERJANTAI 8.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 11/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 26/27-33.......yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 12/29-33......yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 8/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 42/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 12/31-35.......yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 15/30 ...........yk2..........1. haaveissa......Hollola
minttuli82...........kp 21/? ..........yk1...........1.haaveissa.......Nastola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs






 
SUNNUNTAI 10.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 13/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 28/27-33.......yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 14/29-33......yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 10/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 44/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 14/31-35.......yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 17/30 ...........yk2..........1. haaveissa......Hollola
minttuli82...........kp 23/? ..........yk1...........1.haaveissa.......Nastola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs








 
Tänne ei kummempaa, ruoka maistuu liiankin hyvin, mikä näkyy jo, ja rinnat todella kipeet ;)
Nukkua vois kellon ympäri ja päälle viel päikkärit ;)

Kaikille kuumeilijoille, onnea elokuun yritykseen! Lisää nimiä kaivataan plussanneiden osastolle!

 
Heissan vaan!

Täällä on ollut aamuvuoroviikko (herätys siis 5.15) joten en ole oikein illalla jaksannut enää koneen ääreen istahtaa :)

Oikeastaan pieni muotoinen palstatauko on tehnyt ehkä ihan hyvää :) ovista en ole edes miettinyt ja eilen heilui peitot joten nyt kun katsoin listaan olikin sattumoisin kp:t ihan hyvällä mallilla. :) Nyt tälläin pikakänti, palaan kommentoimaan myöhemmin :)
 
jennuli; mulla viikkoja nyt vasta 6+2. Viimes tuli km rv 7+2, joten ei kamalasti uskalla iloita vielä tästä. Ei olla puhuttu vielä kuin muutamalle lähimmälle ystävälle, ainakin ekaan ultraan asti täytyy malttaa, eli 2vk vielä. Kovasti tekis mieli kuuluttaa koko maailmalle, että meille tulee vauva, mutta jos jotain sattuu, niin samalla lailla sais selittää sit ympäri kylää, että "ei meille tulekkaan..."
 
mirka niin menet siis varhaisultraan??? mäkin kävin se oli rv7+0.
uskotaan siihen että kaikki mennee hyvin tällä kertaa.
mulla alkais nyt sitten rv14..tai jos ultran mukaan mentäisiin niin olisi jo 13+4...
äippähousut alkaa tuntua jalassa paremmalta kuin tavishousut, koska alkaa tuota masukkaa jo tulla + turvotukset päälle...

jeps..mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille =)
 

Yhteistyössä