Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2




SUNNUNTAI 3.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 6/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 21/27-33..........yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 7/29-33..........yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 3/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 37/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 7/31-35.........yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 10/30 .............yk2..........1. haaveissa......Hollola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs




 
Pistetäänpäs uusi pino pystyyn :attn:

Mä en ehtinyt oikein uusia kuvia kattelemaan, mutta kannattaako hyvästä luopuakaan :LOL: Kattelen uutta ulkoasua myöhemmin, mutta nyt on ainakin uusi pino valmiina, niin ei vanha ala ainakaan tökkimään! ;)
 
Kesäloma on sitten vietetty ja huomenna takaisin työmaalle! Arvatkaa, voisko vähempää kiinnostaa?! Mä hölmö jo tuossa laskeskelin, et äippälomalle pääsis 7kk päästä... niin, jos sinne asti päästään. Mä mielelläni jatkaisin syömistä ja nukkumista, koko ajan nälkä (tai ainakin nälän tunne) ja väsyttää sairaasti.
Ekka neuvola+lääkäri ja ultra olis 3vk päästä. Kyllä odottavan aika on pitkä...

Onkos kenelläkään nyt kierto lopuillaan, joko saatais plussa puolelle lisää väkeä? :)
 
MÄ kärsin tänään huonosta olosta, joka tosin oli taasen itseaiheutettua.. Pari siideriä meni ehkä liikaa. Nyt oon juonu joka päivä greippimehua, vaikka se on mun mielestä aika pahaa. Mitäs sitä ei tekis, ku toivoo, et tärppää.
 
MAANANTAI 4.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 7/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 22/27-33..........yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 8/29-33..........yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 4/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 38/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 8/31-35.........yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 11/30 .............yk2..........1. haaveissa......Hollola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs



 
Juu-u...uutta pinoa tehdessä unohdin laittaa viestiä edelliseen. Onneks Jennuli pisti viestiä ;) Kiitos!

Mites Julietta?? Joko siellä on jännäämisen hetket käsillä??

Hitsi...mä tiiättekö haluisin vauvan..oisko kukaan voinu arvata?? :LOL:
 
Jemppi mä kans tahon vauvan. Aika jännä juttu et me molemmat halutaan vauva! :LOL:

kerttu joo-o. mullakin on greippimehut kaapissa ja ostettiin vielä omaega3- tabletteja kun syödään niin vähän kalaa... on nistä muutenkin hyötyä mut oon jostain lukenu et vois auttaa myös raskaaksitulemisessa. :)

Mirka1 odottavan aika on pitkä... kyllä se mammaloma tulee pikemmin kun huomaatkaan! Mä taas menisin innosta puhkuen töihin jos sellasen saisin. :) Pari hakemusta on vetämässä.... toivotaan että tärppää.

Mie: ostettiin eilen kirsikkapuu ja istutettiin se tuohon pihalle. Olispa ihanaa lykätä vaunut sen alle ensi keväänä kun se kukkii... :snotty: tai viimeistään kun se tekee hedelmää... :D nyt on sota julistettu täti punaista vastaan ja ensimmäiset sotaharjoitukset alkanee pian.... :LOL:
 
jemppi siis vauvakuume ei oo totta ihanaa :D

kuka se oli vanhassa ketjussa joka mietti et jännä et asutaan kaikki jotka tässä ketjussa kirjoittaa niin näin lähellä toisiamme, et mikä sattuma? se oli hyvä kanssa :LOL:

elinamaria jos haluat tälläisen päivä päivältä suurenevan bunkkerin tädin sotajoukkojen esteeksi niin täältä löytyisi masukka turpoaa aina iltaisin joten tätä estettä ei niin vaan ohiteta.. :D

mirka mulla äippikseen viisi kuukautta... töihin on kiva mennä koska tykkään työstäni mutta vielä kivempaa se on kun tietää et kohta sieltä saa olla poissa piiitttkkkääännn =)

on: sain tehtyä itse ruokaa, kanaa ja riisiä ja salaattia, tuli megahyvää, pahaolo vaivannut tänään mut kun ruoka mennee alas se on jo puolivoittoa...

jennuli rv13... :D
 
Heippatihei!
Hengissä ollaan, vaikka tiukkaa tekee. Viime päivät on ollut tosiaankin peestä ja tosi vaikeita. Tänään hain Toivon patologianlaitokselta ja vein tuhkattavaksi. Huomena saan hakea tuhkat ja keskiviikkona tai torstaina on siunaaminen (riippuu mikä sopii papille). Ja tuhkat ripotellaan tohon meidän kirkon hautausmaalle.
Sukupuolta eivät kuulemma edes selvittäneet ja mä olin kyllä vähän HOOMOILASENA, että mikseivät? Nimi täytyy kuitenkin päättää sukupuolesta viis... :'( .

Mulla on nyt kyllä muutenkin joku kriisi menossa, mä vihaan työtäni KEKSIKÄÄ MULLE UUSI TYÖ! Mä oon hoitsu, saa olla sama ala, mutta jotain muuta kuin peen pesua ja silleen...
 
mymmyryy :hug: :/ koska saat tietää niistä patologin tuloksista? että oliko joku syy tuohon suureen menetykseen? ei tietysti tarvi kertoa jos et halua..
toivotan edelleen voimia, ja ymmärrän että tossa kohtaa työt tökkii tosin sitä se tekee välillä muutenkin... :/
 
MAANANTAI 4.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 8/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 23/27-33..........yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 9/29-33..........yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 5/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 39/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 9/31-35.........yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 12/30 .............yk2..........1. haaveissa......Hollola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs





 
Mymmyryy :hug: :hug: voimia ja jaksamista rankkaan aikaan. Suru pitää surra kunnolla ja antaa itselle aikaa sen läpikäymiseen. Toivottavasti sinulla on ihmisiä, joiden kanssa jutella asiasta. :hug: :heart:

Mie: heräsin yllä menkkakipumaisiin kipuihin. Menkat siis loppui eilen... :/ kellään kokemuksia vastaavasta? luulin jo että menkat alkaa uudelleen, mutta ei onneksi siltä näytä. Nojaa.... kai se on vaan näitä ah niin ihanan luonnonkierron oikkuja. :) Eilen ja tänään olen vahannut meidän sellaista vanhaa lipastoa. Ai kun se on hieno, sellainen vanha, rustiikkinen ja kulunut lipasto. :D
 
jennuli sitä mä tässä meinasinkin... :| täytyy soittaa aika huomenna. Mun pitäis muutenkin mennä gynelle. Papa pitäis ottaa... soitin kaks viikkoo sitten aikaa ja ne sano et ei heinäkuussa saa, soita elokuussa. pah.

en tiiä huutelinko liian aikaisin, nyt ei taas tuu mitään vuotoa... :/ hassu kroppa. selkää särkee niin pirusti ihan ku olis kp1. :eek:
 
jennuli; kyllä mäkin työstäni tykkään, nyt ei vain voi vähempää kiinnostaa 5vk loman jälkeen! Juu, siis työstäni tykkään, mutta kyl mä paljon mieluummin puuhastelen koti ja pihahommia ja hoitelen lapsia ja elukoita! Mä aoin olla kyl niin pitkään kotona tän tulokkaan kanssa, kuin taloudellisesti mahdollista (siis JOS sinne asti päästään, pieni pelko taka-alalla).
mymmyryy; koita jaksaa, ei voi muuta sanoa :hug:
 
Heippa!

Me ollaan kotiuduttu. Lapissa oli hienoa niin kuin aina.
Lisäksi siellä sattui jotain aivan mahtavaa. Mua meinaan kosittiin =)
Oon kyllä onnellisempi kuin koskaan.

Elina Maria kyseli mustikka paikkoja täällä päin. Äiti kertoi että Keskusailaalan lähellä ja Tapanilassa päin olisi hyvin. Tosin niissä on voitu jo käydä. Me käytiin siellä Lapissa mustikassa ja sielläkin oli "meijän" mailla/meijän paikoilla käyty. Tänä vuonna ei taida missään olla kamalasti mustikoita :(

Mullakin alkoi sitten kunnon menkat elikkä sillon 24 päivä tuli vähän vuotoa ja 27 pvä tuli tuhrua ja sit ne alko kunnolla ja loppu kunnolla vasta 2.8. elikkä taitaa olla aikas sekasin mun kroppa. Pillerit oon lopettanut toukokuun lopussa.
 
mirka juu siis vaikka tykkään työstäni niin mulle sopisi ihan hyvin sellainen että saisin olla kotona ja tehdä töitä silloin kun siltä tuntuu.. vaikka parina päivänä viikossa tai sitten jossain eri paikoissa ihan hyväntekeväisyys mielessä.. lottovoittoa siis odottaessa.. :D

mansikkatee onnea kihlautumisesta!

(.) tää tytsy lähtee päksiin äippäpolille ultraan.. sieltä sitten iltaan töihin.. toivottavasti kaikki on mallillaan.. jokatapauksessa ihanaa nähdä se pikkuinen, on se niin rakas jo nyt..
 
keskiviikko 6.8.2008[color]



KUUMEILIJAT
ElinaMaria.........kp 9/28............yk7..........1.haaveissa......Hollola
humu82............kp 24/27-33.......yk4............1.haaveissa.... Mlä
Hilipatuinen.......kp 10/29-33......yk4...........2.haaveissa...... Mlä
Jemppi...............kp 6/32...............................1.haaveissa.....Lahti
Julietta...............kp 40/37............yk3..........1.haaveissa.......
Tuulia79.............kp 10/31-35.......yk7..........2.haaveissa.......Hollola
Kerttu84.............kp 13/30 ...........yk2..........1. haaveissa......Hollola
minttuli82...........kp / ..........yk1...........1.haaveissa.......Nastola

mukana myös:

mymmyryy,Mlä
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
mansikkatee, Lahti






[color]





PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs






 

Yhteistyössä