Päihitän kauneudessa jopa missit, mutta

  • Viestiketjun aloittaja niin
  • Ensimmäinen viesti
niin

kukaan tasoiseni mies ei halua seurustella kanssani. =( Kaiken maailman tavalliset tallukat kyllä yrittävät tehdä vaikutusta.
Olen hyvin koulutettu, fiksu ja runsaasti ystäviä omistava. Eli kaikki palikat olisi kohdallaan, mutta ei..
 
pöö
:( Kyllä joku vielä osuu kohdalle. Jospa olet liian kaunis ja älykäs miesten mielestä. Se voi karkottaa kosijat matkoihinsa!

Opettele esittämään tyhmää ja valkaise tukkasi! Kiherrä aina miesten jutuille ja kysele tyhmiä.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
kukaan tasoiseni mies ei halua seurustella kanssani. =( Kaiken maailman tavalliset tallukat kyllä yrittävät tehdä vaikutusta.
Olen hyvin koulutettu, fiksu ja runsaasti ystäviä omistava. Eli kaikki palikat olisi kohdallaan, mutta ei..
Jos sä oot liian kaunis et kukaan ei halua sua omaks kun sun ympäril pyörii liikaa miehiä vokottelemassa :D haha ei kannata olla täydellinen
 
i
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
kukaan tasoiseni mies ei halua seurustella kanssani. =( Kaiken maailman tavalliset tallukat kyllä yrittävät tehdä vaikutusta.
Olen hyvin koulutettu, fiksu ja runsaasti ystäviä omistava. Eli kaikki palikat olisi kohdallaan, mutta ei..
Ööh.. nuoko asiat on sulle "kaikki plikat"? Eikö sussa ole muuta kuin ulkonäkö, koulutus ja suuri sosiaalinen verkosto?
Millainen olet sisältä?
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja w:
Kenen kanssa ne "taoisesi" miehet sitten seurustelee? Muiden "tasoistesi"? Sussa on varmaa jotain vikaa sitten kuitenkin.
Ehkä ne seurustelee vielä kovatasoisempien naisten kanssa?

Tai sit kaikki ap:n tasoset miehet on homoja. Oi voi. Ikävää.
 
ll
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
No josko Suomen mittakaavassa puhutaan missien päihittämisestä kauneudessa, niin eipä tuo mun mielestä mikään saavutus ole :D
Niinpä. Jopa minä olen mielestäni monia missejä kauniimpi. Ja monet muutkin joihin kaupungilla törmää. :)
 
j
No makuja on monia. Ehkä oot omasta mielestäs super kaunis, mutta niiden miesten mielestä, jotka tahtoisit, et olekaan niin kaunis. Tai ainakaan heidän makuun.
Tai ehkä kyse ei ole ulkonäöstä ylipäätään. :xmas:
 
Rötväles
Älykkyys ja viisaus ovat kaksi eri asiaa eivätkä aina ollenkaan sisälly samaan henkilöön kerrallaan. Tunnustatko olevasi jompaa kumpaa, molempia vai et kumpaakaan?
 
e
Mulla on vähän sama ongelma, mutta laajennettuna siihen asti, että mua ei kyllä lähesty edes tavikset. Ja mä nimenomaan haluaisin jonkun suht normaalin mukavan miehen, en tarvitse mitään hunksia. Mut kun ainoot jotka lähestyy, on jotain kännisiä nelikymppisiä (itte olen parikymppinen)... Eiks miehet sit vaan uskalla tulla juttelemaan?

Ja mä oon oikeesti ihan mukavakin :) Välillä jopa ongelmaksi asti, kun miespuoliset kaverit ei oikeen haluais pysyä vaan kavereina...
 

Yhteistyössä