vvvv
Nuoko on ainoat vaihtoehdot? Voittehan mennä naimisiin vaikka merenrannalla, jos niin haluatte.
Totta. Näinkin siinä saattaa käydä että yhtäkkiä vihkiseremoniasta tulikin vähän jeesuksellisempi kuin oli tarkoitus.Tosin sitten saattaa käydä niin,että pappi, jonka olette ns. varanneet ja jonka kanssa on sovittu häitten ns. linjauksista sairastuu ja tilalle astuu joku ihan randompappi.
Olen ollut sellaisissa häissä, ja papin puhe oli aika .. sanotaan nyt vaikka erikoinen.
( ollakseen vihkipuhe )
Niin, jos keksis jonkun paremman kuin maistraatti, niin ehkä mieskin innostuisiTäytyyki seurailla tätä, kaipaan itsekin siistiä vaihtoehtoa maistraatille.
Mäkin olin sellaisissa joissa pappi enteili jo hääparin tulevia hautajaisia No sinnehän se matka kieltämättä vie mutta tokkopa sitä olis kukaan kauhean mielellään siellä mietiskellyt. Näin siinä käy kun se vihkipappi sairastuu ja sijainen juoksee suoraan tukka putkella sen päivän ekoista hautajaisistaJuu sellaisissa häissä olin. Ja vaikka itse en pidä sitä kaikkea edes löpinänä, olivat ne kyllä tuomiohenkisimmät ja jumallapelotteluhenkisimmät häät, joissa koskaan olen ollut.:| Kyllä koko hääväki aikalailla kurtisteli sille puheelle kulmiaan.
Aloittajalle mutta ilmeisesti oli liian vaikea kysymys DEn tiedä oliko tämä osoitettu pelkästään aloittajalle mut meillä lähinnä perintöjutuissa ja halutaan perheelle yksi ja sama sukunimi.
No, ei se välttämättä uskoa kysy teiltä... kyllä moni menee naimisiin kirkossa, vaikka ei uskokaan, ja papit pitävät kivoja puheita. Itse menin maistraatissa naimisiin, joka oli myös oikein ihana ja intiimi tilaisuus. Olen ollut monissa kirkkohäissä, ja papit pitäneet ihania puheita, vaikka tiedän, ettei pariskunta ole ollut uskovainen.Meille on tulossa upeat juhlat kyllä, mutta vihkipaikka Ei sen välttämättä tarvitse olla niin kovin kummallinen Maistraatti kelpaa mulle kyllä, mut mies ei haluais siellä.
Mies kyllä haluais kirkossa mennä, eikä mullakaan sitä vastaan ole mitään. Käsittääkseni pappi kuitenkin kysyy, että oletteko uskovaisia tms.. ja sen perusteella päättä millainen siitä seremoniasta tulee
On kallis toi ranka. Siinä tulee niin paljon tota muuta oiheissälää mukana.Voiko olla lurkimpaa kuin haluta kirkkohäät ilman jeesushöpinää... Osta selkäranka.