En ole tätä ajatellutkaan... Onko noissa oikeasti sellaisia, jotka olisivat myös suomen talvioloissa turvallisia (välillä aamulla auraamattomat tiet täällä syrjäkylillä)?En mä kyllä oikein tätäkään ymmärrä, ostakaa mopoauto (tai kuten eilen pojaltani opin mauto )
mamma voi mennä istumaan sinne leffateatterin takapenkeille kyttäämään tyttöjä jos pelottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vaan;27269421:No elokuvateatteri on kaupungissa ja elokuvat loppuu aika myöhään. Tuokin leffa loppuu 21.05 ja siihen aikaan kaupungilla on jo paljon humalaisia. En todellakaan päästä tyttöäni liikkumaan yksin enää yhdeksän jälkeen!
Bussissa voi olla ties mitä deekuja tuohon aikaan, jotka voisivat satuttaa henkisesti tai jopa fyysisesti tyttöä. Pyörällä en päästä, koska on pimeää ja autot eivät välttämättä näe ja tyttö ei suostu käyttämään huomioliiviä ja laittamaan kumppareita leffaan.
Eli ainut vaihtoehto on mun hakea autolla.
Ja ettekö te tajua, että nuoret tytöt ovat yleensä uhreja ties mille?! Voi tapahtua myös sielä leffateatterissa.
Onhan tuo nyt jo aikamoista liioittelua. Meillä on ihan suotavaakin että on jo viimeistään tuossa iässä opetellut kulkemaan yksinkin (tai siis kavereiden kanssa). Julkisilla. Helsingin keskustaan leffaan jne...Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vaan;27269619:No antaa olla, jos ette osaa asiallisesti vastata. Homma on nyt niin, että minä haen tyttöni elokuvista kotiin ja haluan nähdä, kenen seurassa menee. Piste. Näin toimitaan meidän perheessä. Toimikaa muut kuten tykkäätte.
Ai sä kuulit vasta nyt tuon mauto, mäpä kuulin jo kk sitteEn mä kyllä oikein tätäkään ymmärrä, ostakaa mopoauto (tai kuten eilen pojaltani opin mauto )
Tämäkin vielä...Ei ole. Mopoauton kori on pelkkää muovia. Mietipä mitä käy kun se vauhdista kääntyy katolleen tai iso metallinen tavisauto tönäisee.
Mopoauto antaa valheellisen turvantunteen niin itselle kuin muille liikenteessä.
Väitäkö sä ihan tosissasi, että 5 % elokuvissakävijöistä kohtaisi siellä jotakin väkivaltaa?Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vaan;27269569:Ja mun lapsi saa kyllä käydä päiväsaikaan esim. shoppailemassa kaupungilla ilman äitiä. On saanut mennä kaupungille yksin jo 12vuotiaana. Meillä vaan on sääntö ettei 20.30 jälkeen ole mitään asiaa liikkua kaupungilla yksin ilman aikuista.
Mä tiedän, että 95% todennäköisyydellä elokuvissa ei tapahdu mitään, mutta jää silti se 5%.
Joo mä oon ihan last season ja täydessä pimennossa ollutAi sä kuulit vasta nyt tuon mauto, mäpä kuulin jo kk sitte