Päästäisitkö lapsesi leikkimään kotiin jossa perheen isä kuuluu Bandidos moottoripyöräkerhoon?

• Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No jos ei halua rikollisen mainetta, niin eikö voi perustaa jotain omaa kerhoa? Kyllähän ne bandidosiin liittyvät menee siihen hommaan ihan just sen pahan maineen takia, voidakseen leikkiä olevansa pahoja poikia elleivät oikeasti ole. Mä en haluaisi olla missään tekemisissä tuollaisten typerysten kanssa, on naurettavaa ja säälittävää leikkiä kovista.

"vieras"
Kuulkaas äidit, kannattaa vähän miettiä mitä kirjottelette täällä. Kyseisessä kerhossa ketään ei pyydetä tai pakoteta mihinkään laittomaan. Kyseinen kerho ei omista tai myy huumeita. Ja vaikka kyseessä onkin prosenttijengi mikä täyttää suomessa rikollisjärjestön tunnusmerkit, ei tarkoita sitä että ihmiset olisivat rikollisia. Kysehän on vai etteivät kunnioita valtion lakeja ja tuohan on vain ajattelutapa. Virheet ja rikokset tehdään yksilöinä niinkuin muutkin rikolliset. Eihän kaikki mustalaisetkaan varastele vaikka samoin pukeutuvat, siinä vaan leimataan kyseinen ryhmä. Kerhon jäsenet ei tuomitse toisten kerholaisten rikoksia ja antaa myös turvaa esim vankilasta päässeelle ihmiselle kun kaikki ovat tasa-arvoisia eikä tuomita siitä mitä on tullut tehtyä. Ainut kerhon laittomuus oli tuo salakapakka bisnes. Asiakkaita ei kerätä kadulta vaan ovat aina jäsenten ystäviä. Alaikäisiä ei päästetä ollenkaan bileisiin ja ainut mikä kärsii on valtio joka ei saa verorahojaan alkoholimyynnistä. Eikä tuo salakapakka ole mikään suuri rikos. Tiedän useita kerhoja ja klubeja missä samanlaista toimintaa et saa ostaa sen kaljan eurolla tai parilla. Kenestäkään ei ole vaaraa siviileille jollei itse ole kussut omaa tilnettaan. Media kertoo mitä kertooja suurentelee noita juttuja aina. Kulissien takaa löytyy mukavia ja rakastavia ihmisiä jotka pitää hauskaa ja käy ajelemassa ympäriämpäri..
Tajuatko itsekään mitä kirjoitat :D

"Kysehän on vai etteivät kunnioita valtion lakeja ja tuohan on vain ajattelutapa."

Miksi kukaan haluaisi olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät kunnioita (lue noudata) valtion lakeja...

hetämilv
tällaiseen kerhoon pitää kuulua? Se ei oikein avaudu mulle. Jos on hieno pyörä, niin ei kai kerhoon tartte kuulua. Eks se oo lähinnä idioottimaista laumasielutouhua ja wanna be a tough guy-juttua?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja hetämilv;26172572:
tällaiseen kerhoon pitää kuulua? Se ei oikein avaudu mulle. Jos on hieno pyörä, niin ei kai kerhoon tartte kuulua. Eks se oo lähinnä idioottimaista laumasielutouhua ja wanna be a tough guy-juttua?
Kerhot ovat rikollisten yhteenliittymiä. Se on se pointti.

Todellakin
Tätä ketjua kun lukee niin lopputuloksena on se, että jos VAAN diilaa huumeita eikä itse käytä (ei käytä, ei) niin se ei ole paha asia. Noiden rikolliskerhojen liivimiehet eivät ole rikollisia- pelkkää poliisien ja ulkopuolisten höpinää. Siis mitä helv...ttiä??? Just Tuusulassa huumehöyryissä hilluttiin ja yhden olisi pitänyt käydä tappamassa ja ryöstämässä viereisen kioskin työntekijä. Teille nuijilla on varmaan TOSI hyvä selitys tuollekin tapaukselle. Saati sille, että kahdelle noista liivimiehistä tulee tuomio. Kyseisellä kioskilla asioi päiväsaikaan enimmäkseen pieniä koululaisia - mitäjos juuri silloin olisi pieni lapsi ollut kioskilla kun sisään tulee huumehöyryinen ja verinen mies viereisestä liiviluolasta??? Voi olla satavarma, että tuon lapsen yöunille voisi heittää hyvästit.

Minun lapseni eivät TODELLAKAAN mene leikkimään kotiin jossa asuu Bandidos-miehiä. Tai heidän hyväuskoisia vaimojaan.

hohoi Timppa
Näköjään pitäisi aina tarkastaa vuokralaisen taustat.
Kovin hiljaiseksi menit kun löytyi rahallinen yhteys sosialidemokraattien ja rikollisjärjestön välille. Mut voithan sä silti jatkaa riekkumista Hakkaraisen jatkoilla Bandidoksen tiloissa, sehän on ollut sun bravuurina tänä keväänä.

No, eihän tämä ole eka kerta kun sdp on tekemissä rikolloisten ja rikoksilla ansaitun rahan kanssa, eikä kyllä viimeinenkään kerta...

Kovin hiljaiseksi menit kun löytyi rahallinen yhteys sosialidemokraattien ja rikollisjärjestön välille. Mut voithan sä silti jatkaa riekkumista Hakkaraisen jatkoilla Bandidoksen tiloissa, sehän on ollut sun bravuurina tänä keväänä.

No, eihän tämä ole eka kerta kun sdp on tekemissä rikolloisten ja rikoksilla ansaitun rahan kanssa, eikä kyllä viimeinenkään kerta...
Noo, eikös Putkonenkin jo vihjaillut, että piakkoin persujen ja rikolloisten veljeilystä kuullaan lisää?
Toki se on ikävää ettei jokaisen työventalon vuokraajan taustoja selvitetä. Se olisikin kätevää jos vaikka supolla olisi sellainen palvelu että jokaisen työväentalon vuokraajan taustat saisi selviksi. Vältyttäisiin monelta mielipahalta.

solidaarinen nainen 89
tottakai päästäisin lapseni leikkimään jos hänellä sattuisi sielllä kaveri olemaan! Ei ne liivijengiläisetkään mitään eläimiä ole, vaan ihan samanlaisia ihmisiä kuin me "tavikset". minä kun olin pieni, oli erään ystäväni isäpuoli helvetin enkeli ja minusta on oikein etteivät vanhempani kieltänyt minua leikkimästä tuon tytön kanssa. jopa yökylässäkin olin sillointällöin. ja aivan turvassa. se ei tarkoita että jos yksilö kuuluu moottoripyöräclubiin että hän olisi jotenkin vaaraksi lapsille. voi jestas sentän että osaa ihmiset repiä huolenaiheita turhista asioista.. mitä jos pukisimme lapsemme pumpulipukuun ettei vaan ulkonaleikkiessään itseään naarmuttaisi. tai laitetaan koiran valjaat pienien peilikuviemme niskaan ja remmi kiinni etteivät vaan pääse pois näköpiiristä. ihmisiä hekin ovat, älkää antako liiton logon hämätä ja älkää yleistäkö että kaikki harrikkamiehet ovat pahoja. niin nimittäin eivät asiat ole. yrittäkää suhtautua avaramielisemmin ja nähkää koko totuus; kaikki liiviveikot eivät ole pahoja, mutta myös kaikki "tavikset" eivät ole hyviä. siinä ajatuksensiemen teille neidit, ja kaksilahkeiset :)

bandidos, tampereen kerho.
ei nyt kristus järki kätehen ihmiset bandidosin jäsenet eivät todellakaan ole mitä luulette. itse olen ollut 24vuotta riveissä mukana rikostaustani: 2 ylinopeus sakkoa ja taitaa olla yksi punasia päin ajaminen muutama ystävä istunut linnassa mutta ei se tarkoita että KAIKKI olisivat rikollisia itse käyn normaalia työtä 4 lapsen isä vanhin jo 19 ja tahtoo kanssa jäsneksi kukaan hänen ystävänsä tai meidän perhetuttava ei koe sitäkään asiaa pahaksi koska TIETÄÄ ettei asiat ole niinku te jotkut idiootit luulette.

"mopottaja"
Tapio on pidätetty epäiltynä 1milj amfetamiinikaupoista. Tottakit olisi mukava lähettää lapset leikkimään sellaisella isolla pulverikasalla paikkaan missä sekapää nistit hilluu

vrsss
Oli oma rikosrekisteri vaikka täysin puhdas, kaikki laskut maksettuna ennen eräpäivää ja ikkunanpuitteet vastamaalatut, niin tällä tavoin profiloituviin kerhoihin kuuluminen kertoo henkilön ajatusmaailmasta sellaista mille en lastani tahdo altistaa. Moottoripyöräilystä kiinnostumisen ei pitäisi olla synonyymiä "kovalle, lainsuojattomalle" elämälle.

En minäkään
Ikinä. Piste. Aivan sama olivatko rikollisia tai ei, mielestäni laumautuminen tuommoiseen porukkaan ei todellakaan kieli mistään hyvästä urheiluhengestä. Vaikka kunnioitan kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina, on minulla oikeus valita kenen kanssa haluan olla henkilökohtaisesti missään tekemisissä.
Kertokaa, jengin puolustelijat yksikin hyvä syy, miksi kuulua ns. lainasuojattomaan sakkiin? Kuvitteletteko te, että maailma siitä jotenkin paranee? Ja miksi tieten tahtoen halutaan kuulua porukkaan, johon tavalliset ihmiset suhtautuvat pelonsekaisin tuntein? Sairasta.

asfgch
Ei olisi ongelma jos lapsia olisi. Asuin huonolla alueella ja liivijengiläiset tuntui olevan ainoaa vähänkään järkevää ja kunnollista sakkia siellä, eivät tuoneet hämärähommia kotiin. Yksi kantoi ison koiranikin rappuun rikotun lasinsirukasan yli.. Vaikka ei siinä porukassa varmana kunnon kansalaisia pahemmin olekaan, niin en kyllä keksi yhtään syytä miksi lapsen kanssa pitäisi silti pelätä mitään jos erityistä aihetta ei siihen ole.

kerrohan
ei nyt kristus järki kätehen ihmiset bandidosin jäsenet eivät todellakaan ole mitä luulette. itse olen ollut 24vuotta riveissä mukana rikostaustani: 2 ylinopeus sakkoa ja taitaa olla yksi punasia päin ajaminen muutama ystävä istunut linnassa mutta ei se tarkoita että KAIKKI olisivat rikollisia itse käyn normaalia työtä 4 lapsen isä vanhin jo 19 ja tahtoo kanssa jäsneksi kukaan hänen ystävänsä tai meidän perhetuttava ei koe sitäkään asiaa pahaksi koska TIETÄÄ ettei asiat ole niinku te jotkut idiootit luulette.
Jos et halua rikollisen mainetta, niin miksi olet liittynyt kerhoon, joka tunnetaan rikolliskerhona??? On kai niitä muitakin pyöräporukoita.

Yhteistyössä