MielenterveysongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä odotellut kuntoutustukipäätöstä kohta 2kk. Mikä sairaus sulla on jos saa udella?
minuu kiinnostais minkä kokosia noi eläkkeet on ? jos ei ole liian törkeetä kysyä...?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:MielenterveysongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä odotellut kuntoutustukipäätöstä kohta 2kk. Mikä sairaus sulla on jos saa udella?
Sairaslomalla olin reilu vuoden ensin
Miä en noista ymmärrä, kun eläkettä hain ja sain (kansaneläke)
Mut sit toiset puhuu kuntoutustuesta :/
Pääasia, että jotain rahaa saapi
Ootko ehtinyt kauan olla työelämässä? ja mikä olet koulutukseltasi? ihan uteliaisuuttani kysynAlkuperäinen kirjoittaja samperi:MielenterveysongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä odotellut kuntoutustukipäätöstä kohta 2kk. Mikä sairaus sulla on jos saa udella?
Pöh, mulle kun ei lasketa mitään työkokemusta (olin nuorempana 4 vuotta töissä), niin päälle 500 näyttäs tulevan, mut siitä ilmeisesti vielä verot pois..Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:minuu kiinnostais minkä kokosia noi eläkkeet on ? jos ei ole liian törkeetä kysyä...?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:MielenterveysongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä odotellut kuntoutustukipäätöstä kohta 2kk. Mikä sairaus sulla on jos saa udella?
Aikanaan oon kaikenmaailman työkokeiluja tehnytAlkuperäinen kirjoittaja au:Ootko ehtinyt kauan olla työelämässä? ja mikä olet koulutukseltasi? ihan uteliaisuuttani kysyn
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:MielenterveysongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä odotellut kuntoutustukipäätöstä kohta 2kk. Mikä sairaus sulla on jos saa udella?
Miä san sitä eläkettä tammikuun loppuun, siihen asti miulla on sairasloma myönnettyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:MielenterveysongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä odotellut kuntoutustukipäätöstä kohta 2kk. Mikä sairaus sulla on jos saa udella?
En minäkään ymmärrä! Käskettiin hakea kuntoutustukea/sairauseläkettä. Mulla ole hajuakaan noista jutuista! Sairauspäivärahat menneet jo aikoja sitten, nyt olen työkyvytön työnhakija vai mikä lienee. Mulla siis nivelongelmia itselläni ja työni on fyyisesti raskasta mutta toivoa on, että vielä paranen jopa kokonaankin näistä. Kuinka pitkälle sulla myönnettiin toi eläke, onko siinäkin jokin aikaraja?
En tietenkään halua parantua ja viinaa vedän pullotolkulla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no onpas aihetta kertoa, itse kuolisin häpeään
ja sinä kun et halua edes parantua, viinaa vedät vaikka hvyin tiedät että se vain pahentaa asiaa, kivahan se olla yhteiskunnan lusmuna mitään tukia ei pitäs tommoisen saada!
Tsemppiä ei tuossa ole mitään häpeämistä.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:En tietenkään halua parantua ja viinaa vedän pullotolkulla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no onpas aihetta kertoa, itse kuolisin häpeään
ja sinä kun et halua edes parantua, viinaa vedät vaikka hvyin tiedät että se vain pahentaa asiaa, kivahan se olla yhteiskunnan lusmuna mitään tukia ei pitäs tommoisen saada!
Olen lusmuna, koska muuhun en pysty, enkä miä sitä ala häpeämään
Sulla viiraa päässä ja pahasti. Nolottaako sua kaikki muutkin eläkeläiset? Sua vissiin nolottaa jäädä itse sitten vanhana eläkkeelle....?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no onpas aihetta kertoa, itse kuolisin häpeään
En minäkään pysty, olen yrittänyt sen minkä pystyn kaikenmaailman työkokeiluissa ja olen yrittänyt opiskella ynnä muuta. Vaan kun ei, niin ei. Mulla on sama kuntoutustuen hakuprosessi meneillään, ei tämä helppoa ole eikä kivaa. Kyllä minäkin mieluummin tekisin töitä ja olisin terve, kun popsisin hulluuspillereitä, nukahtamislääkkeitä, ravaisin psykiatreilla, psykologisissa ja neuropsykologisissa tutkimuksissa, kuntoutuskartoituksissa sun muissa. Älä välitä näistä kommenteista.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:En tietenkään halua parantua ja viinaa vedän pullotolkulla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no onpas aihetta kertoa, itse kuolisin häpeään
Olen lusmuna, koska muuhun en pysty, enkä miä sitä ala häpeämään
Välillä hyvä kun uskaltaa kauppaan lähtee-saati sit töihin.. Vaihtelee niin paljon olokinAlkuperäinen kirjoittaja Toinen mt-tapaus:En minäkään pysty, olen yrittänyt sen minkä pystyn kaikenmaailman työkokeiluissa ja olen yrittänyt opiskella ynnä muuta. Vaan kun ei, niin ei. Mulla on sama kuntoutustuen hakuprosessi meneillään, ei tämä helppoa ole eikä kivaa. Kyllä minäkin mieluummin tekisin töitä ja olisin terve, kun popsisin hulluuspillereitä, nukahtamislääkkeitä, ravaisin psykiatreilla, psykologisissa ja neuropsykologisissa tutkimuksissa, kuntoutuskartoituksissa sun muissa. Älä välitä näistä kommenteista.
Mt-taustaisena miä en pystys sinne töihin menemään.Alkuperäinen kirjoittaja mt-taustainen minäkin:Itse masennuksesta kärsivänä tykkään käydä töissä. Siellä saa ajatella muita asioita, eikä vatvoa omia asioita päivästä toiseen.
Mulle kotonaolo oli kuin olisin ollut vankilassa.
ootko tt vähän tyhmä Joo, vanhuuseläke ja nuorena lusmuilu onkin sama asia!!Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Sulla viiraa päässä ja pahasti. Nolottaako sua kaikki muutkin eläkeläiset? Sua vissiin nolottaa jäädä itse sitten vanhana eläkkeelle....?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no onpas aihetta kertoa, itse kuolisin häpeään
Minulla on sellainen juttu, että en yksinkertaisesti pysty käymään töissä. Ihan jokapäiväisistä toimista selviytyminen kotioloissakin on tarpeeksi ongelmallista, lääkitystä on mutta täysin toimivia yhdistelmiä ei ole löytynyt. Siihen vielä päälle univaikeudet. Diagnooiseina minulla on bipolaarihäiriö ja ADHD.Alkuperäinen kirjoittaja mt-taustainen minäkin:Itse masennuksesta kärsivänä tykkään käydä töissä. Siellä saa ajatella muita asioita, eikä vatvoa omia asioita päivästä toiseen.
Kuulostaa niin tutulle...Alkuperäinen kirjoittaja Toinen mt-tapaus:Minulla on sellainen juttu, että en yksinkertaisesti pysty käymään töissä. Ihan jokapäiväisistä toimista selviytyminen kotioloissakin on tarpeeksi ongelmallista, lääkitystä on mutta täysin toimivia yhdistelmiä ei ole löytynyt. Siihen vielä päälle univaikeudet. Diagnooiseina minulla on bipolaarihäiriö ja ADHD.Alkuperäinen kirjoittaja mt-taustainen minäkin:Itse masennuksesta kärsivänä tykkään käydä töissä. Siellä saa ajatella muita asioita, eikä vatvoa omia asioita päivästä toiseen.