pääsiäismunat

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Pokemon munat!! yllätykset on kivoi :) Ajattelin itse kerätä kaikki ja sitten tehdä niille paperista semmoisen paikan jonne laittaa niit kiinni semmoinen koriste juttu siis :) Ja suklaa on mahdottoman hyvää ja hinta ei ole paha 2euroa 6kpl!! :)
 
Itse en syö muuta kuin kindereitä ja nitä ihan pikkuisia munia, joita esim irtokarkkeinakin myydään. Tyttö oli ihan haltioissaan prinsessa- sekä muumimunista. Luultavimmin koon ja sisällön takia, ja tuo on kyllä ihan mahoton suklaahirmukin.. Niinku äitinsä.
 
Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Muksu tykkäsi Muumi-munasta, sisällä oli pieni Muumihahmo.
Ja kilohinta Prismassa oli 57e/kg! Jäi ottamatta ja otin Disney-version muksulle, 30e/kg.

Minä syön Mignonia, ainoa joka tehdään Suomessa. Näissä muissa valmistajat eivät edes kehtaa kertoa valmistusmaata.
 
vinci
ostin meiän vaparista just noita pieniä nalle puheja 3kpl /1 euro...
jotain muita munia oli 40 s kpl sittarissa mut en muista mitä ne oli...en tiä sisällöstä!

mostroveja en osta kun niissä on ihan älyvapaa sisällys..ihmisen ruumis johon laitetaan se sisusmuna päksi ja siihen liimataan tarra hiukset ja naamat ja ne ei pysy siinä rasvasessa munassa kuin hetken kun lähtee irti.eikä se pääkään kauaa paikallaan oo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
Pokemon munat!! yllätykset on kivoi :) Ajattelin itse kerätä kaikki ja sitten tehdä niille paperista semmoisen paikan jonne laittaa niit kiinni semmoinen koriste juttu siis :) Ja suklaa on mahdottoman hyvää ja hinta ei ole paha 2euroa 6kpl!! :)
Nää on meidänkin suosikkeja. Tytöt laittaa niitä kynän päihin koristeeksi.
Ja plussaa on kun siinä on valkosuklaata ja maitosuklaata.
 

Yhteistyössä