Pääsiäisen menú?

Mitäs teillä syödään tänä viikonloppuna?

Meikkis kävi pojan kanssa tänään viikonloppu ostoksilla, jotta ei tarvii lähtee enään kauppoihin jonottelemaan.
HUomenna syödään pastaa, lauantaina kanankoipia riisin kera. Sunnuntaiksi ostin lampaanviulun ja sen kanssa paistetut perunat ja muita vihanneksia (silleen uuninpellillä kaikki ja loraus öljyä).
Maanantaina on yleinen paella päivä eli kylämme linnan pihalla tehdään joka vuosi iso paella , pannun halkaisija on jotain reilu 3 m. Itse viedään mukanan juomat, leipää ja jälkiruoka ja 2 eurolla saa lautasellisen paellaa.
 
Ihanalta kuulostaa tuo lammas, vaikken itse sitä syökään :p Myös kylän yhteinen paella on jotain niin :heart:
Minä en oikein tiedä mitä meillä syödään, mies kävi kaupassa ja laittaa ruoat. Lammasta oli viime viikonloppuna, kun oli iso vierasjoukkio kestittävänä, joten sitä tuskin tulee. Kanalinjalla mennään uskon. Huomiseksi on lapsille jauhelihakeitto, mitähän mulle? :whistle:
 
On meillä sittenkin lammasta. Huomiseksi sulamassa ja kokonainen kana kanssa. Tänään aikuiset söivät kalkkunavarrasta ja lapset jauhelihakeittoa, heidän toivomaansa. Päivällä lapset aterioivat ulkona purkkiherneistä tehtyä hernekeittoa ja viimeiseen pisaraan meni :p
 
Pitkänä perjantaina mökillä ekaks nuotiomakkaraa ja sit mökillä purkkihernekeittoa. Eilen kotosalla ihan spagettia ja jauhelihakastiketta, illalla kavereilla syömässä villisikaa ala salaattien. Tänään oli päivällä riisiä ja broilerikastiketta ja illalla kaslerpaistia ja ranskiksia. Huomenna syödään jämät ja joku lupaili tuoreita muikkuja... Me ei lampaasta perusteta, ei oikein osata tehdä itse sitä.
 

Yhteistyössä