Pääseekö kahen lapsen äidit ikinä bailaamaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Voi sua Ravistettava :hug: Saat varmasti kamalasti traumoja tuosta kun sun vanhemmat ei oo sun kans kotona 24/7, sähän oot vasta jotain 30-vee, oisivat nyt oottanu ees sinne asti kun täytät 40v :LOL: :LOL:
Mä sanon mutsille joka kerta että mulla on lasinen lapsuus, kun se lähtee isäni kanssa esim. mökille ja ostaa kaksi saunasiideriä mukaan, tai Ruotsinlaivalle :xmas: :'(
Voi mua parkaa :'(
:hug: :hug: ja mieti mua. vanhemmat ne lähtee ulkomaille pariks viikoks ja mä en ole edes kolmeakymmentä :'(
Kai sä käyt terapiassa? Tosta voi nimittäin tulla hirveät traumat :'( :hug: :xmas:

 
vieras
mä pääsen kaks kertaa vuodessa. Kun mummot ei hoida, niin ei hoida. terveitä, työssäkäyviä ihmisiä. Toinen ihan työkseen hoitaa lapsia, muta ei sitten enää omia lapsenlapsiaan, näitä kahta. Että en ole katkera mutta kuitenkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä pääsen kaks kertaa vuodessa. Kun mummot ei hoida, niin ei hoida. terveitä, työssäkäyviä ihmisiä. Toinen ihan työkseen hoitaa lapsia, muta ei sitten enää omia lapsenlapsiaan, näitä kahta. Että en ole katkera mutta kuitenkin...
Eikö sun mieskään voi olla lasten kanssa, jos menet ulos ystäviesi kanssa? :/
 
mulla on tänään ihan omat bailut.. otin äsken päikkärit, saan saunoa rauhassa pitkän kaavan mukaan ja katsoa elokuvia keskeytyksettä ja ennen kaikkea. nukkua aamulla pitkään :D huomenna istutaan iltaa tyttöporukalla.. yritetään vähän piristää yleisesti kaikkien mieltä mutta erityisesti ystävämme joka jäi keväällä yksinhuoltajaksi kun avomiehensä kuoli.
 
IhanaValo
Jooh..nyt eka kerran kakslapsisen (kuopus 9kk) perheen äitinä pääsin viime viikonloppuna ihan vaan bailaamaan, ja tokihan siinä parit kupitkin kumottiin--mies mukana ja lapset mummolassa, eikä kellään ollut mitään ongelmaa:)
Oli mukavaa eikä kenenkään tarvinnu ees hävetä :D
 
LotL
Kyllä pääsee ja pääsisi aika useinkin. Nyt vaan ei itseä oo enää viime aikoina juuri viihteellä käynti kiinnostanut. Mutta aina kun hyvä bändi tulee näille kulmille niin toki menen. Käydään miehen kanssa sekä yhdessä, että erillään.
 
tico tico
Joo, mä en ymmärrä miksi jotkut tuomitsee voimakkaasti äidin bailaamisen. Mitäs haittaa biletyksestä on lapselle, jos asiat on muuten kunnossa. Bailaamista ei ole jatkuvalla syötöllä, lasten hoito järjestetty asiallisesti ja krapulaista äiteetä ei tartte kattella.
 
vieras
Mä oon miettiny, kun toi mun mies on aika haluton hoitamaan yksin meidän lapsia sen verran että mä kävisin ulkona. Että mitäs jos me erottais ja mies haluais lapset vaikka joka toinen viikonloppu. Sittenhän mä voisin hillua vaikka kaks päivää putkeen eikä kukaan olis pahalla päällä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Miksei koskaan muuten kysytä sitä, pääseekö kahden lapsen ISÄT bailaamaan?
koska siinä ei ole mitään pahaa. tarviihan isät töidensä vastapainoksi jotain muuta. samahan se on siinäkin että jos isä on etävanhempi niin se on ihan hyväksyttävää, mut jos äiti onkin sitä niin se on ihan kamalaa jne.
 
vieras
Mun mielestä jos on lasten kanssa touhunnut koko päivän ja ulkoillut ja vähän liikkunut sekä tehnyt kotitöitä niin tuskin jaksaa lähteä mihkään bailaamaan koska tuskin silloin jaksaa taas aamulla alkaa keitellä lapsille puuroa ja lähteä ulkoilemaan ja vaikka kauppaan lauantaiaamuna.
 
vieras
Meillä lapset haluavat tehdä aina sitä, mitä toinen ei halua tai molemmat haluavat samaan aikaan olla sylissä tai selässä tai huomion puheelleen. Eli kovaa työtä on meillä kahden lapsen hoitaminen ja kyllä on tullut vaikeammaksi saada hoitajaa eikä oikein usko, että noita edes kukaan jaksaisi. Eivät ole pieniäkään enää.
 
kyllä iskä lastenkanssa pärjää. mutta jos tahtoo isännänkanssa lähtee niin se voikin tuottaa hankaluuksia.
jos vauva on kovin pieni sitä ei raaski viedä hoitoon,tai hoitaja ei tahdo kovin pientä ottaa (mummu) meillä ottaa mielellään lapsia mummut hoitoon,isommat onkin siellä monesti ollut yötä,muttei me kyllä viihteellä sillon olla oltu. vauvakin on ollu vaan päivän hoidossa kun oltiin esikoisenkanssa särkässä.
mutta joo,se on jokaisen oma asia minkäikäisen vauvan hoitoon laittaa. pääasia että hoitaja on turvallinen.
 
Kyllä silloin oli helpompaa, kun oli vaan kaks. kolmea ei meinaa yhtä aikaa saada hoitoon. Ja nyt kun erottiinkin, niin mun bailaamiset jää aika vähiin, mies kun ei viikonloppuisin lapsia voi ottaa työnsä takia. Onneks tossa hollilla on karaokekuppila, ja selvinpäinkin jaksaa laulaa, niin voi sunnuntaisin käydä joikhasee. Jaksaa maanantaina taas työtä tehdä.
Kyllä äiditkin kaipaa omaa aikaa, oli se sitten nollaamista baarissa tai juoksulenkki ulkona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä jos on lasten kanssa touhunnut koko päivän ja ulkoillut ja vähän liikkunut sekä tehnyt kotitöitä niin tuskin jaksaa lähteä mihkään bailaamaan koska tuskin silloin jaksaa taas aamulla alkaa keitellä lapsille puuroa ja lähteä ulkoilemaan ja vaikka kauppaan lauantaiaamuna.
Onneksi suurimmalla osalla lapsista on myös isä, joka voi keittää aamupuurot - ja kaupassa voi käydä jo perjantaina :saint:
 
Ei kiinnosta bailaaminen (=parikymppisten lähiöruusujen ja -ristojen örveltäminen paskaisessa meluisassa kapakassa oksennuksen ja ylihintaisten drinksujen keskellä). Mieluummin vetäisen lenkin ja saunan päälle.

Konsertit ja muut ulkoilmatapahtumat erikseen. Se on, kun en juuri käytä alkoa, eli olen ns ilonpilaaja, riivinrauta.
 

Yhteistyössä