Pää tuntuu oudolta

PirunRasittava

Aktiivinen jäsen
08.05.2007
1 131
0
36
Mikähän vaivaa kun useemman päivän on jo pää tuntunu hieman hömelöltä. Ei sitä säre, mut tuntuu niinku vanne puristais ja on hieman huojuva olo. Ei siis pyörrytä tai mitään mut on vaan outo tunne.
Niskat on kyllä jumissa ja verenpaine korkeella et olisko siitä?

mä kävin kerran tuommosen oireen kans lääkärissä ja totes johtuvan niskoista ja sain lihaksia rentouttavaa lääkettää avuksi, jolla vaiva sitten helpotti. mutta jos sulla on verenpaineen kanssa ongelmia, niin kävisin ainakin mittauttaan paineet tk:ssa, ellei sulla oo omaa mittaria. tuo verenpaineen kohoaminen on aina semmoinen asia ja oire joka on syytä ottaa vakavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Mikähän vaivaa kun useemman päivän on jo pää tuntunu hieman hömelöltä. Ei sitä säre, mut tuntuu niinku vanne puristais ja on hieman huojuva olo. Ei siis pyörrytä tai mitään mut on vaan outo tunne.
Niskat on kyllä jumissa ja verenpaine korkeella et olisko siitä?

mulla on verenpainen kohollaa ku on niskat jumissa...

Jumissa olevat niskalihakset ja verenpaine teettävät mulle just tuollasia oireita.Mulla diagnosoitu tension neck särky=jännitysniska, lisäksi epäily fibromyalgiasta; kohdistuen erityisesti päälaelle, mistä lääkäri löysi aristavia kohtia, mitkä lievästi koholla

:wave: yksi hömelöpää lyöttäytyy mukaan. oireina myös toinen korva lukossa, käden hermosärky, puutuminen huimaus. pään lihakset taitaa olla juntturassa. mangeettikuvissakin jo käyty. tuloksia odotellessa... :ashamed:

Yhteistyössä