Pää hajoaa. Sain sitten tietää että mies paukauttanut toisen naisen raskaaksi ja itsellä synnytys lähestyy...

  • Viestiketjun aloittaja Surullinen Harmajainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vai kylmäverinen nainen ja mies kännissä. Jösses sentään. Känni on hyvä selitys asioille, joita haluaisi tehdä selvinpäin, muttei uskalla. Mies oli se, joka vaimoaan petti.
Mies oli tietenkin se, joka petti! Jos kuitenkin oletetaan, että olisin sinkkunainen ja tietoinen tuollaisesta tilanteesta, niin mä en ainakaan pystyisi sekaantumaan mieheen! (Muiden osalta en osaa sanoa.) Jos nainen olisi miehelle tuntematon, niin sitten eri asia! Toisen osapuolen varaustilanteen tiedustelu ei nimittäin ole mielestäni sinkun asia ja kysyminenkin menee vähän tungettelun puolelle, ellei olla pidempään suhteeseen ryhtymässä.
Joo joo, mutta tämä ei tee miehestä vähemmän syyllistä. Se oli pointti.

Maailma on täynnä houkutuksia ihan jokaiselle ja jokainen tekee ihan itse ne valintansa.
Ei tee vähemmän syyllistä, ei! Mun pointti taas oli se, että vankeustuomioitakin annetaan ehdollisina ja usein vasta uusinnasta joutuu linnaan... Joskus asioita voi antaa anteeksi, vaikka itse tekoa ei hyväksyisikään.

 
melissani
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä laittaisin miehen ja toisen naisen kärsimään, tavalla tai toisella, mutta lain sallimin keinoin. Ikävä tilanne, omat lapsesi joko jäävät ilman isää, tai toisen naisen lapsi tulee teille viikonloppuhoitoon. Ellei sitten toisen naisen raskaus satu päätymään keskemenoon tai aborttiin. Hyviä vaihtoja ei ole. Miten talous? Jos jäät erossa voitolle, niin... Mutta ota rauhassa, ja keskustele.
toisen naisen kärsimään?minkä takia. mistä sitä tietää onko nainen ollut yhtään tietoinen että miehellä ennestään perhe.. ei miehet sitä aina kerro..
itselläni tapaus että yhden illan jutusta tulin raskaaksi, miehen en tiennyt olevan perheellinen.. lapsi on nyt jo vuoden, mies ei ole tavannu häntä. jatkaa perhensä kanssa ja vaimo ei tiedä että miehellä toisen kanssa lapsi.. j vielä sekin että he käyvät hedelmöityshoidoissa, vaimo ei varmasti pystyi hyväksymään miehen seikkailuja ja esim. että ottaisivat lasta joskus luokseen.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen Harmajainen:
Tämä nainen siis on ennestään miehelle tuttu(olivat laittamassa firmaa yhdessä pystyyn) ja tämä nainen siis tasan tiesi mikä miehen tilanne on. Sen verran onneksi on tiedossa ettei tuolla naisella mitään tauteja ole(ammatiltaan lääkäri ja vähän turhankin neuroottinen asian kanssa).

Tiedossa oli että nainen on mieheen lääpällään mutta tähän asti mies ei koskaan ollut antanut mitään syytä epäilyihin - nyt sitten oli erään meidän pahan riidan jälkeen mennyt ja vetänyt pään täyteen ja hypännyt tuon naisen kanssa sänkyyn.

Niissä viesteissä joita nainen oli laittanut ei jäänyt paljon arvailun varaa ja mies tunnusti asian kun asiasta kysyin(eipä paljon muutakaan voinut kun viesteissä asia niin selvästi sanottiin) tosin sanoi ettei lainkaan luota siihen onko nainen edes oikeasti raskaana vai yrittääkö vain juonitella.

Sen voisin antaa anteeksi että mies on pettänyt mutta sitä en kykene kyllä unohtamaan että toisen naisen kanssa olisi tulossa lapsi.

Ja ei ole provo. Se etten aiemmin vastannut mitään johtui siitä että mies heräsi melkein heti ensimmäisen viestin jälkeen ja käytiin pitkä keskustelu asiasta. Tuntui olevan kovasti pahoillaan ja yritti vakuuttaa ettei tuo lapsi muuta meidän asioita mitenkään ja ettei hän tunne mitään tuota toista naista kohtaan. Ongelma on vaan siinä etten tiedä enää mitä uskoa ja mihin luottaa.

Toisaalta rakastan tuota miestä aivan järjettömästi ja hän on ollut hyvä minua kohtaan ja aivan loistava isä lapsellemme. Toisaalta tunnen oloni narriksi ja höynäytetyksi. Itselläni on masennustausta ja toisaalta pelottaa aivan järjettömästi miten minun ja lapsen käy jos nyt häädän miehen elämästäni ja tämä kaikki laukaisee masennuskohtaukset uudestaan kun joudun lopettamaan lääkityksen nyt ennen synnytystä jottei syntyvälle lapselle tule vieroitusoireita. Pärjäisinkö edes yksin. Asun 500km päässä kaikista sukulaisistani ja kavereitakaan ei suuremmin ole joten yksin olisi pärjättävä. :(
tuo nainenhan on suoraan sanottuna lääkäriksi turhan sairas, jos tosiaan näin olis käynyt. Tuon tason älykkyydellä pitäisi kyllä ymmärtää käyttää ehkäisyä, h... soikoon.
 
vieras
No en nyt lähtis ihan vaan naista syyttämään! Kyllä mies tiesi, että paljaalla veteli, ja tiesi senkin, että nainen on häneen ihastunut, joten ei varmaan ensisijaisesti juokse aborttiakaan tekemään.

Ap:lle osanotto. Mies joutuu kuitenkin tunnustamaan isyytensä ja maksamaan elarit myös täsä au-lapsestaan, ellei muuta vastuuta aio kantaa. Ja lapsillanne on sisarus sitten, josta eivät edes tiedä. Huhhui.

Kantsii muistaa, että syntyvä lapsi on kuitenkin täysin viaton soppaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en nyt lähtis ihan vaan naista syyttämään! Kyllä mies tiesi, että paljaalla veteli, ja tiesi senkin, että nainen on häneen ihastunut, joten ei varmaan ensisijaisesti juokse aborttiakaan tekemään.

Ap:lle osanotto. Mies joutuu kuitenkin tunnustamaan isyytensä ja maksamaan elarit myös täsä au-lapsestaan, ellei muuta vastuuta aio kantaa. Ja lapsillanne on sisarus sitten, josta eivät edes tiedä. Huhhui.

Kantsii muistaa, että syntyvä lapsi on kuitenkin täysin viaton soppaan.
Onko täällä joku muka syyttänyt pelkästään naista? Näytä sellainen kirjoitus, jos löydät.

Mielestäni mies toiminut petollisesti ja nainen eläimellisesti (epäihmismäisesti).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen Harmajainen:
Toisaalta rakastan tuota miestä aivan järjettömästi ja hän on ollut hyvä minua kohtaan ja aivan loistava isä lapsellemme.
Sinun asema on varsin vahva, ja jos mies nyt pysyy sinun ja teidän lapsen luona voit pitää sitä erävoittona. Hätiköity ero on tuskin sinun tai teidän lasten eduksi, joten suosittelisin että otat kaiken hyödyn irti tästä miehestä jatkossakin. Vahva lisääntymisvietti ja naisiinmenevä luonne ei vielä tee mehestä kelvottoman elättäjän tai kasvattajan.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meille:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
lähdettäis eri teille ja välimatkakaan ei ihan pieni ois!
Ei se ole oikeasti noin helppoa!!!
ei kaikille, mutta meille kävisi niin!
eikä se helppoa olisi ero meillekään, tunteita kun ei sammuteta itse ja lapsia 2, mutta lopputulos silti ero tuollaisessa tilanteessa.

Helppohan se on uhota kun ei ole itse samassa tilanteessa ollut! Totuus on kuitenkin se että ei voi todellakaan tietää miten todellisuudessa vastaavassa tilanteessa toimisi, ei voi kuin vain kuvitella.Harvemmin elämä kuitenkaan menee niinkuin kuvittelee tai suunnittelee.
 
vierailija
Juuh eli joku vaisto käski vilkaisemaan miehen kännykästä tekstiviestit ja löytyipä sieltä mielenkiintoinen tieto että mies on saanut toisen naisen raskaaksi. Meillä suhdetta takana ja yksi lapsi jo ennestään ja nyt toisen lapsen syntymään pitäisi olla pari viikkoa vielä.

Miten tästä selviää? Miten pitäisi toimia. Viime yönä sain tietää ja nyt pää hajoaa. Pitää puhua asiasta miehen kanssa kunhan herää. Oli yöllä baarissa ja nukkuu nyt krapulaansa pois.

Mitä helvataa minä teen??? :'(

Olo on ihan tyhjä ja robottimainen.[/QUOTE. Voi voi sitä se luottaminen miehiin on. Voisin luetella parikymmentä miestä Varkaudesta,jotka pettää vaimojaan.
 
vierailija
Voisin luetella kymmeniä miehiä,jotka pettää. Lapseni luokkakaverin isä väitti ertä ovat eroamassa,en silti antanut sille ja eovät ole eronneet. Naama tyypillä punottaa,kun törmätään. Mitähän muija sanois,kun tekstarit on tallessa ja miehen numero näkyy fonectasta,että on todella sen viestejä .
 
vierailija
Juuh eli joku vaisto käski vilkaisemaan miehen kännykästä tekstiviestit ja löytyipä sieltä mielenkiintoinen tieto että mies on saanut toisen naisen raskaaksi. Meillä suhdetta takana ja yksi lapsi jo ennestään ja nyt toisen lapsen syntymään pitäisi olla pari viikkoa vielä.

Miten tästä selviää? Miten pitäisi toimia. Viime yönä sain tietää ja nyt pää hajoaa. Pitää puhua asiasta miehen kanssa kunhan herää. Oli yöllä baarissa ja nukkuu nyt krapulaansa pois.

Mitä helvataa minä teen??? :'(

Olo on ihan tyhjä ja robottimainen.
Mies baarissa ilman puhelinta...
 

Yhteistyössä