Päätä särkenyt kohta 2 viikkoa putkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksais enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksais enää

Vieras
eikä mikään särkylääke enää auta. 2 viikkoa olen nyt joka päivä syönyt niitä. Särky ei ole koko ajan kova, mutta häiritsevä ja jatkuva, välillä kovenee ja aiheuttaa pahoinvointia oisko vinkkejä miten päästä eroon tästä vaivasta?

Oisko lääkäriinmenon aika?

Migreeni voi kestää pitkäänkin, mutta eikai noin pitkään sentään...?

Ootko koittanut ottaa jotain aivan muuta särkylääkettä? Itselleni ei välttämättä burana, parasetamol tms auta, särky jatkuu pari päivää kunnes otan yhden ketoprofeiinin ja siihen loppuu särky

Ei ole migreeniä, sitäkin mulla välillä on, mutta tää ei ole sitä. Oon syönyt buranaa, paracetamolia ja ketorinia, yhdessä ja erikseen, ei auta.. Lääkäriin on kai pakko lähtee, tuntuu vain hölmöltä, koska kipu ei tosiaan ole hirveän kova, mutta häiritsevä ja särkylääkkeiden syöminen väsyttää... maanantaina soitan terveyskeskukseen jos ei oo loppunut mulla on ennenkin ollut tällaisia pidempiä päänsärkyjä, muttei koskaan näin pitkään..

Juotko kahvia? Koita juoda enemmän mitä normaalisti

Särkeekö päätä jostain tietystä kohdasta?
Viimeksi kun oli monta päivää kestävä päänsärky, se alkoi toiselta sivulta ja siitä meni pikkuhiljaa takaraivolle ja sieltä toiselle sivulle ja samaa kautta takaisin. Särky ei tosiaan tarvitse olla edes mikään jumalaton, niin se on kamalaa juurikin sen vuoksi kun kestää niin kauan.

Juon kahvia juu, täytyy kokeilla tota kahvin lisäämistä. Vä.lillä mulla auttaa cokiksen tai pepsin juominen, mut ei tällä kertaa.. en muista mistä tää kipu alkoi mut nyt on jo pari päivää särkenyt oikealta puolelta yhdestä tietystä kohtaa. Tää on kyllä tosi rasittavaa.

ja vedenjuonti voi myös auttaa.

Itse yleensä koitan seuraavassa järjestyksessä :D

kahvinjuonti, vedenjuonti, syöminen, lääkkeenotto, nukkuminen, kylmä suihku suoraan päähän, ulos meneminen

Joku yleensä auttaa, tai sitten ei :D mulla burana tai parasetamol tosiaan ei kaikkiin särkyihin auta, pakko ottaa ketoprofeiinia, heti auttaa (toisinaan)

Heh, mulla aika samoja konsteja. Kun migreeni on pahimmillaan meen suihkuun ja suihkutan vettä suoraan otsaan ja päähän niin helpottaa hetkeks, samoin vedenjuonti toimii välillä ja sit cocis ja irtokarkit :D täytyykin mennä vetämään buranaa ja paracetamolia ja puoli litraa vettä ja kokeilla nukkumista, josko aamulla parempi

ja koita nukkua mahallaan, silleen että käännät pään niin paljon sivulle kun pystyt, kädet tyynyn alle tai sivulle ylös. Yleensä helppaa näin ainakin hetkeksi ja sit taas kun alkaa, niin käännät toiselle sivulle. Vaikea selittää, mut toivottavasti tajusit

Voi koittaa ilman tyynyä tai tyynyn kanssa. En tiiä et miks auttaa, mut auttaa :) Oisko joku verenvirtaamisjuttu tms...

Eikä siis välttämättä poista koko särkyä, mutta jos oikeesti särkee tosi kovin eikä missään asennossa pysty olemaan, niin tuo on ainoa missä pystyy edes hetken olemaan

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itselläni oli jatkuva päänsärky parin kuukauden ajan. Syynä jännityspäänsärky ja siitä migreenikierre. Sopivan lääkkeen myötä maailma ihan kirjaimellisesti kirkastui! Toivottavasti saat apua!

itsellä oli jatkuva päänsärky oikeassa ohimossa. Niskani olivat aina jumissa, mutta kun näitä niskavaivoja oli jatkunut tarpeeksi pitkään oli hermo mennyt niskassa jumiin. Ravasin vuoden erilaisilla hierojilla kunnes ymmärsin mennä OMT-fysioterapiaan. Lähti päänsärky ja hermotkin aukeni.

Yksi mikä tuli mieleen niin nuo särkylääkkeet. Ainakin burana voi aiheuttaa sen että tulee päänsärkyä joten jatkuvalla syötöllä sitä ei kannata syödä. Kokeile olla muutama päivä ilman lääkkeitä.

Ei auttanut lääkkeet ja uni :( alkaa oikeasti mennä jo hermo, yritän nyt sinnitellä ilman lääkkeitä tänään... mut sen verran särkee etten tiiä selviinkö koko päivää

Soitan kyllä huomenna terveyskeskukseen, en usko että huolivat mua päivystykseen, koska en oksentele tms. Täällä käännyttävät pois päivystyksestä, jos ei ole tarpeeksi sairas :(

Yhteistyössä