V
VrvrR
Vieras
haluaisin tietää hieman oudon asian amk pääsykokeista. Opiskelen sairaanhoitajaksi tampereella mutta haluaisin opiskelemaan hämeenlinnaan, sairaanhoitajaksi. Saatiin sieltä asunto ja mies sai töitä. matkat olisivat liian pitkät metsän keskeltä sieltä tampereelle asti tulla, ihan lastenkin takia, joten haluaisin hamkiin. siirtoa en voi saada kun ei ole vielä edes vuotta takana opiskeluja ja myös kuulemma ne parhaat arvosanat jäävät uupumaan.opo sanoi että on lähes mahdotonta saada siirtoa joten kannattaa hakea hamkiin vaan ja sitten hyväksilukea opintoja. jos kuitenkin pääsen hamkiin pääsykokeisiin, hain siis sinne jo, niin voivatko he sanoa jotain siitä kun opiskelen jo shksi? onko se jotenkin outoa tai pitävätkö he minua ihmisenä joka ei tiedä mitä haluaa ja elämäkin on näin sekavaa kun muutetaan ja muuta? voinko jättää kertomatta kun kyseessä on "puolueeton" psykologitiimi, että olen kuitenkin ollut äitiyslomalla (totuus tällä hetkellä) vai kaivavatko he sen tiedon jostain? jotenkin tuntuu oudolta että he nyt varmuuden vuoksi tarkastaisivat jokaisen koulutustaustat kun eihän se varsinaisesti alan soveltuvuudesta kerro, jostain tasapainottomuudesta ehkä
jos haluan, niin voinko jättää asian kertomatta, vai kaivavatko he sen esiin ja pitävät minua valehtelevana ja vääränlaisena? minulle olisi mukavampaa mennä kokeiin puhtaalta pöydältä aloittavana. jos kutsu edes tulee =)