Kiva yllätys, mutta miksi minä oisin oikeutettu tämmöseen..?

En nyt mitenkään halua pilata apn hyvää ideaa mutta mutta... luulen että kannattaa ottaa vastaan kun kerran annetaan, ei kai kyse ole vääränlaisesta ylpeydestä. Ne joilla menee huonommin ovat saaneet niin ikään oman apunsa. Tuo summa jonka arvoisen lahjoituksen saisit ei ole keneltäkään huono-osaiselta pois.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
En nyt mitenkään halua pilata apn hyvää ideaa mutta mutta... luulen että kannattaa ottaa vastaan kun kerran annetaan, ei kai kyse ole vääränlaisesta ylpeydestä. Ne joilla menee huonommin ovat saaneet niin ikään oman apunsa. Tuo summa jonka arvoisen lahjoituksen saisit ei ole keneltäkään huono-osaiselta pois.

Tässäkin voi kyllä olla vinha perä. Että tarvitsevat olisivat saaneet avustuksen myös. Ehkä jopa enemmän kuin tämän lahjakortin. Tulee vaan jotenkin semmonen olo, että on väärin ottaa vastaan tota...

Se oli hyvä ehdotus, että ostaisin jollekin kauppalistan mukaan ruokaa, mutta en tosiaan tiedä tästä lähipiiristä ketään sellaista, jolle tulisi todella tarpeeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nälkää näkevä tänä jouluna:
Vitsi kun täälläkin tuommoisia jaettaisiin, juuri tällä hetkellä olisin sen tarpeessa. Eilen puhuttiin neuvolan tätsyn kanssa kun en pysty kaupasta ostamaan ruokaa ja olen kaksosodottaja, niin ei voi oikein sanoa ravitsevansa näitä sikiöitä parhaalla mahdollisella tavalla.. Kunhan edes jo olemassa olevan perheeni saan suht nälättömänä pysymään.. Mutta miehelleni en vois koskaan kertoa jos tuommoinen lahjoitettaisiin, se häpeäisi..

Omakotitalossa asuminen ei tee kyllä kestään hyvin toimeen tulevaa, mutta toi etelänloma on aika paksua. Onkohan niillä kolkuttanut omaa tuntoa ottaa vastaan lahjoitus?
uusi asuntovaunu ja etelän loma todellakin paksua.
okt taas on monille halvin asuntomuoto. neliöhinnat on kerrostaloissa ja rivareissa aivan samat täällä sekä vuokrissa että lainoissa, jollei isommat.

ja kerrostaloissa ja rivareissa on isot vastikkeet. omakotitaloissa pitää tehdä työtä itse sen vastikkeen sijaan.

Yhteistyössä