Paastosta ja kuppauksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinttura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinttura

Jäsen
20.10.2005
337
0
16
Juttelin äsken tuttavani kanssa paastosta. Olen vuosia miettinyt ja nyt päätin kokeilla. Kovasti ihmiset kehuvat jotka on kokeilleet. Kokemuksia? Hyviä vinkkejä? Millainen paasto teillä on ollu? Kuinka pitkä?

Sama ihminen kertoi käyneensä kuppauksessa ja suositteli kovasti. Sanoi että siitäkin tuli tosi hyvä olo ja turvotukset hävisi. Onko kukaan kokeillu? Mua alkoi kiinnostaa mut toisaalta ällöttää ajatus siitä verestä...

Minä paastosin tossa joku aika ennen joulua.
Aloitin laihduttamisen 1.11.2006. ja sitten mulla heräsi kiinnostus tohon paastoon. Minulle se oli puhdistautumista ei laihduttamista.
Luontaistuoteliikkeesstä ostin Vogelin 7 päivän paastopakkauksen. Vaihtoehtoinen oli 4 päivän pakkaus.
MAksoin tosta 7pv.n pakkauksesta hiukan alle 40e. Se oli tarjoushinta norm n.50e.
Kevensin muutama päivä aiemmin ruokavaliota keittoihin ja raasteisiin ja hedelmiin ja paljon vettä.
Mulla ei toi nälkä vaivannut ollenkaan. 2. päivänä päätahtoi särkeä join paljon vettä niin sekin helpotti.
Onnistuin paastoamaan 5 päivää. Sitten oli pakko lopettaa.
Ne mehut olivat niin pahoja että oksennus nousi suuhun joka kulauksella. join niitä nenästä kiinni pitäen ja silti oksetti.
aamupala mehut oilvat ihan hyviä mutta ne juures ja vihannesmehut minun makuuni ihan hirveitä.
Teet olivat ihan hyviä. Laitoin teelusikallisen hunajaa joukkoon sen takia kun oloni oli aivan karsee.
Minulla olo vaan huononi mitä pidemmälle paasto eteni.
ja kun olon pitäs virkistyä ja jotemkin "valaistua" niin päin vastoin. mieli oli koko ajan maassa, en jaksanut mitään mikään ei kiinnostanut, olin kuin olin ollut kovastikin kipeä.
Mieskin sanoi ettei toi sovi sulle lopeta ihmeessä jos vaikka menet vielä huonompaan kuntoon.
ja niin viidennen päivän illalla lopetin ja söin kevyttä omenan ja tomaatin olo koheni huomattavasti.
J tunnollisesti kuites vedin ne mehut ja muut sydemit ja join monta litraa vettä pitkin päivää.
Muuten siinä ei ollut ongelmia ei ollu nälän tunnetta tai muuta minkä luulin olevan ongelma.
Aion vielä paastota mutta lyhemmpiä aikoja 1-4 päivää max.
Ystäväni paastosi samaan aikaan ja hänen paasto onnistui hienosti loppuun saakka, häntä vaivasi ainoastaan nälkä ja himot kaikkea syötävää kohtaan =)

niin ja jatkoa vielä.
vaikka minä en pitänyt noista mehusta niin ystäväni piti niiden mausta. porkkanamehua hän juo ihan muutenkin vaan.
ja nyt hän aikoo paastota ensiviikolla muutaman päivän. annoi nhänelle ne mehu pullot mitkä jäi mun paastossa avaamatta.
kannattaa ostaa joitain mehuja tavan kaupasta ja maistaa ekaksi esim porkkanamehua tai jotain vihannesmehua.
tiedän erään jolla jäi juomatta koko 7päivän pakkaus kun ei pystynyt juomaan kun oksensi samantien.
kun maku mieltymyksiä on niin erillaisia =)

Itsellä ei ole kokemusta, mutta paasto kiinnostaa kyllä. Joku "tutun tuttu" paastosi ja kun kävi kupparilla sen jälkeen, niin kuppari sanoi, että se oli silkkaa p.askaa mitä kehosta tuli ulos, eli oli ilmeisesti aikas tehokasta! Kyllä kropassa on niin paljon kuona-aineita, että hyvähän niistä olisi eroon päästä.

Aloe-juomalla olen suolistoa puhdistanut ja sekin oli aika potku kropalle, suosittelen!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 09:50 mappi kirjoitti:
Itsellä ei ole kokemusta, mutta paasto kiinnostaa kyllä. Joku "tutun tuttu" paastosi ja kun kävi kupparilla sen jälkeen, niin kuppari sanoi, että se oli silkkaa p.askaa mitä kehosta tuli ulos, eli oli ilmeisesti aikas tehokasta! Kyllä kropassa on niin paljon kuona-aineita, että hyvähän niistä olisi eroon päästä.

Aloe-juomalla olen suolistoa puhdistanut ja sekin oli aika potku kropalle, suosittelen!

Voitko kertoa tosta aloe-juomasta. hinta? mistä ostetaan? juodaanko sitä pelkästään ja vettä vai mikä sydeemi se on?

mie oon joskus opiskeluaikoina parin kaverin kanssa ollut viikon mehupaastolla. yksin jos olisin alkanut olisi jäänyt kesken, mutta porukan tuki sai jatkamaan. me tehtiin mehut oikeista hedelmistä ja vihanneksista mehulingolla. eli ne oli hyvän makuisia ja niitä teki mieli jouda. sit oli jotain paastoteetä mitä juotiin, (vihreää teetä josta en yhtään tykkää).
itse en huomannut kummempia vaikutuksia paastosta, paino laski jonkun verran mutta palasi pian vanhoihin lukemiin

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2007 klo 08:53 Snowflake kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 09:50 mappi kirjoitti:

Voitko kertoa tosta aloe-juomasta. hinta? mistä ostetaan? juodaanko sitä pelkästään ja vettä vai mikä sydeemi se on?

Aloeta otin aamulla 30ml tyhjään vatsaan ja iso lasi vettä päälle. Ja muuten söin tavallista ruokaa, eli ei se paastoa siis ole vaan suoliston puhdistusta vaan. Vessassa sai alussa ravata tosi usein,mutta sehän on vaan hyväksi. Muutaman kk käytön jälkeen alkaa kunnolla vaikuttaa, piristyy, tukka kasvaa yms, kun vitamiinit alkaa kunnolla imeytyä.Ihana olo tuli!

Ensin join pari pulloa Forever Living Productsin aloeta, saa jälleenmyyjiltä, mutta nyt käytän LR:n vastaavia tuotteita ja ostan itse tukusta ja jälleenmyyn kavereille. Maksaa 31,50e/pullo.

Yhteistyössä