Itse jouduin seuraamaan sokereita kolme päivää (paasto, 1/2 ja 1 tuntia aina ruokailun jälkeen) vaan sen takia että on ylipainoa.
Meillä annettiin raja-arvoiksi paasto alle 4,7, puoli tuntia ja tunnin kuluttua ruokailusta muistaakseni alle 6,8. Itsellä korkein arvo oli 5,7. Aika tiukat nuo rajat kyllä on mutta onneksi ei itsellä ongelmia.
Niin ja meillä ei tuota sokerirasitusta teetetä enää rutiinisti vaan ensin on tuo kotiseuranta ja jos aihetta on niin lisätutkimuksia.