V
vieras
Vieras
Mulla oli paastoarvo 6,1 ja pitkäaikaissokeri 5,6%. Terkan mielestä ihan ok arvot, mutta must kyllä tuo paasto on aika korkea, kun yläraja on tuo 6,1. Mulla ollut lievä raskausajan diabetes ja nyt on 2 vuotta viimeisestä synnytyksestä. Millaisia arvoja teillä ei raskaana olevilla on ollut paastoarvot?