verensokerista kysymys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sokeri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sokeri"

Vieras
olen raskaana rv 20. Tänään aloitin aamun syömällä suklaaleivoksen klo 8. Sen jälkeen en ollut syönyt mitään kun eräs kaveri tuli kylään. Hänellä on diabetes ja "huvikseni" mittasin hänen mittarilla verensokerini joka oli 6.1 joskus klo 10:30 eli 2,5h syömisen jälkeen. Nyt en kysy mitään arvosteluja aamupalastani, tiedän miten kuuluu syödä ja yleensä syönkin paremmin. Kysyn vain verensokerista, onko se ok?
 

Yhteistyössä