yksi sokeriarvo koholla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kirsuli

Aktiivinen jäsen
07.05.2006
1 698
0
36
Miten syötte kellä on niin? (Mulla oli eka 4.8 toka 10.7 ja kolmas 7.2 ja jotain) lPitikö niitä laskea tarkkaan määriä vai riittääkö että jättää "kielletyt" pois :whistle:
Mikäs sen ekan eli paastoarvon raja on ?Sitä nyt seuraavat jatkossa.
 

Yhteistyössä