K kirsuli Aktiivinen jäsen 07.05.2006 1 698 0 36 05.09.2007 #1 Miten syötte kellä on niin? (Mulla oli eka 4.8 toka 10.7 ja kolmas 7.2 ja jotain) lPitikö niitä laskea tarkkaan määriä vai riittääkö että jättää "kielletyt" pois Mikäs sen ekan eli paastoarvon raja on ?Sitä nyt seuraavat jatkossa.
Miten syötte kellä on niin? (Mulla oli eka 4.8 toka 10.7 ja kolmas 7.2 ja jotain) lPitikö niitä laskea tarkkaan määriä vai riittääkö että jättää "kielletyt" pois Mikäs sen ekan eli paastoarvon raja on ?Sitä nyt seuraavat jatkossa.