V
vierailija
Vieras
osaisiko kukaan auttaa...mulla ollut n 4 pv päänsärkyä...välillä olo on ihan hyvä ja nyt pe-la yönä heräsin tajunnanräjäyttävään särkyyn. la olo oli ajoittain suht ok mutta kokoajan kuitenkin päätä särki. nyt makaan pimeässä huoneessa kylmäpussi otsalla joka hieman helpottaa oloa. pahoinvointiaei ole mutta ajoittain tärisyttää ja paleltaa. päätä särkee vain vasemmalta ja sielä syös niska on hieman kipeä. särky ei kuitenkaan ole tavallista lihas särkyä vaan vihlovaa, sykkivää, ja aaltoilevaa.
en edes muista onko mulla ikinä ollut tälläistä. hyuomenna menen lääkäriin. mutta siyä ennen-osaisiko kukaan auttaa.
en edes muista onko mulla ikinä ollut tälläistä. hyuomenna menen lääkäriin. mutta siyä ennen-osaisiko kukaan auttaa.