päänsärkyä ja kamalaa semmosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
osaisiko kukaan auttaa...mulla ollut n 4 pv päänsärkyä...välillä olo on ihan hyvä ja nyt pe-la yönä heräsin tajunnanräjäyttävään särkyyn. la olo oli ajoittain suht ok mutta kokoajan kuitenkin päätä särki. nyt makaan pimeässä huoneessa kylmäpussi otsalla joka hieman helpottaa oloa. pahoinvointiaei ole mutta ajoittain tärisyttää ja paleltaa. päätä särkee vain vasemmalta ja sielä syös niska on hieman kipeä. särky ei kuitenkaan ole tavallista lihas särkyä vaan vihlovaa, sykkivää, ja aaltoilevaa.
en edes muista onko mulla ikinä ollut tälläistä. hyuomenna menen lääkäriin. mutta siyä ennen-osaisiko kukaan auttaa.
 
minulla ei ole todettu migreeniä mutta kaippa se voi alkaa myös aikuisena...en tiedä. viime aikoina ollut aikalailla stressiä en sitten tiedä voisiko se laukaista tämmösen...? minulla on kyllä taipumusta pään särkyyn mutta ei ole kyllä tälläistä ollut hetkeen aikaan.

olen ottanut influenssa rokoitteen ja mitään muuta influenssa taudin oireita ei ole niin en kyllä usko että olisi sitä. särky tuntuu vasemmalla ohimolla kuin puukon vihlasuina...
 
Oletko ottanut särkylääkettä? Esim Burana 600 + panadol 500.
Voi olla migreeni tai niskajumi, voi olla influessan oireita vaik rokotuksen otitkin, voi olla virusperäinen aivokalvontulehdus, jne. Jos särkylääke ei auta niin lääkäriin piti mennä jo pari päivää sitten...
 

Yhteistyössä