V
vieras
Vieras
nyt menos viikko 33 ja paineet on kohdillaan, mut päänsärky jatkunu jo toista viikkoa, yölläkin oli jo kipee
kokemuksia?
kokemuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ole kokemusta.Mutta ota hyvä tyttö yhteyttä neuvolaan siellä ne osaa ainakin neuvoa ja auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on sentään paineet ihan kohdillaan, eli ei mitenkään koholla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ole kokemusta.Mutta ota hyvä tyttö yhteyttä neuvolaan siellä ne osaa ainakin neuvoa ja auttaa.
jos siellä nyt joku vaivautuis vastaamaan puhelimeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on sentään paineet ihan kohdillaan, eli ei mitenkään koholla.
Raskausmyrkytys usein nostaa paineita, mutta ei aina heti.Sairaalassa oli huonekaveri, jolle oli tehyt sektio viikolla 34.Paineet kohdillaan ennen vauvan syntymää, mutta myrkytys oli ja vielä paha sellanen.Hällä nousi paineet vauvan syntymän jälkeen.En muista mikä se arvo oli, mikä oli ihan pielessä ennen sektiota, muta hän oli ihan hölmistynyt, kun kuuli, et oli myrkytys.Ei päänsärkyä, ei turvotusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on sentään paineet ihan kohdillaan, eli ei mitenkään koholla.
Raskausmyrkytys usein nostaa paineita, mutta ei aina heti.Sairaalassa oli huonekaveri, jolle oli tehyt sektio viikolla 34.Paineet kohdillaan ennen vauvan syntymää, mutta myrkytys oli ja vielä paha sellanen.Hällä nousi paineet vauvan syntymän jälkeen.En muista mikä se arvo oli, mikä oli ihan pielessä ennen sektiota, muta hän oli ihan hölmistynyt, kun kuuli, et oli myrkytys.Ei päänsärkyä, ei turvotusta.
jaikspitää saada neuvolasta joku kiinni tänään, maanantaina olis aika mut ei huvita vkl kärsiä, ja voipi olla et joudun sairaalaan lähteä käymään, edellisessäkin raskaudessa oli myrkytys, mut myöhemmillä viikoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Voisiko tuo päänsärky johtua sinulla jostain muusta, kuin raskaudesta...? Onko esim. ollut nuhaa tai jotain muuta hiljattain?