päänsärky raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli päänsärkyä viidettä odottaessani koko raskausajan, mutta viikolla 35+3 käynnistettiin, koska paineet oli edelleen nousussa.Koko odotusajan 150-160 ja alapaine 90-96, mutta sitten nousi sataan.Sairaalassa iski sit sellanen jysäri, että edes syöpäpotilaiden käyttämä särkylääke ei tehonnut, joten mua kiikutettiin lujaa synnytyssaliin ja vielä sellasen, mitä ei yleensä käytetty( kaikkei pimeinpään ja hiljasempaan sekä viileään ), koska kaikki valo ja äänet otti tosi koville.Lisänä oli huimausta.Eivät enää uskaltaneet antaa raskauden jatkua pidemmälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on sentään paineet ihan kohdillaan, eli ei mitenkään koholla.

Raskausmyrkytys usein nostaa paineita, mutta ei aina heti.Sairaalassa oli huonekaveri, jolle oli tehyt sektio viikolla 34.Paineet kohdillaan ennen vauvan syntymää, mutta myrkytys oli ja vielä paha sellanen.Hällä nousi paineet vauvan syntymän jälkeen.En muista mikä se arvo oli, mikä oli ihan pielessä ennen sektiota, muta hän oli ihan hölmistynyt, kun kuuli, et oli myrkytys.Ei päänsärkyä, ei turvotusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:

Raskausmyrkytys usein nostaa paineita, mutta ei aina heti.Sairaalassa oli huonekaveri, jolle oli tehyt sektio viikolla 34.Paineet kohdillaan ennen vauvan syntymää, mutta myrkytys oli ja vielä paha sellanen.Hällä nousi paineet vauvan syntymän jälkeen.En muista mikä se arvo oli, mikä oli ihan pielessä ennen sektiota, muta hän oli ihan hölmistynyt, kun kuuli, et oli myrkytys.Ei päänsärkyä, ei turvotusta.

jaiks :( pitää saada neuvolasta joku kiinni tänään, maanantaina olis aika mut ei huvita vkl kärsiä, ja voipi olla et joudun sairaalaan lähteä käymään, edellisessäkin raskaudessa oli myrkytys, mut myöhemmillä viikoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:

jaiks :( pitää saada neuvolasta joku kiinni tänään, maanantaina olis aika mut ei huvita vkl kärsiä, ja voipi olla et joudun sairaalaan lähteä käymään, edellisessäkin raskaudessa oli myrkytys, mut myöhemmillä viikoilla.

:hug: Voihan tuo olla merkki alkavasta myrkytyksestä.Mulla takana 5 raskautta, 4 myrkytystä.