pään lyömisestä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
3v neiti löi illalla päänsä kirjahyllyn oven nuppiin,kun keikkui sohvan reunalla. kuului aivan kamala kolahdus. Mitään kuhmua tai jälkeä en kyllä löydä eikä ole oksentanut tai nukahtanut. pitääkö herättää yöllä? Tää tapahtu puoli kahdenksan paikkeilla illalla.
 
Mä sain lapsen aivotärähdyksen ja sellanen oli meidän äidille ohjeistettu että ensimmäinen 1/2 tuntia on kriittisin; jos ei siinä ajassa yleistila muutu (tulee uneliaaksi, oksentaa, huimaa) niin sitten voi olla aika rauhallisin mielin. Seuraavana päivänäkin voi vielä pää särkeä mutta se ei ole vaaralista, Television katselua kannattaa välttää pari päivää.
 
Oliko lapsi ihan ok ja leikki yms. jos näin niin ei tarvi herätellä, oltiin samaisesta vaivasta sairaalassa kun tyttö oksensi. Myöhemmin illalla leikki sitten ok, eivät herättäneet sitten yöllä kuin kerran.
 
meillä poika nukahti tunnin sisällä päänsä lyömisestä. Lääkäri käski herättää yöllä 3 tunnin välein. Mutta te taisitte päästä pelkällä säikähdyksellä.
Ja nimimerkille "hmm"; mistäs niitä aivotärähdyksiä sitten saa, jollei pään lyömisestä? Meillä poika keikku kanssa sohvan reunalla, putos ja löi pään takan luukun nuppiin.
 
Meillä vanhin tyttö ollessaan 5v jäi kirjahyllyn alle, kun kiipes hyllyyn ottaaksen sieltä jotain, horjahti, otti tukea hyllystä ja koko kaksiosainen hylly kaatui päälle.Takaraivoon kauhea kuhmu.Soittelin tk:n,ohjeiden mukaisesti herättelin yöllä, tyttö selvisi kuhmulla ja säikähdyksellä.Oli varjelusta mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Meillä vanhin tyttö ollessaan 5v jäi kirjahyllyn alle, kun kiipes hyllyyn ottaaksen sieltä jotain, horjahti, otti tukea hyllystä ja koko kaksiosainen hylly kaatui päälle.Takaraivoon kauhea kuhmu.Soittelin tk:n,ohjeiden mukaisesti herättelin yöllä, tyttö selvisi kuhmulla ja säikähdyksellä.Oli varjelusta mukana.

hui kauhistus, tuossa olisi voinut hajota koko tyttö. Onneksi ei käynyt pahemmin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Meillä vanhin tyttö ollessaan 5v jäi kirjahyllyn alle, kun kiipes hyllyyn ottaaksen sieltä jotain, horjahti, otti tukea hyllystä ja koko kaksiosainen hylly kaatui päälle.Takaraivoon kauhea kuhmu.Soittelin tk:n,ohjeiden mukaisesti herättelin yöllä, tyttö selvisi kuhmulla ja säikähdyksellä.Oli varjelusta mukana.

hui kauhistus, tuossa olisi voinut hajota koko tyttö. Onneksi ei käynyt pahemmin.

 

Yhteistyössä