Pääkaupunkiseudun paras vesipuisto?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Serenako olis hintansa väärti? ..onkos siellä kylpyläpuolta erikseen, vai onko se ihan vaan ulkovesipuisto?

..ja joo - oon koittanu katella nettisivuja, ja googlenkin olen koneelleni asentanu ;) niin ihan sitten omiin kokemuksiin perustuvia juttuja, kiits..
 

Yhteistyössä