Vihdoin tuli miehen työvuorolistat - päästään kuin päästäänkin ihan "oikealle" kesälomareissulle. Elokuun alussa, juuri ennen koulun alkua käytettävissä maksimissaan kolme yötä. Nuorimmainen jätetään tätin luo, ja kahden vanhemman pojan kanssa lähdetään todennaköisesti pk-seutua koluamaan.
Hyviä ideoita, minne kannattas 6- ja 7-vuotiaat pojat viedä siellä suunnalla?
Hyviä ideoita, minne kannattas 6- ja 7-vuotiaat pojat viedä siellä suunnalla?