Elokuun alussa meilläkin loma!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vippis

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 527
1
36
Vihdoin tuli miehen työvuorolistat - päästään kuin päästäänkin ihan "oikealle" kesälomareissulle. Elokuun alussa, juuri ennen koulun alkua käytettävissä maksimissaan kolme yötä. Nuorimmainen jätetään tätin luo, ja kahden vanhemman pojan kanssa lähdetään todennaköisesti pk-seutua koluamaan.

Hyviä ideoita, minne kannattas 6- ja 7-vuotiaat pojat viedä siellä suunnalla?
 

Yhteistyössä