V
"vieras"
Vieras
Uusi kone ja nyt ollut alussa toi Nortonin kokeiluversio mikä tuli koneen mukana. Nyt se kohta loppuu ja olis aika hommata uus virusohjelma. Mikäs olis paras?
Ja miten mä nyt sen sitten laitan? Pitääkö ensin poistaa Norton ja miten?
Ja sittenkö vaan lataan sen toisen ohjelman?
Ja miten mä nyt sen sitten laitan? Pitääkö ensin poistaa Norton ja miten?
Ja sittenkö vaan lataan sen toisen ohjelman?