Pää sekoaa omista fiiliksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää hajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pää hajoo

Vieras
Ollaan oltu nyt yhdessä 7 vuotta.lapsia siunaantunut kolme.
Kaikki on perjaatteessa hyvin, välillä miehelle tulee välillä (n. 3kk välein ) sellanen hetki että juo koko viikonlopun.mutta sekään ei sinällään ole ongelma.

Ongelmana minulla on se että tuntuu kuin tästä elämästä puuttuisi jotain..joo tottakai suhteet muuttuu arkiseksi mutta kun tuntuu ettei ole enää mitään..joko tulee riideltyä tai istuttua sovussa koko ilta sohvalla. miestä en saa innostumaan mistään.

Nyt olen huomannut että minulla on tunteita paria muuta miestä kohtaan, ja ilmeisesti mieskin on sen huomannut..mutta itse huomasin nämä tunteet vasta sen jälkeen kun mies puhui minulle asiasta ja miten käyttäydyn näitä miehiä kohtaan ja rupesin itse miettimään käyttäytymistäni ja ihan selkeät ihastumisen oireet siellä näkyy.

Aina kun meillä on kaikki hyvin olen ehkä vain masentunut kun ei tehdä mitään,mutta silti olen onnellinen, mutta heti kun tulee pienikin sanaharkka niin tekis mieli samoin tein lempata koko mies pellolle....

Ei oo kivoja tunteita tälläset :(

Mulla ja ukkelilla 8 v yhteistä taivalta. Ei se elämä aina ruusuista ole, mutta itse siihen voi vaikuttaa. Kokeilkaa kaikkea pientä, mikä piristäisi arkea. Esim. puistoon piknikille, koko perheen kanssa uimahalliin, yhteisen ulkoilureissut, viikonloppumatkat jos varaa, jne...

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mulla ja ukkelilla 8 v yhteistä taivalta. Ei se elämä aina ruusuista ole, mutta itse siihen voi vaikuttaa. Kokeilkaa kaikkea pientä, mikä piristäisi arkea. Esim. puistoon piknikille, koko perheen kanssa uimahalliin, yhteisen ulkoilureissut, viikonloppumatkat jos varaa, jne...

Muuten hyviä ideoita mutta kun miestä ei kiinnosta pätkääkää..
ei sitä kiinnosta tehä mun eikä lastenkanssa mitään mitä hän ei itse ehdota ja halua tehdä

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Perinteinen seitsemännen vuoden kriisi, menee ohi.

Meillä on jatkunut tuo 7 vuoden kriisi jo kolme vuotta ja taitaa olla niin että eroon päin kääntyy. Tsemppiä kuitenkin ap:lle. Jos teidän suhteessa ei ole isompia vikoja ja mies on hyvä, kunnon mies, niin älä ainakaan tee mitään hätiköityjä päätöksiä ja keskustelkaa miehen kanssa.

Se seitsemäs vuosi on suhteen vaikein, jos siitä pääsee yli ni on jo voiton puolella. Anna ohimenevien ihastusten olla omassa arvossaan - aika haalistaa sellaiset tunteet. Jos kuitenkin suhteessa on hyvä olla niin älä anna tuommoisten pikkuhairahdusten ja mielialanvaihteluiden tuhota hyvää elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Perinteinen seitsemännen vuoden kriisi, menee ohi.

Meillä on jatkunut tuo 7 vuoden kriisi jo kolme vuotta ja taitaa olla niin että eroon päin kääntyy. Tsemppiä kuitenkin ap:lle. Jos teidän suhteessa ei ole isompia vikoja ja mies on hyvä, kunnon mies, niin älä ainakaan tee mitään hätiköityjä päätöksiä ja keskustelkaa miehen kanssa.

Muuten joo on ihan hyvä mies mutta kun häntä ei pahemmin noi omat lapset kiinnosta ja muaki kohtaa nykyää osottaa kiinnostusta vaan sillon ku hänen tekee mieli. silti kertoo että ei halua erota meistä,mutta miten hitto se kuvittelee että mä jaksan lopun elämäni kattella tällästä touhua,ja hoitaa kaiken aina yksin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se seitsemäs vuosi on suhteen vaikein, jos siitä pääsee yli ni on jo voiton puolella. Anna ohimenevien ihastusten olla omassa arvossaan - aika haalistaa sellaiset tunteet. Jos kuitenkin suhteessa on hyvä olla niin älä anna tuommoisten pikkuhairahdusten ja mielialanvaihteluiden tuhota hyvää elämää.

Näinpä. Tottakai se ihastuminen on ihanaa, kun on niin arkista se nykymeno. Mutta sellaiseksi se aina muuttuu. Ei miestä kannata sen takia 5v välein vaihtaa koko elämän ajan, että uusia ihastuksia saattaa joskus tulla. Voisihan olla, että uusi mies olisikin pettävää tai hakkaavaa sorttia tms. Kyllä sekin ihanuus siinä sitten katoaisi. Ihanaa sinulla varmasti oli aikoinaan omankin miehesi kanssa ja silloin kuljit perhosia vatsassasi. Muistele sitä aikaa :)
Niin ja jos mies tosiaan ei jaksa innostua mistään, niin voisiko taustalla olla esim masennusta?

Yhteistyössä