Kun miehestä ei kuulu mitään 1-2pv alku huuman rakkautta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras12345
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras12345

Vieras
Olen itse ihan myyty ,olen rakastunut mietin miestä 24h eikä mistään tule mitään.Nukun öisin huonosti ym.

Luulen myös että miehelläkin tunteita mua kohtaan alkaa oleen siinä ja siinä voiko tätä hommelua sanoo tapailuksi vai seurusteluksi.

Mies on ihana kun nähdään
Halailee,pussailee,ottaa huomioon,tuo pieniä lahjoja,silittelee ym

Mutta sit tulee että ei kuulu 1-2pv mitään.Eilen näimme aamulla mutta sen jälkeen en oo kuullut mitään.Laitoin viestiä tänään ei vastausta.
Eivät kaikki tietystikkään notku sosiaalisessa mediassa24h ja muutakin on. Mutta vähän pelkään että jos leikkii mun tunteilla.Tätä ennen ollut vaan yhden illan juttuja.Ja viumisestä seurustelusta vuosia.
Toisaalta olen miettinyt jos on itrovertti? Ei oo puhunut mutta olen huomannut että osa sopisi.

Jos se onkin varattu jo ja joutuu kyttäämään sopivan rakosen, että uskaltaa sulle mitään laittaa?! Tai sit vaan haluu omaa rauhaa sen 1-2 päivää ja aikaa muille asioille, ei kai kukaan laita mitään jos kokee, että ei ole asiaa.

Jos ihminen on umpirakastunut, ei hän malta olla laittamatta viestiä. Kuulostaa siis siltä, että mies miettii vielä haluaako ihan täysillä lähteä mukaan vai eikö, eikä halua olla liian "innokas" ettei antaisi sinulle kuvaa että on umpirakastunut jos mahdollisesti päättääkin jatkaa vielä etsimistä.

NO pitääkö naisenkin alkaa esittää välinpitämätöntä, mten tuossa pitää toimia
Ei minkään pelin pelaaminen auta. Yritä pitää oma elämä käynnissä ihan itsesi takia (näe paljon kavereita, älä istu kotona kyttäämässä milloin mies haluaa sinua nähdä), mutta miehelle ei auta esittää mitään. Kuuntele vain sydäntäsi niin huomaat kyllä onko mies yhtälailla mukana jutussa :)

• Tykkää
Reactions: AivanSama
PELIMIES!
Ihastuttaa eka itseensä, kun saa siitä kiksejä.
Nyt alkaa jo kyllästyttää ja kohta ei kuulu enää mitään..
En ikinä uskaltas ottaa miestä joka harrastelis vaa yhen illan juttuja.

Voisiko olla niin, että miehellä on myös muuta elämää, töitä, kavereita, harrastuksia jne. Alussa kannattaa ottaa vähän rauhallisemmin. Kyse ei ole rakastumisen määrästä, vaan ihan normaalin aikuisen ihmisen toiminnasta. Minua ainakin ahdistaisi, jos suhteen alussa joku laittaisi viestejä tunnin välein tms.

Yhteistyössä