Olisiko teistä normaalia - miehestä ei ole kuulunut torstain jälkeen mitään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai jo lapsetkin (joita ilmeisesti on teillä ennestään?) kaipaavat isäänsä ja kyselevät missä tämä on?

Me soittelemme päivittäin toisillemme, vaikka emme olisi muualla kuin töissä. En osaa kuvitella tilannetta, jossa toinen olisi poissa päiväkausia ilman, että jotain yhteyttä pidetään.

Niin että meidän mittapuullamme kuulostaa hyvin hyvin oudolta. Itse olisin jo monta kertaa soittanut appivanhemmille tai kelle hyvänsä, jos mies ei itse vastaa. =)

Kyllä minä miehelleni voisin soittaa ja kysyä milloin tulee kotiin, vaikka riidoissa oltaisiinkin. Ei välttämättä kyllä muuten ilman asiaa olla puheissa jos on sovittu että on pari päivää jossakin, lapsille yleensä mies kyllä silti soittaa iltapuhelut. En siis ymmärrä miksi ap ei vaan soita ja kysy jos mietityttää..

Minun mielestäni on normaalia. Siis tuostahan on vain 3 päivää. Miten läheisriippuvaisia täällä ihmiset on jos pitää soitella parin tunnin välein? :O Enkä nyt tarkoita suoraan ap:ta vaan ketjun muita vastauksia.

Ei me olla läheisriippuvaisia, vaikka ilmoitellaankin olemassaolostamme. Esim. jos jompikumpi lähtee johonkin reissuun, me ilmoitetaan kun lähdemme ja kun saavumme perille. Näin ei kotonaolijan tarvitse murehtia, että onhan se päässyt turvallisesti perille. Ja vähintään kerran päivässä annetaan kuulua itsestämme. Ei sen vuoksi, että vahditaan ja ikävöidään, vaan siksi, että tiedetään kaiken olevan hyvin.

Mä ilmoitan äidillenikin edelleen, jos lähdetään jonnekin reissuun ja sitten kun ollaan tultu turvallisesti takaisin kotiin. Ei siinä ole musta mitään ihmeellistä, parempi ilmoittaa kuin antaa toisen murehtia, että onko kaikki ok.

• Tykkää
Reactions: CrystalBlue
Yhtä epänormaalia on se, ettet sinä ole yrittänyt ottaa yhteyttä. Miksi asia olisi vain miehen vika, eikä sinun? Jätätkö tosiaan pallon vain miehelle, vaikka yhtälailla sinä voit soittaa hänelle?

jotenkin naurattaa et ihmiset täällä juuttuneet tuohon että mitä sinä olet miehelle tekstannut, tästä norjan tragediasta. "ei oo normaalii et laitoit siitä viestii etkä kyselly kuulumisii mieluummin"
ehkäpä kokeili kepillä jäätä ja laittoi tuollaisen ns. puolueettoman viestin, että miehen ei tarvitsisi nöyristellä riidan jälkeen vaan hän voisi kommentoida tuollaista uutista. josta saataisiin se silta että seuraava viesti olisi ollut "mites siellä möksällä menee?"
kylläpä te olette yksinkertasta porukkaa, itkette ukkojenne perään suoralla viestillä "hei mitä sinne kuuluu halooooo vastaaaa haluun tietääää?"
kyllä mulla riidan jälkeen ainakin on halu näyttää että osaan se minäkin olla itsenäinen enkä roiku ukossa kun joku koiranpentu.

tottakai sisäisesti olisin tuossa tilanteessa jo todella huolestunut, onko jopa sattunut jotain kun ei vastata. meidän isäntä laittaa kyllä jonkin näkösen merkin itsestään jos hän jonnekkin häippäsee.
ehkäpä nyt sitten kun tähän norjaviestiinkään ei vastattu, niin olisin jo soitellut ja laitellut muitakin viestejä.
mutta ei alotusviestin tarvitse olla heti (varsinkaan jos on tapeltu ja kummankin tunteet kuumina) mikään lässynlässyn apua missä sä olet -viesti.

Meillä toi ois normaalia. Mies ja lapsi oli joku aika sitten 6 vuorokautta mökillä, jonne matkaa 70km, ei varsinaisesti miehen kans soiteltu kertaakaan. Muksu halusi iltaisin toivottaa hyvää yötä joten soittivat. Kaksi tai kolme tekstiviestiä vaihdettiin reissun toisena päivänä kun muksun kumpparit oli "hukassa". En osaa hätäillä, jos tiedän missä mennään.

Yleensä meillä on miehen puolelta hoitunut tuo soittaminen, lähinnä siksi etten tahtois olla häiriöksi jos vaikkapa kiipeilee katolla jne. ja mieskin tietää tämän. Siksi laitoin viestin, juurikin näin "puolueettoman" ja siksitoisekseen: meillä on tapana keskustella ajankohtaisista asioista ja minua ne jäävät kovasti vaivaamaan.

Mies vastas viestiin tänään, mutta olen tunnin yrittänyt soittaa eikä vastaa. En tiedä mököttääkö vai onko esim. saunassa, eikä siksi vastaa. Tuntuu aika pahalta, just osittain tämän raskaudenkin vuoksi. En kohta enää tiedä mitä pitäis tehdä, anopilleko soittaisin? Siitä syntyis varmaan uus sota entisten tilalle.. :/

voithan sä soitta anopille ja kysyä et onko mies saunassa vai jossain? Olis ikävä ja haluaisit jutella sen kaa. Selviäis se, että onko miehes oikeesti siellä vanhemmillaan.

normaalia ei ole olla ilmottamatta perheeleen päivittäin - päivän päätteeks et kaikki hyvin jne.
normaalia on jos ollut riitaa ja ei halua puhua..mutta viesteihin vois silti vastata.

Itse siis jos olen vihainen ollut jostain,en välttämättä jaksa puhua.Mutta kyllä viestiin vastaisin, jotta tietäis et kaikki muuten ok. Illan päätteeks kuitenkin on hyvä puhua asiat halki,vaikka puhelimessa.

Yhteistyössä