Olisiko teistä normaalia - miehestä ei ole kuulunut torstain jälkeen mitään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lähti vanhempiensa luokse tekemään remppaa torstaina, eikä vieläkään ole kuulunut mitään. Eilen laitoin viestin koskien Norjan tapahtumia, mutta ei vastannut. Meillä oli pientä sanaharkkaa keskiviikkona, liekö siinä syy.. Yleensä hänellä on ollut tapana lähetellä viestejä tms. ja varsinkin nyt kun olen taas raskaana (pari km takana joten tunteet on ehkä vähän pinnassa..).

En ole vielä yrittänyt soittaa, taidan laittaa kohta toisen viestin ja kysellä, milloin on tulossa takaisin (oli puhetta sunnuntaista eli tästä päivästä). En yleensä soittele perään, kun tiedän että hänellä voi olla kiireitä siellä.

Onko tämä teistä ihan normaalia? Ehkä se onkin. Kaverini sanoi eilen, että hänestä ei oo normaali juttu ollenkaan.

Ei mustakaan, oisin soittanut jo.. Vaikka kyllä munkin mies kun lähti mökille niin ei se sieltä turhia soittele, mutta jossain vaiheessa vastaa jos laitan viestin..

Ei olisi meillä mitenkään normaalia. Vaikka mies olisi yhden päivän poissa, hän soittelisi ja viesteilisi ainakin muutaman kerran päivässä. Ja ihan omasta tahdostaan, ei siksi että vaimo käskee ;).

No ei todellakaan ole normaalia ainakaan parisuhteessa, jossa välitetään toisesta, toisen voinnista ja kuulumisista.

Tosin, jos minun mieheni olisi jossakin reissussa, niin en minäkään Norjan veriteoista, Kreikan tukipaketeista tai Paavo Väyrysen tuoreimmista toilauksista viestittelisi...

Riippuu suhtesta ja teidän keskinäisistä sopimuksista, mutta itse en osaisi pitää normaalina. Kyllä meilä soitetaan 2x päivässä, kun ollaan yötä erillään, jos ei eriksen muuta sovita.

Minusta on lähinnä epänormaalia että aloittaja ei ole tässä vaiheessa vielä yhtään huolestunut eikä ole yrittänyt soittaa. Jos meillä miehestä ei kuuluisi mitään puoleen päivään niin kyllä minä haluaisin jo tietää onko yleensä päässyt turvallisesti perille.

Minun mittapuullani ei ole normaalia. Ei se, että on noin pitkä hiljaisuus, eikä se että laitetaan viestiä koskien Norjan tapahtumia eikä kysyen että miten siellä menee, mitä kuuluu, onko remppa edistynyt yms...

• Tykkää
Reactions: LisaMarie
No, meidän parisuhteessa ei olisi normaalia. Soitellaan kyllä puolin ja toisin, jos toinen on muualla. En myöskään jäisi odottelemaan moneksi päiväksi vastausta viestiin, vaan soittaisin miehelle.

No ei olisi meilläkään normaalia. mies on usein reissussa ja parin tunnin välein soitellaan (mikä ei ehkä kaikkien mielestä ole normaalia sekään :)). Eikä tosiaan mistään ulkomaanuutisista aloitettaisi kuulumisten vaihtoa...

Minun mielestäni on normaalia. Siis tuostahan on vain 3 päivää. Miten läheisriippuvaisia täällä ihmiset on jos pitää soitella parin tunnin välein? :O Enkä nyt tarkoita suoraan ap:ta vaan ketjun muita vastauksia.

Meidän parisuhteessa on normaalia. Meillä voi helposikin mennä viikko toistakin soittelematta, jos ei ole erityistä asiaa. Toki viesteihin vastataan, mutta helpostikin voi mennä päivä niin, ettei huomata viestiä tai akku voi olla loppu, joten vastataan sitten kun luetaan viesti.

[QUOTE="vieras";24258658]Soittaisin appivanhemmille onko ollut siellä edes tekemässä remonttia?Kyllä mun hälyytyskellot rupeaisivat soimaan :([/QUOTE]
näin mäkin tekisin. soittaisin ja juttelisin niitä näitä ja sitten alkaisin puhua muina miehenä, että mitenkäs se remontti siellä etenee kun mies on siellä teillä ollut sitä tekemässä.

Mä olen hämmentynyt, miten moni pitää päivittäin kaksikin kertaa yhteyttä poissaolon aikaan.

Minusta tuo nimittäin on normaalia

tiedät missä hän on ja paluu sunnuntaina on sovittu, ei siis ole kadoksissa.

Meillä ei soitella reissupäivinä, ellei ole akuuttia asiaa..

ei,meillä soitetaan kun saavutaan perille määränpäähän,oli se sitten vaikka toisella puolella maapalloa..sit kerran pvään jos Suomessa ollaan kumpikin,parin päivän välein jos ulkomailla..ja aina on tiedossa paluu aikakin

[QUOTE="vieras";24259677]Mä olen hämmentynyt, miten moni pitää päivittäin kaksikin kertaa yhteyttä poissaolon aikaan.

Minusta tuo nimittäin on normaalia

tiedät missä hän on ja paluu sunnuntaina on sovittu, ei siis ole kadoksissa.

Meillä ei soitella reissupäivinä, ellei ole akuuttia asiaa..[/QUOTE]

Samoin meillä. Jos mies olisi lähtenyt kertomatta minne menee ja koska tulee takaisin, ymmärtäisin huolen.

Yhteistyössä