Pää sekoaa, apua ei saa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kotiäippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kotiäippä"

Vieras
Voi vittu! Masentaa, vituttaa, ahistaa. Tekis mieli tappaa perhe, mutta todennäkösesti vaan itteni! Vanhempainvapaalla oleva mielenterveysongelmainen ei saa karviaiselta ku lääkereseptin, muttei lähetettä psyk.polille!! Voivittu!

juu, ei saa kuntayhtymä karviaiselta hoitoa usein kun tarvis. esim. tänään pojan keuhkoputkentulehdukseen.
voimia ja vaihda kuntaa kauemmas. niin minäkin olen ajatellut tehdä.

Siis miten ei saa? Minä kävin lääkäreiden juttusilla masennuksen vuoksi ja lääkäri laittoi lähetteen psyk.polille. Peruin ajan kuitenkin kun tuli esteitä ja sanoi, että lääkärin lähetteellä heille. ja minun hätä ei edes mielestäni niin suuri.

[QUOTE="Kotiäippä";23217511]Voi vittu! Masentaa, vituttaa, ahistaa. Tekis mieli tappaa perhe, mutta todennäkösesti vaan itteni! Vanhempainvapaalla oleva mielenterveysongelmainen ei saa karviaiselta ku lääkereseptin, muttei lähetettä psyk.polille!! Voivittu![/QUOTE]

no saa tollasilla jutuilla ainakin sossut kylään. vievät vielä lapset jos tollasia puhut. että hae apua,mutta älä liioittele,äläkä sano asioita joita et tarkoita suutuspäissäsi.

onko sulla miestä? tm apua? mitä sä ajattelit että psykanpoli auttaa, joku psykologi vaan kuuntelee sua ja ehkä esittää joskus jonkun kysymyksen, olen olltu mukana katsomassa mitä se on, ja henk.koht mua sellanen ei auttaisi olis tilanne mikätahansa,tuttu välittävä ihminen olis aidompi.

no ok sinne saatata tarvita lähetteen,noilla puheilla saisit sen,mutta varmaan myös m1 lähetteen psykiatriseen sairaalaan. soita sinne psykan polille ja kerro tilanne.

Soita kriisipuhelimeen! Ota yhteys johonkin läheiseen! Mene ensiapuun! Älä suostu siihen, että tuhoat oman ja perheesi elämän vain siksi, jos joku lääkäri ei heti tajua sinun tilannettasi!!! Taistele sitä vastaan, koska aina on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tilannetta, mutta mikä tärkeämpää AINA on myös ihmisiä, jotka YMMÄRTÄVÄT tilanteesi!!

Yhteistyössä