Mun mies vieraili äsken palstalla.. :D

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Luki yhden ketjun läpi ja totesi:

"Vittu mua voi vituttaa, kun ihmiset on vaan niin vitun tyhmiä, vittu mun psyyke ei kestäis kahta minuuttia kauempaa. Vittu ku ihmiset voi kirjottaa ihan mitä paskaa vaan, eikä niille pysty täältä käsin tekemään mitään. Kirjotetaan vaan niin saatanan vittumaisesti, ku tiedetään, ettei saa turpaansa siitä hyvästä. Perkele niitten pitäis saada joku vitun sähköisku joka kerta kun ne kirjottaa ihan vaan ilkeilläkseen, sellanen joka lamaannuttaa ne puoleks tunniks. Vittu tekis mieli lyödä tota monitorii nyrkillä."

Ja sen koommin häntä ei ole tällä palstalla näkynyt. :D

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Luki yhden ketjun läpi ja totesi:

"Vittu mua voi vituttaa, kun ihmiset on vaan niin vitun tyhmiä, vittu mun psyyke ei kestäis kahta minuuttia kauempaa. Vittu ku ihmiset voi kirjottaa ihan mitä paskaa vaan, eikä niille pysty täältä käsin tekemään mitään. Kirjotetaan vaan niin saatanan vittumaisesti, ku tiedetään, ettei saa turpaansa siitä hyvästä. Perkele niitten pitäis saada joku vitun sähköisku joka kerta kun ne kirjottaa ihan vaan ilkeilläkseen, sellanen joka lamaannuttaa ne puoleks tunniks. Vittu tekis mieli lyödä tota monitorii nyrkillä."

Ja sen koommin häntä ei ole tällä palstalla näkynyt. :D

Mutta sinä jatkat edelleen...

Viehättävä mies sulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
mua kyllä hävettäs toi miehen kielenkäyttö! järkyttävän ala-arvoista, ihankun joku angstinen teinipellekovis :(

Aapeen miehen kielenkäyttö pientä verrattuna palstaan.

Peesi. Täällä on ollut monin verroin kamalampaa tekstiä, ja usein kohdistettu suoraan jollekin palstalaiselle. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mun mies kerran kiros että googlettipa melkeen minkä vaan asian, niin aina se johtaa kaksplussalle :D.

Mun anoppini on palstaillut tuon vuoksi. :xmas:

Jos meillä mies haluaa kertoa jonkun uuden hyvän tai huonon jutun, jonka on kuullut radiosta tai nähnyt lehdestä, niin kesken lauseensa minä HUUDAHDAN: "HEI LUIN TUON JO PALSTALTA TAI PALSTAN KAUTTA"... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Mun mies kerran kiros että googlettipa melkeen minkä vaan asian, niin aina se johtaa kaksplussalle :D.

Jos meillä mies haluaa kertoa jonkun uuden hyvän tai huonon jutun, jonka on kuullut radiosta tai nähnyt lehdestä, niin kesken lauseensa minä HUUDAHDAN: "HEI LUIN TUON JO PALSTALTA TAI PALSTAN KAUTTA"... :laugh:

:D sama meillä mut nyt on on oppinut aika useinkysymään etukäteen vai onks se ollut jo palstalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

Täällä sama! :D Säälittävää? :D

Yhteistyössä