Huh huh kun jännitti tänään, oli ihan maha sekaisin. Eli ensikäynnillä oltiin miehen kanssa.
Minulla tosiaan on toinen munanjohdin poistettu ja toinen on tukossa (aukiolotutkimus tehty). Päästiin suoraan ivf jonoon, ensi vuoden alkuun kuulemma menee. Mutta ei haittaa, kuukaudet menee varmasti nopeasti kun on joulunaika ja kaikki kohta.
Lääkäri oli vähän "hämmentävä" alkuun kun kysyi vaan: että mitä saisi olla?? Me oltiin miehen kanssa ihan hiljaa eikä oikein tiedetty että mitä vastata, eikä sitten vastattu mitään. Aloin kertomaan että olin käynyt aukiolotutkimuksessa ja että paikat on tukossa. Lääkäri kysyi että miksi? No minä että toinen munanjohdin on poistettu ja hän kysyi taas että miksi? No minä taas että kun siellä oli se ulkopuolinen ja repesi, kerroin että toisella puolella oli kornuraskaus. Sitten vasta ensimäisen kerran katsoi papereita =) Seuraavaksi sanoi, no mennään sitten ivf hoihoihin ja alkoi kertomaan miten jatketaan.
Oli kyllä niin omituinen käynti että miehen kanssa ollaan puhuttu siitä koko pävä =) Nyt on onneksi reseptit ja kaikki valmiina. Odotellaan vaan vuoroa.
Teillä on jo muutamalla lääkitykset menossa joillakin, kiva lukea miten menee. Toivottavasti kaikilla menee hyvin!
Onko kukaan hoidoissa ollut käynyt samalla töissä ilman sairaslomaa? Minä en ehkä voi olla pois töistä kuin toimenpiteiden ajan ja lääkäri mainitsi että kolme päivää tulisi sairaslomaa aina väliin? Meni kyllä niin paljon asiaa ohi korvien etten muista puoliakaan.
Nyt varmaan jaksaa lueskella ja kirjotella enemmän kun päästiin jonoon