Ovulaatiotestit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on sellanen teoria et elimistö ilmottaa et sillon PITÄISI irrota munasolu ja ovistesin pitäisi alkaa näyttään plussaa MUTTA kroppa ei välttis toimikkaan niin vaan ovis voi olla myöhemmin vaikka testitikut väittää et ois pitäny alkaa tapahtumaan jotakin. Lääkäri selitti mulle jotenki tolleen sen asian. Kropan omat mekanismit saattaa siis huijata, sen tiedon jälkeen mulla on menny usko koko ovistikkuihin. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 22:17 Beige kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 21:31 Martta76 kirjoitti:
Kiitos beige toivon tuomisesta tähän tikutteluun :flower:
Vauva on ollut tilauksessa 6/04 lähtien. Kierto 31-41 päivää, pääsääntöisesti tossa 33 päivän paikkeilla. Tänään kp 12 ja aloitin oviksen bongailun tikuttamalla ensimmäistä kertaa. Tikkuja on 20kpl eli pitäisi riittää tummemman viivan löytymiseksi jos se on löytyäkseen.
Kyllä sen on löydyttävä ja sitten "täsmä ampumaan" :kieh:

Mahdottoman paljon onnea tikutteluun!!! Mä tässä alan ens viikolla jännäillä, että alkaako ne menkat vai ei...Pääsiäiseen asti ois tarkotus odottaa ja sitte raskaustestin paikka, toivottavasti!

Eipä sitten tärpänny tikkujenkaan avulla. Mieli maassa...

Jatketaan vaan Beige tsemppiä :hug: .
Mulla vielä tämän kierron tulos epäselvä..testailen jos tarvis niin viikon kuluttua perjantaina tai sitten vasta lomamatkan jälkeen 10.4. Nyt on menossa kp. 24. Jos ei nyt tärppää niin lohduttaudutaan vaikka sillä että siirtyypä vauvan syntymä alkuvuoteen, eikä tarvitse hänen luokkansa pienimpänä sitten joskus kouluaan aloittaa. Mä yritän tässä kaiken hermoilun keskellä miettiä jo valmiiksi jotain positiivista siitä mikäli täti taas tulee kutsumatta kylään :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2005 klo 14:24 Martta76 kirjoitti:
Jatketaan vaan Beige tsemppiä :hug: .
Mulla vielä tämän kierron tulos epäselvä..testailen jos tarvis niin viikon kuluttua perjantaina tai sitten vasta lomamatkan jälkeen 10.4. Nyt on menossa kp. 24. Jos ei nyt tärppää niin lohduttaudutaan vaikka sillä että siirtyypä vauvan syntymä alkuvuoteen, eikä tarvitse hänen luokkansa pienimpänä sitten joskus kouluaan aloittaa. Mä yritän tässä kaiken hermoilun keskellä miettiä jo valmiiksi jotain positiivista siitä mikäli täti taas tulee kutsumatta kylään :\|

Joo, sillä olen tässä itsekin lohduttautunut, että lapsi sitten mahdollisesti syntyisi 2006 vuoden alussa. Alan ihmisenä oon nähnyt ettei niilllä lopuvuoden lapsilla aina ole niin helppoa, vaikka tietysti kaikki on lapsikohtaista. mut aina täytyy yrittää löytää edes jotain positiivista!!!

Yhteistyössä