Rfsu:n ovulaatiotestit

Olen käyttänyt ja toimivat ainakin minulla. Ei näyttäneet haamuakaan ennenkuin Lh todella alkoi nousemaan. Niitä voi myös puolittaa niin saa useampia... halvempiakin tosin löytyy netistä ja ovat toimineet nekin ( ovat sitten jo valmiiksi kapeampia ). En ole testaillut kovin tarkasti kellonaikojen mukaan, vaan silloin kun olen kerennyt. Kuitenkin siis päivittäin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kellopeliappelsiini:
saako näitä ihan tavan päivittäistavarakaupoista? vai vaan apteekista? ovatko leveämpiä kuin esim kotitestit.fi testit jotta sais kunnolla leikattua?
Ostin paketin Stockmannilta. Hinta 12-13 euroa/ 7kpl testejä. Samasta paikasta saa myös omien havaintojeni mukaan halvimmat RFSU:n raskaustestit. Se kahden kpl:n paketti maksaa 3,80 euroa. En osaa tuosta leveydestä sanoa, koska en ole koskaan aikaisemmin käyttänyt mitään liuskatestejä.

Osaako joku kertoa, miksi testi pitää tehdä aina samaan aikaan vuorokaudesta? Eikö ole ihan sama, mihin aikaan testin tekee, kunhan se on klo 10-20 välillä?

 
Minulla ei toiminut. Käytin rfsu:ta joskus kesällä ja ihmettelin, kun ovista ei alkanut kuulua. Ostin sitten toisen testin ja samaan aikaan kun tämä toinen testi näytti selvää ovisviivaa, rfsu oli vielä aivan haalea. Ja ovis oli ultrakuvienkin mukaan tulossa ja myös oireet täsmäsivät.

Tuo ainakin minulle parempi testi oli Fertest, jota saa Prismoista. Ei ole sen kalliimpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iina73:
Alkuperäinen kirjoittaja kellopeliappelsiini:
saako näitä ihan tavan päivittäistavarakaupoista? vai vaan apteekista? ovatko leveämpiä kuin esim kotitestit.fi testit jotta sais kunnolla leikattua?
Ostin paketin Stockmannilta. Hinta 12-13 euroa/ 7kpl testejä. Samasta paikasta saa myös omien havaintojeni mukaan halvimmat RFSU:n raskaustestit. Se kahden kpl:n paketti maksaa 3,80 euroa. En osaa tuosta leveydestä sanoa, koska en ole koskaan aikaisemmin käyttänyt mitään liuskatestejä.

Osaako joku kertoa, miksi testi pitää tehdä aina samaan aikaan vuorokaudesta? Eikö ole ihan sama, mihin aikaan testin tekee, kunhan se on klo 10-20 välillä?
Ovat leveämpiä, ehkä n. 5-6mm. Testiajankohdalla ei itselläni ole ollut vaikutusta plussan löytämiseen, teen kolmivuorotyötä ja testiajat vaihtelevat suurestikin. Toki pyrin tuohon klo 10-20 väliin testaamaan. Se vielä pitää lisätä, etten koskaan valveilla ollessa pysty olemaan neljää, hyvä jos kahta tuntia pissaamatta...
 

Yhteistyössä