Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2005 klo 18:58 Demeter kirjoitti:maksavat toiset aika tavalla, mut näyttävät luotettavasti eli ainakin minulla se oli hintansa väärti kun ei tarvinnut kallista labrakoetta yksityisellä otattaa..
Kiitos juu.. nykyään saankin tavaroita sisäänostohintaan monenmoista.. kun mun ovulointia tsekattiin niin en ollut vielä töissäAlkuperäinen kirjoittaja 28.02.2005 klo 19:48 tiuku kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2005 klo 18:58 Demeter kirjoitti:maksavat toiset aika tavalla, mut näyttävät luotettavasti eli ainakin minulla se oli hintansa väärti kun ei tarvinnut kallista labrakoetta yksityisellä otattaa..
Jatkossa jos tarvitset vielä... saat tilattua työpaikan kautta suoraan oriolasta!! Olen terveyskeskuksessa töissä ja me tilataan sieltä henkilökunnalle tavaraa joka kuukausi! lumenen,ROCin,Sebamedin ym ym tuotteita huomattavasti edullisemmin.
Tämä oli siis demeterille tarkoitettu joka käsittääkseni myös hoitoalalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 21:20 Beige kirjoitti:Onko teillä aina ovulaatiotesteissä testiviiva yhtä tumma kontrolliviivan kanssa? Mulla nyt käytössä aconin ovistestit ja tulkinnassa ollu vähä hankaluuksia. Muutoin testiviiva ollu tosi haalee mut kp 12-13 ja kp 18-19 muuttu melkei yhtä tummaks kun kontrolliviiva, ei kuitenkaa yhtä tumma. Ja kp 18-19 viivat vielä ehkä hiukan tummempia kun kp 12-13. Onkohan ovista ollu? Nyt on toi kp 19.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2005 klo 20:01 Pipari kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 21:20 Beige kirjoitti:Onko teillä aina ovulaatiotesteissä testiviiva yhtä tumma kontrolliviivan kanssa? Mulla nyt käytössä aconin ovistestit ja tulkinnassa ollu vähä hankaluuksia. Muutoin testiviiva ollu tosi haalee mut kp 12-13 ja kp 18-19 muuttu melkei yhtä tummaks kun kontrolliviiva, ei kuitenkaa yhtä tumma. Ja kp 18-19 viivat vielä ehkä hiukan tummempia kun kp 12-13. Onkohan ovista ollu? Nyt on toi kp 19.
Mulla oli noin juuri, että testi viiva tuli melkein yhtä tummaksi, muttei silti ihan...näki siis että vaaleampi on. Ja ei tullut onnannut raskaaksi tuleminen millään. (eli jos ei ole yhtä tumma tai tummempi ovulaatiota ei ole)
Sitten minulle määrättiin clomifenit ja johan tärppäs =D
Toivottavasti sinulla olisi sama vaiva ja clomit auttaisivat.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2005 klo 19:25 minttu kirjoitti:Olen kokeillut ovulaatiotestejä ja ne näyttivät vahvasti ovulaatiota, vaikka kuukautisia ei ollut moneen kuukauteen ollut, vain pari tippaa verta. Voiko ne näyttää väärin? Tietääkö kukaan? Tuntui vähän hassulta. Kauhea tarve tietysti olisi uskoa, että ovuloin. Nyt on käytössä terot ja clomit joten kuukautiset on taas.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2005 klo 22:27 Beige kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2005 klo 20:01 Pipari kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 21:20 Beige kirjoitti:Onko teillä aina ovulaatiotesteissä testiviiva yhtä tumma kontrolliviivan kanssa? Mulla nyt käytössä aconin ovistestit ja tulkinnassa ollu vähä hankaluuksia. Muutoin testiviiva ollu tosi haalee mut kp 12-13 ja kp 18-19 muuttu melkei yhtä tummaks kun kontrolliviiva, ei kuitenkaa yhtä tumma. Ja kp 18-19 viivat vielä ehkä hiukan tummempia kun kp 12-13. Onkohan ovista ollu? Nyt on toi kp 19.
Mulla oli noin juuri, että testi viiva tuli melkein yhtä tummaksi, muttei silti ihan...näki siis että vaaleampi on. Ja ei tullut onnannut raskaaksi tuleminen millään. (eli jos ei ole yhtä tumma tai tummempi ovulaatiota ei ole)
Sitten minulle määrättiin clomifenit ja johan tärppäs =D
Toivottavasti sinulla olisi sama vaiva ja clomit auttaisivat.
Nyt kyllä vähän masensi, kun tuolta vauvakuumepalstalta sain jo sellastakin tietoo, et ei se testiviiva aina muutu yhtä tummaks kontrolliviivan kanssa ja silti on ovulaatio...Mut parempi näin, enpä sitte toivo taaskaa liikoja. Täytyy kai lähtee lääkärille, Kuinkahan helposti noita clomeja määräävät?
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2005 klo 21:31 Martta76 kirjoitti:Kiitos beige toivon tuomisesta tähän tikutteluun :flower:
Vauva on ollut tilauksessa 6/04 lähtien. Kierto 31-41 päivää, pääsääntöisesti tossa 33 päivän paikkeilla. Tänään kp 12 ja aloitin oviksen bongailun tikuttamalla ensimmäistä kertaa. Tikkuja on 20kpl eli pitäisi riittää tummemman viivan löytymiseksi jos se on löytyäkseen.
Kyllä sen on löydyttävä ja sitten "täsmä ampumaan" :kieh: