~*Ovulaation induktio syyskuussa*~

Omppu76........5.clomit. ......................................kp 42/24-30
malttamaton....2.clomit+metut+pregnyl+luget...kp 33/?
JEP...................4.clomit + metut.........................kp 29/31-36...y 2,5v
PeePee77........5.clomit.......................................kp 29/?
Darma...............puregon+pregnyl......................kp 26/28
macy...............(clomit)........................................kp 24/32
Rötväles..........3.clomit.......................................kp 24/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 23/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 22/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 22/29-31
LT82.................clomit+terot...............................kp 19/27-34...yk15kk
nunniu.............2.clomit.......................................kp 19/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 18/28
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 16/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 16/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................kp 15/36.......yk16
Jense..............4.clomit+terolut...........................kp 15/32
kati231...........2.puregon + pregnyl + luget........kp 12/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl.....................kp 8/28...yk 14
jonski..............clomit...........................................kp 4/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 4/?
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl............kp 2/35-50
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?)...................kp ?/28
Kimpsu.......


Plussanneet tästä pinosta 6/2007 >: :heart:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
Matilda2007 18.8.2007
 
kati231: Meillä otettiin nuo clomit siksi, että mulla on ovulaatio tapahtunut ilman lääkkeitäkin joka kierto, mutta ongelmana oli, että tuli tosi myöhään eli kypsyi hitaasti. Eilen juteltiin miehen kanssa pitkään, kun ihmeteltiin näitä kadonneita menkkoja ja kyllä me nyt tehtiin päätös, että IVF:n mennään. Miksi itseään turhaan kiduttaa, jos voi asialle tehdä jotain?!

Vuoto ei siis ole vieläkään alkanut ja nyt on tasan 3 vkoa lääkäristä ja pregnylistä. Pienen pieni toivon kipinä heräsi tänä aamuna ja yritin miehelle vihjaista, että pitäisikö testata. Sieltä tuli aika ehdoton ei vielä eli vkonloppuna vasta, tai huomen aamulla. Olen yrittänyt miettiä pääni puhki miltä raskaana tuntui, muistan että oli mahanvihlomisia, koska silloin testasin vasta viikon myöhässä olon jälkeen, koska luulin vihlonnoista, että on tulossa. Jotenkin ei vaan voi uskoa, että niin hyvin olisi voinut käydä, kun on joutunut pettymään noin miljoon krt.

Rötväles: Meillä miehelle ei lapsi ole suvun jatkamistapa, päinvastoin. Mieheni on lapsi rakkaampi kun ketään olen koskaan tavannut. On ollut nuorempana vuoden päiväkodissa töissä erityislasten kanssa ja haaveilee menevänsä takaisin heti kun pienempi kuukausipalkka riittää meille. Aikoo vaihtaa myös samantien työpaikkaa kun joskus saamme lapsen, koska nykyisin joutuu matkustamaan aika paljon eikä kuulemma halua missata yhtään hetkeä. Emme ole naimisissa, mutta lapsen synnyttyä vaihtaa oman sukunimensä minun sukunimeen (eli pakko mennä naimisiin ;) ), koska vauvalle annetaan se ja haluaa, että koko perheellä on sama nimi.
 
Ei meilläkään ole miehellä tämä lisääntymis-into mitään suvunjatkamisviettiä, vaan ihan puhtaasti rakkaudesta lapsiin se haluaisi myös toisen lapsen meille.
Meidän iskä on tosi hyvä tytön kans; hällä on pidempi pinna kuin mulla, aina on valmis jäämää kotiin lapsen sairastaessa ja tyttö oli jo heti pienestä asti isin perään. Nyt tytön lempipaita onkin vaal.punainen paita, missä lukee "Isin tyttö", ja se todella pitää paikkansa.
Ja just tämä lapsirakas-luonteenpiirre hurmasi minut aikoinaan! :heart:
 
Täällä käyn kurkkimassa välillä :wave:

Tässä on reilu viikko nyt toivuttu km-uutisista. Kiitos kaikille pahoittelusta ja myötäelämisestä :heart: En muista mitä kaikkea kyseisestä tapahtumasta tänne kirjoitin, mutta lyhykäisyydessään viime viikko on ollut seuraavaa: viime perjantaina lääkkeellisessä tyhjennyksessä Kättärillä. Vuoto ei käynnistynyt sairaalassa ja tulin kotiin. Vuoto alkoi illalla niin runsaana, että lopulta aamuyön tunteina lähdettiin ambulanssilla sairaalaan. Olo oli menetetystä verestä heikko jo sydän hakkas. Sairaalassa pääsin heti yöllä kaavintaan. Tämä oli nopea ja jälkikäteen kivuton toimenpide. Henkisesti oli rankkaa muutamia päiviä ja on oikeastaan vieläkin. Ajan myötä se helpottuu, tiedän sen ja suuntaan pikkuhiljaa katsettani tulevaan. Tietysti pelottaa kuinka pitkään seuraavaan tärppiin menee ja meneekö silloin kaikki hyvin loppuun asti...

Suru on välillä suunnaton eikä kyyneleitä saa loppumaan. Mutta sitten tulee taas hyviä hetkiä ja muistaa kaikki muut ihanat asiat elämässään...
Tässä tuli fyysiseen toipumiseen hieman takapakkia. Kaikki meni siis kivuttomasti eiliseen asti, jolloin meinasin joutua lähtemään taas päivystykseen. Alkoi kovat alavatsakivut, jotka säteili selkään ja kylkiin. Pissaaminen sattui aivan suunnattomasti ja kuume nousi. Käskivät aamulla näytille. Tulehdusta pukkaa virtsateistä ja jälkivuotokin vaikuttaa hieman tulehtuneelta. Tämäkin vielä!! Kohtu on hyvin tyhjentynyt, mutta aristaa vietävästi. Munasarjat ovat yhä "erikoiset" ja niitä syynätään uudestaan parin viikon päästä. KU:ta epäiltiin aluksi vas. munasarjassa ja sitä ei ole vieläkään täysin poissuljettu... Huomenna lääkäri soittaa hcg:n tuloksen. Ole laskenut, pliis!!! Nyt viikon antibioottikuuri tulehdukseen...

Peukutusta kaikille joilla on piinaviikot käsillä :heart:
 
Malttamaton, varmasti todella hyvä päätös siirtyä suoraan IVF:ään. Mekin varmaan joudutaan harkitsemaan sitä sitten 3. Puregon-kierron jälkeen, jos mitään ei olisi edelleenkään tapahtunut. Mulla oli kans ongelmia myöhäisen oviksen kanssa ennen hoitoja. Silloin kun ovis tapahtui, se tuli aina jotain kp18-22 eli tosi myöhään. Sen takia kiertokin venyi aina tosi pitkäksi. Välillä taasen ovista ei tapahtunut ollenkaan. Siksi meillä suoraan Puregoniin, eikä clomeihin. Tsemppiä joka tapauksessa sun viikonlopun testaukselle! :)
 
Omppu76........5.clomit. ......................................kp 43/24-30
JEP...................4.clomit + metut........................kp 30/31-36...y 2,5v
PeePee77........5.clomit.......................................kp 30/?
Darma...............puregon+pregnyl......................kp 27/28
macy...............(clomit)........................................kp 25/32
Rötväles..........3.clomit.......................................kp 25/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 24/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 23/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 23/29-31
LT82................clomit+terot...............................kp 20/27-34...yk15kk
nunniu.............2.clomit.......................................kp 20/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 19/28
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 17/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 17/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................kp 16/36.......yk16
Jense..............4.clomit+terolut...........................kp 16/32
kati231...........2.puregon + pregnyl + luget........kp 13/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl.....................kp 9/28...yk 14
jonski..............clomit...........................................kp 5/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 5/?
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl............kp 3/35-50
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?)...................kp ?/28
Kimpsu.......


Plussanneet tästä pinosta 6/2007 >:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
Matilda2007 18.8.2007
malttamaton 24.8.2007
 
Kimpsu: :hug: jaksamisia! Henkisesti toipumista varmaan hidastaa, kun fyysisesti ei pääse paranemaan. Itse olin onnekas, kun keskenmeno tuli spontaanisti eikä tarvittu mitään kaavintoja yms.

Sitten haluan jakaa teidän kanssa ilouutisen: minusta tulee taas täti, kiitos siitä clomeille! Veli soitti eilen, että heille on nyt tulossa toinen. Ensimmäinenkin sai alkunsa clomeilla (taisi olla 4.kierto) ja sitten ovat yrittäneet toista ensimmäisen syntymästä asti, mutta clomeja ei voinut aloittaa ennen kuin lopetti imettämisen, mutta nyt siis oli lähtenyt 2. clomikierrosta.

(.) Meinasin testata aamulla, mutta en uskaltanutkaan. Testi oli jo kädessä, mutta hannasin. Ennemmin pidän tämän olotilan, että jos sittenkin olisi ollut onni myötä. Olen vähän hölmö...
 
Kimpsulle vielä isot :hug: !

Ei ole malttamaton enää nikkinsä veroinen :LOL: Mä en pystyisi enää pitämään jännistystä yllä...Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, on mukavaa olla tuossa "toivonkipinä" vaiheessa. Se nega-testi on niin raaka. Mutta mulla on pieni kutina, että se voisi + olla. =)

(.)
Eilen laitoin vipan luget. Ihan tarkoituksella pyrin, että kierto olisi max. 28pv. Pääsee aloittamaa viimeisen tai tokavikan clomi-yrityksen. En kyllä tippaakaan usko, että ne enää tulosta tuottavat :'( Kunhan nyt jotain yrittää..
 
Juuri aamulla mietin, että tämä "malttavaisuus" on ihan uusi piirre minussa. Mutta kai tämä vuosien odottelu on kasvattanut kärsivällisyyttä. Mullahan oli ihan sama tarkoitus lugejen kanssa eli kun aikaisemmin lopettaa niín tulee lyhyempi kierto, mutta tässä tapauksessa ei kyllä toiminut, koska näyttää kierto venyvän syystä tai toisesta. Eilen olin iltapäivästä olin ihan 100% varma, että olisin raskaana, mutta sitten kun veli soitti, että heille on tulossa vauva niin tuli sellainen olo, että ei meillä nyt näin hyvä tuuri sitten voi olla ja kun illalla vihloi taas ihan pirusti.
 
Eli meillä lekuri suositteli IVF:ää tehtäväksi marras-joulukuun vaihteessa.Itselläni ei siihen ole mitään suurempaa hinkua mennä (lukenut liikaa kauhutarinoita). Mutta tässä on nyt muutama kk aikaa miettiä mitä tehdä, jättääkkö tähän ja toivoa parasta näillä myöhäiskehittyvillä vai jatkaakko hoitoja.

+tuulia puhaltelen ympäri suomen maata!
 
Voi malttamaton sun kanssa,testaat sitten viimeistään huomen aamuna! ;) Täällä kans semmonen tunne että plussa sieltä tulee! :heart: Onhan tuon negan näkeminen noissa testeissä surullista,mutta ainakin sitten tietäsit varmasti,että ootko raskaana vai et,ei tarvisi miettiä enään! Ja mekin täällä kovasti jo odotellaan et mitä tapahtuu ja tietenkin toivotaan parasta! :D

Täällä ei mitään uutta,kp16 ja ei vieläkään ovista! :(
 
jonski
Kaikille teille plussanneille aivan mielettömästi onnea! Tarrasukkia matkaan ja toivottavasti kaikki menee hyvin! :heart: :heart: :heart:

Itse siirryn tästä sitten syyskuun puolivälissä sinne inssiin... Toivottavasti siitä tulis tulosta! Käyn kurkkaamaassa teidän plussaamisianne täällä aina välillä ;)

- Jonski
 
Malttamaton, mielettömän suuret onnittelut plussasta! Mä arvasin tän! Onneksi olkoon sulle ja miehellesi! :flower: :flower:

Oma (.) tänään olin taas vaihteeksi ultrattavana. Folli oli nyt 17 mm. Huomenna pistän Pregnylin ja koitetaan viikonlopun aikana pupuilla oikein kunnolla.
 
Moi pitkästä aikaa ja ONNEA MALTTAMATON!!!! :) :heart: Mahtavaa.

Olen ollut työreissuilla ja siinä samalla on mukavasti taas vauvapuuhat unohtuneet vähäksi aikaa. Kierto venyy eli menkat ei vieläkään oo alkaneet, eli ovis on sitten varmaan jäänyt tässä kierrossa tapahtumatta. Pitäis ehkä aloitella Primolutit, mutta toisaalta, just tänään tuli aika polille 11.9, joten ehkä odottelen ensin mitä lääkäri sanoo. Testaillut en oo uudelleen - kuten Tiivi tuolla aiemmin kirjoitti, niin sitä negaa ei vaan halua katsella, ja siks ei millään viitsi testatakaan. Onneks tuo poliaika on noin nopeasti, josko sieltä taas sais jotain uutta toivonkipinää tähän touhuun.
 
Miksiköhän mulla on lähes koko kierron ajan jotain tuntemuksia oikealla munasarjan kohdalla...?Kysta(ei näkynyt kp13 ultrassa)? Kiinnikkeitä(no sitähän ei ultralla näe)?
Luget kun aloitin, niin alkoi taas ne vihlaisut ko. paikassa.Onko muilla ollut?
 
Omppu76........5.clomit. ....................................kp 44/24-30
JEP..................4.clomit + metut.........................kp 31/31-36...y 2,5v
Darma.............puregon+pregnyl.......................kp 28/28
macy...............(clomit)........................................kp 26/32
Rötväles..........3.clomit.......................................kp 26/28.........yk14
mm -72............4.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 25/28-32
Maikki-Likka.....3.clomit.......................................kp 24/29-31
Sini 78.............1. puregon+pregnyl....................kp 24/29-31
LT82................clomit+terot................................kp 21/27-34...yk15kk
nunniu.............2.clomit.......................................kp 21/29
Rina82.............1. clomit......................................kp 20/28
Pömpeli-pötsi...3.clomit.......................................kp 18/30
Maria-83..........2.clomit.......................................kp 18/34-36
Vilinäiti.............3.clomit.......................................kp 17/36.......yk16
Jense...............4.clomit+terolut...........................kp 17/32
kati231............2.puregon + pregnyl + luget........kp 14/28-42..yk 19
Bee..................2.puregon+pregnyl......................kp 10/28...yk 14
jonski...............clomit...........................................kp 6/30-32
Ines.................3.clomit (tauko) + metut + terot..kp 6/?
kurpitsa...........2.clomit+metut + pregnyl............kp 4/35-50
PeePee77........6.clomit.......................................kp 2/?
Heksamiina......3.clomit (nyt tauko?)...................kp ?/28
Kimpsu.......


Plussanneet tästä pinosta 6/2007 >:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
Matilda2007 18.8.2007
malttamaton 24.8.2007
 
teille kaikille avusta, neuvosta, tuesta ja uskon luomisesta! Itsellä on jostain syystä täysin luottavainen olo siihen, että kaikki menee hyvin. Oireetkin on pamahtanut niin vahvasti päälle ettei kyllä voi hetkeksikään unohtaa, että jotain siellä masussa on. Mutta siis toista se on sitten muilla: mies, anoppi ja oma isä on sitten täysin hysteerisiä! "Toivottavasti nyt kaikki menee hyvin" ja "nyt heti sitten lääkäriin" yms. Yritin selittää, että jos menee kesken niin menee ja sitten otetaan taas clomit käyttöön, mutta en aio sietää hösäämistä seuraavaa 35 vkoa. Mies herätti keskellä yötä kysymään, että eihän mulla vaan ole jano?!? Ei ollut, mutta kiukku kyllä tuli herättämisestä.

Toivottavasti pian näemme tuolla odotus-puolella :hug:
 
Hei! Mahtuuko mukaan..?

Tiivistelmänä sen verran, että vauvaa ollaan toivottu nyt yhteensä 1,5 vuotta ja ollaan hoidoissa Väestöliitolla. Mulla on pco, joka ilmeisesti on ainut lapsettomuuden aiheuttaja meillä. Clomifenilla saatiin aikaan raskaus keväällä ja odotimme onnellisina kaksosia, kunnes kesäkuun lopussa ultrassa todettiin molempien sykkeiden loppuneen. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin ja tänään vihdoin sain ensimmäiset menkat kaiken jälkeen. Maanantaina alkaa siis uusi yritys Clomifenin avulla. Nyt saan vielä 4 kiertoa syödä Clomeja ja sitten muihin hoitoihin. Tietysti toivotaan, ettei tarvitse lähteä sille tielle.. Eli viides Clomikierto nyt alkaa ja kp tänään 1/???.

Mitähän vielä sitten.. Olen 29.v, mies vuotta nuorempi ja asustellaan Oulun seudulla.
 
Tervetuloa mukaan, Emppu78! Meillä kans saman verran yritystä takana kuin teillä.

Toivon todellakin, että me kaikki oltaisiin pikapuoliin odotuspuolella Malttamattoman ja muiden kanssa.

Tänään kp14 pistetty Pregnyl. Nyt sitten pitäisi yrittää "täsmäiskua" simppojen suhteen. Lääkärinne mukaan optimaalisin aika olisi 1,5 vrk pistämisestä eli su ilta. Sitä vaan tässä mietin, että kannattaako pupuilla sekä tänään että huomenna parhaimman tuloksen saavuttamiseksi. Lääkärimme mukaan niin kannattaisi tehdä. Mutta ovatkohan simpat enää parhaassa iskussa huomenna, jos tänäänkin ollaan... Tässäpä probleema. :headwall:
 

Yhteistyössä